Meerquote:
ff for realquote:Op zondag 27 april 2014 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meer![]()
Maar wel op de juiste dag graag...
Waarschijnlijk zal het systeem dat die kleurtjes regelt wat kuren hebben, heb er verder ook niet echt verstand van.quote:Op zondag 27 april 2014 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het een BUG en een blunder. Al mag ik dat vast niet zeggen
Bel dol op Fok! Maar dit vind ik echt dom/raar/maf/bizar/noem het hoe je wil..
GISTEREN was het officieel Koningsdag. Vandaar dat de koning ook De Rijp en Amstelveen bezocht..quote:
Primaquote:Op zondag 27 april 2014 01:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal het systeem dat die kleurtjes regelt wat kuren hebben, heb er verder ook niet echt verstand van.
Maar vrolijker, tijd niet gesproken, hoe is 'ie met whisker?
"Bij Koninklijk Besluit van 30 januari 2013 werd bepaald dat, vanwege het aangekondigde aantreden van Willem-Alexander op 30 april van dat jaar, de verjaardag van het staatshoofd vanaf 2014 gevierd zal worden op 27 april, behalve uitzonderingen in verband met zondagen, en dat deze dag Koningsdag zal heten"quote:Op zondag 27 april 2014 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GISTEREN was het officieel Koningsdag. Vandaar dat de koning ook De Rijp en Amstelveen bezocht..
Precies, vandaag jarig, maar is zondag.. Dus gisteren Koningsdag.quote:Op zondag 27 april 2014 01:18 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
"Bij Koninklijk Besluit van 30 januari 2013 werd bepaald dat, vanwege het aangekondigde aantreden van Willem-Alexander op 30 april van dat jaar, de verjaardag van het staatshoofd vanaf 2014 gevierd zal worden op 27 april, behalve uitzonderingen in verband met zondagen, en dat deze dag Koningsdag zal heten"
quote:Op zondag 27 april 2014 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies, vandaag jarig, maar is zondag.. Dus gisteren Koningsdag.
Aha. Vakantie. En waar gaat de vakantie heen?quote:Op zondag 27 april 2014 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
PrimaVakantie binnen een week of 4/5, bezig met een nieuwe baan én bijna jarig
Prima, ik heb het ietwat druk met mijn werk de laatste tijd, maar niets waar een mens niet mee om kan gaanquote:
Dank je: Ben nog niet jarig, de vakantie is nog niet begonnen en ik heb de baan nog niet, maar Het gaat goedquote:Op zondag 27 april 2014 01:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Vakantie. En waar gaat de vakantie heen?
Gefeliciteerd alvast, even uitgaande van het feit dat het een leuke dag is natuurlijk en geen dag waarop je weer een jaartje ouder bent![]()
.
quote:Op zondag 27 april 2014 01:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prima, ik heb het ietwat druk met mijn werk de laatste tijd, maar niets waar een mens niet mee om kan gaan.
Ontspanning op het strandquote:Op zondag 27 april 2014 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je: Ben nog niet jarig, de vakantie is nog niet begonnen en ik heb de baan nog niet, maar Het gaat goed![]()
Ik ga naar Antibes (Cote d'Azur)
Ik ben ook jaren niet geweest (7 jaar aan een stuk), dus fijn dat het weer kanquote:Op zondag 27 april 2014 01:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ontspanning op het strand. Klein beetje jaloers.
Als iets eventjes heeft geduurd is het nog leukerquote:Op zondag 27 april 2014 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben ook jaren niet geweest (7 jaar aan een stuk), dus fijn dat het weer kan
Geen vakantieplannen?
Ok, ga duimen dat je dat binnenkort kuntquote:Op zondag 27 april 2014 01:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als iets eventjes heeft geduurd is het nog leuker. Lekker zonnen, strandtentjes, heerlijk.
Nee, ik ga door. Ik houd het bij midweekjes en de vrijdagen waarop ik tegenwoordig vrij ben. Als ik nog eens een vakantie plan, dan is het vakantie van een maandje of 6, met de motorhome door de VS.
Binnenkort komt het er niet van hoorquote:Op zondag 27 april 2014 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, ga duimen dat je dat binnenkort kunt
Ik ben al in geen 30 jaar meer dan een week weggeweest en dit worden er bijna 3....
Dankquote:Op zondag 27 april 2014 01:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Binnenkort komt het er niet van hoor. Maar met mij hoef je verder geen medelijden te hebben, heb genoeg dagen van de week dat ik niet werk en daarnaast ben ik niet zo'n vakantiefiguur, heb weinig rust in mijn reet
.
Zo. Hele nieuwe ervaring gaat het worden. Ik weet bijna zeker dat je van alle drie de weken gaat genieten
.
Maar ik ga er eens een einde aan breien, want het is al weer bijna 2 uur, fijne vakantie in ieder geval mocht ik je niet meer spreken en niet te snel vallen voor de charmes van die zongebruinde jongemannen daarquote:
Dank je wederom, maar ik ben oud en wijs genoeg (incidenten daargelaten) en ik ga ook zo slapen. Slaap lekkerquote:Op zondag 27 april 2014 01:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar ik ga er eens een einde aan breien, want het is al weer bijna 2 uur, fijne vakantie in ieder geval mocht ik je niet meer spreken en niet te snel vallen voor de charmes van die zongebruinde jongemannen daar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |