In het blauw nog wel. Beetje jammer dit.quote:Op zondag 27 april 2014 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er staat nog gewoon moderator hoor.
quote:Op zondag 27 april 2014 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 27 april 2014 00:11 schreef Anoonumos het volgende:
![]()
![]()
![]()
We krijgen een hele domme koning met een dikke kop.
Daar kan hij niets aan doen, maar het valt wel op.
Het komt omdat hij niet denkt maar lekker eet
Net als dat Argentijnse mokkel met die dikke reet.
Of je moet kijken of je pino[anti-scherlock]112 ziet posten.quote:
Bij de auto-update ben jij zwart, maar staat moderator in het oranjequote:Op zondag 27 april 2014 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toch, we hebben weer zaterdagavondvermaak. Het houdt de gemoederen bezig.
Wat maakt dat nou weer uit?quote:Op zondag 27 april 2014 00:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Extra klahct: modjes amper te herkennen
quote:
Moest je kotsen gister?quote:Op zondag 27 april 2014 00:16 schreef BlauweTijger het volgende:
hAHAHA helemaal lam! Iedereen leuk gehad op Foks?
Klopt, anders is het andersom, mijn naam in het oranje maar de tag in het blauw. Vind het trouwens wel leuk om mijn naam weer eens in het zwart te zien.quote:Op zondag 27 april 2014 00:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bij de auto-update ben jij zwart, maar staat moderator in het oranje
Ik heb momenteel 10 quotemeldingen van een geflipte Bad Snoopy rechtsonderaan mijn scherm, maar verder is het goed vertoefen hierquote:Op zondag 27 april 2014 00:16 schreef BlauweTijger het volgende:
hAHAHA helemaal lam! Iedereen leuk gehad op Foks?
Altijd leuk als je zwart wordt gemaakt.quote:Op zondag 27 april 2014 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt, anders is het andersom, mijn naam in het oranje maar de tag in het blauw. Vind het trouwens wel leuk om mijn naam weer eens in het zwart te zien.
Je had hem niet moeten zienquote:Op zondag 27 april 2014 00:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb momenteel 10 quotemeldingen van een geflipte Bad Snoopy rechtsonderaan mijn scherm, maar verder is het goed vertoefen hier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |