Waarom wil je graag dat iedereen hier je real life naam kent?quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Vertaal mn naam maar, dan heb je mn achternaam
Al die tijd heb ik gedacht dat njos je voornaam en navelin je achternaam was. Weer een illusie armer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb jij iets te verbergen dan, kingstown?
Mijn achternaam is gewoon njosnavelin.
Het moet ze eerst maar lukken te vertalenquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom wil je graag dat iedereen hier je real life naam kent?
Was jij bij mij op werk dan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:19 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb ook weer de slacentrifuge gevonden
Dat is niet moeilijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:17 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Het moet ze eerst maar lukken te vertalen
En dan nog, is verder niks te vinden over mij op internetquote:
Die dirndl op feestboek was dus een dooie mus?quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En dan nog, is verder niks te vinden over mij op internet
Je achternaam is ook op meerdere manieren te vertalen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Precies Marianne, waarom zo moeilijk doen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Niemand gaat het vinden dus, dan kun je die foto beter gewoon hier posten, of in S&G ofzo
Die dirndl was echt geen dooie musquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die dirndl op feestboek was dus een dooie mus?
Nee, die staat er op...quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die dirndl op feestboek was dus een dooie mus?
Psies en dan ook op verschillende manieren te spellenquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je achternaam is ook op meerdere manieren te vertalen.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, die staat er op...
nou ja, voornamelijk mijn hoofd en vlechtjes
MPG heb ik vol ornaat geappt
Ik speel hem wel even door naar de afdeling digitale-recherche.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Psies en dan ook op verschillende manieren te spellen
Bospopbuddiesquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Zijn jullie een stelletje? Of aan het daten ofzo?
Ik? Ik heb geen dirndl, wist tot zojuist niet eens wat het was.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies Marianne, waarom zo moeilijk doen?
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik speel hem wel even door naar de afdeling digitale-recherche.
Blijf er wel vanaf he.quote:
Hoezo zwaar bewogen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:46 schreef Drugshond het volgende:
Marian , is een zwaar bewogen (voor mij dan) leuke (Limburgse) naam.
Toch niet Margot ofzo he?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:48 schreef Uccie het volgende:
Mijn naam begint ook met een M....maar die hoeft voor mij niet op een forum.
Dat stond op je kaartje.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoezo zwaar bewogen?
Overigens heet ik niet echt zo maar dat werd hier eerst beweerd.
Alles kanquote:
Zeer,zeer zwaar soul connected (Praag 1992). Ze heeft wel een kras of 2 of meer op mijn plaat gezet. Was zelfs bij haar huwelijk die ook niet echt lang stand heeft gehouden.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nice pic!quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, die staat er op...
nou ja, voornamelijk mijn hoofd en vlechtjes
Pfoe, je kiest ze wel uit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:54 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb denk ik (achteraf) 4 jr (of zelf langer) niemand meer durven te vertrouwen. Die kras zat behoorlijk diep.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:54 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb denk ik (achteraf) 4 jr (of zelf langer) niemand meer durven te vertrouwen. Die kras zat behoorlijk diep.
Neequote:Op zaterdag 26 april 2014 18:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wil je echt dat ik het hier post?
In een spoiler anders.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wil je echt dat ik het hier post?
Neequote:Op zaterdag 26 april 2014 18:02 schreef Specularium het volgende:
Gewoon posten, ik haal het wel weg.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:04 schreef Specularium het volgende:
Nou dan niet, dan wil ik ook niks meer horen over die foto's.
Jong, niet haten op Bospopquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben oud....dan gaat het allemaal wat langzamer.
Willy is de baas.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:13 schreef Takaiki het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van een republiek?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:15 schreef Specularium het volgende:
Uccie heet volgens mij Marlies, of Marleen.
Imo kan het niet snel genoeg gebeuren. Monarchie is veel te ouderwets, duur en gewoon onzin.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:13 schreef Takaiki het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van een republiek?
Toch niet Monique he?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:16 schreef Uccie het volgende:
[..]gewoon de hele voornamen site aflopen, komt ie vanzelf voorbij.
Plus 1.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Imo kan het niet snel genoeg gebeuren. Monarchie is veel te ouderwets, kostelijk en gewoon onzin.
Een republiek is net zo duur, alleen kun je het opperhoofd wat makkelijker lozen / vervangen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Imo kan het niet snel genoeg gebeuren. Monarchie is veel te ouderwets, kostelijk en gewoon onzin.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vanaf nu altijd #TeamTakaiki, want dirndl.
quote:
Wel ooit gedaan, met blonde pruik, voor carnavalquote:
Dankje.quote:
Ik had ook blonde vlechtenquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel ooit gedaan, met blonde pruik, voor carnavalmaar toen was ik 6.
Nee, ik wil Willy gewoon houden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:23 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik had ook blonde vlechten
Maar die republiek dus...
Hij komt straks om de hoek wonen, zijn toch toffe burenquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zetten we hem in Madame Tussaud voor jou.
Kun je elke week even komen kijken.
http://www.refdag.nl/nieu(...)gin_beatrix_1_528638quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankje.
Overigens maak je mij niet wijs dat een president evenveel kost als dat hele koningshuis onderhouden. De Franse president bijv kost veel minder dan al die Oranjes met hun toelage waar ze niet eens belasting over betalen.
Hm, onderzoek van de VUB.. Dan moet ik het wel geloven.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.refdag.nl/nieu(...)gin_beatrix_1_528638
Laat me raden ...knakworst (rookworst kan ook).quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:32 schreef Uccie het volgende:
Fijn...ik wilde net gaan proberen iets te eten
Nee soep, maar smakelijk was die foto niet, dat moet je toegeven.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Laat me raden ...knakworst (rookworst kan ook).
Waarom klikte ikquote:
Soep met ballen dus.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee soep, maar smakelijk was die foto niet, dat moet je toegeven.
quote:
Wil je spannender?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:38 schreef Uccie het volgende:
[..]kip
Ik maak het er niet spannender op hè
Nee dank je, mijn hoofd staat niet zo naar eten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wil je spannender?
Moet je plaatjes van ravioli posten
Daarom ben ik blij dat ik niet in KPD kanquote:
Moet ik je even optillen, zodat je er wel in kan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik niet in KPD kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je het echt... maar dan ook... echt weten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou nou, niet overdrijven. Ben benieuwd wat voor hoogstaande pr0n jullie dan kijken.
Wel overal een TVP gezet he? Ouwe viezerik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:56 schreef Drugshond het volgende:
Niet dat ik daar ga posten... ik kijk wel uit.
Ik ben voor jou tijd. Zelfs aan de bakermat van de digitale revolutie.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel overal een TVP gezet he? Ouwe viezerik.
Nu maak je me wel aan het twijfelen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wil je het echt... maar dan ook... echt weten.
Ik ben ook van voor internet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben voor jou tijd. Zelfs aan de bakermat van de digitale revolutie.
Ik ken je IRL, je bent toffo maar ik draai iets langer mee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben ook van voor internet.
In de Wehkamp bladeren enzo.
Ik hou wel van een beetje BDSM (maak ik ook stiekum geen geruchten over).quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu maak je me wel aan het twijfelen.
Dat weet ik, ik heb stiekem nooit in Vietnam gezeten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ken je IRL, je bent toffo maar ik draai iets langer mee.
Haha, nou dat valt nog mee qua shock.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje BDSM (maak ik ook stiekum geen geruchten over).
Mooi heb je van die kwastjes die je op je tepels kunt zetten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nou dat valt nog mee qua shock.
Prima vraag.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mooi heb je van die kwastjes die je op je tepels kunt zetten.
088 2692 888 , ze komen binnen 30 min langs (als je geluk hebt).quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:13 schreef Specularium het volgende:
Marianne hangt ook af en toe in de startkabels.
Ik zag een foto van LB.quote:
Dit jaar weer op Bospopquote:
Ik heb Chain Juice uit Ierland.. is heavy duty shit voor mijn wedstrijdfiets maar ik weet zeker dat het werkt. Dat smeert echt alles.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
088 2692 888 , ze komen binnen 30 min langs (als je geluk hebt).
Voor doorsmeren of vervangen van de ketting moet je overigens toch echt naar de garage.
Jaren '80 rock rules man...met wat vleugjes '70 en '90quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe mij maar Dynamo lang geleden, Graspop mag ook.
Mag wel iets harder van mij.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:15 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jaren '80 rock rules man...met wat vleugjes '70 en '90
Die bands komen ook aan bod hoor, niet dat ik ze ken of allemaal waardeerquote:
Kijk jij dat?quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:49 schreef Specularium het volgende:
SHO / [Sterren Springen] #5: Met Maurice :r
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Moet je ff op http://frontpage.fok.nl (desktopsite) helemaal naar beneden scrollen.quote:
Pepijn Lanen, van de jeugd.quote:
Wat handig, dat wist ik niet maar ik kom dan eigenlijk ook nooit op de FP.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je ff op http://frontpage.fok.nl (desktopsite) helemaal naar beneden scrollen.
Goede reden om er eens vaker te kijkenquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat handig, dat wist ik niet maar ik kom dan eigenlijk ook nooit op de FP.
Maakt hem niet minder leuk.quote:
Verstopt in zijn kast.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Een vraag over the passion. Waar is webschip?
Een piepende kers.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat zit jij nou weer te bazelen, tem?
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al een paar keer moeten lachen.
Had jij deze nou gezien?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al een paar keer moeten lachen.
Nee, nog niet. Moet ik nog steeds downloaden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had jij deze nou gezien?
http://www.jimmycarr.com/portfolio/dvd-laughing-and-joking/
Goed verhaalquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Om 2 uur kwam mijn oom toen gingen we naar oma in het bejaardenhuis, ik was daar nog niet geweest, ze woont daar nu 3 maanden. Toen hebben we een wandeling gemaakt
Daarna uit eten geweest met mijn moeder en oom ( mijn tante is op vakantie in israel )
Toen was het 8 uur
Nu ben ik thuis
Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Daarna uit eten geweest met mijn moeder en oom
Chinezen zijn de beste restaurateurs ... Grieks eten vind ik op de een of andere manier niet echt goed ... misschien lag dat aan het restaurant, maar die hebben de neiging om alles op 1 bord te gooien...quote:
Nee dat doe ik nooit, ben niet van het tot 10 uur sochtens zuipen.. en disco's haat ik gewoon ( nog nooit geweest ) en die spelletjes en alles is meer voor kleine kinderen en hun ouders ofzoquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Klinkt wel als een gezellige dag, arjan![]()
Maar dus geen koningsdag gevierd?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:41 schreef arjan1112 het volgende:
.... met eten zit je in Belgie goed... duitse hoeveelheden in franse kwaliteit...
Je hoeft toch ook niet te zuipen of naar de disco?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:42 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nee dat doe ik nooit, ben niet van het tot 10 uur sochtens zuipen.. en disco's haat ik gewoon ( nog nooit geweest ) en die spelletjes en alles is meer voor kleine kinderen en hun ouders ofzo
dus
Heb je zo een verleden dan dat je daar veilig blijft wonen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:52 schreef arjan1112 het volgende:
dan zou ik moeten verhuizen, maar dan loop ik weer risico op criminele vrienden en dergelijke
kan je deze vraag anders formulerenquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je zo een verleden dan dat je daar veilig blijft wonen?
Had je vroeger een crimineel leven door vrienden?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:55 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
kan je deze vraag anders formuleren
Heel jouw woonplaats is crimineel?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:57 schreef YokiKater het volgende:
Ha! Heel mijn dorp/stad is crimineel.. ik ben er al 10 jaar uit.. kan makkelijk. Status blijft toch wel, mensen laten mij met rust omdat ze weten dat ik knetterleip ben en connecties heb.
Uit de criminaliteit stappen en wegblijven is zo moeilijk niet.
Heb je nou veel ruzie met je buren?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:59 schreef arjan1112 het volgende:
Hm ik bedoel niet echt crimineel maar meer alcohol drugs , slecht eten geen ritme meer hebben, agressie misschien of juist agressie naar mij toe enz
Oh man, dat is hier ook orde van de dag.. iedereen is doorgesnoven en anders zijn ze wel alcoholist. Al wonen er ook wel normale mensen hoor, maar het is hier gekkenhuis.. en speeltuin van de Amsterdamse onderwereld.. We hebben alles hier, drugs, wapens, handel, Hell's Angels chapter, alles.. Fucking veel junkies ook hier.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:59 schreef arjan1112 het volgende:
Hm ik bedoel niet echt crimineel maar meer alcohol drugs , slecht eten geen ritme meer hebben, agressie misschien of juist agressie naar mij toe enz
IJmuiden..quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik woon in een grote stad en het lukt me prima om uit de criminaliteit te blijven. Sterker nog, ik kom het niet eens tegen.
[..]
Heel jouw woonplaats is crimineel?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik woon in een grote stad en het lukt me prima om uit de criminaliteit te blijven.
Hoeren neuken nooit meer werken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:10 schreef arjan1112 het volgende:
Mja als je naast een café en een bordeel woont ofzo dan word dat toch lastig zeg maar
Tuurlijk wel, rits dicht en gebruik maken van momentum.. het is niet moeilijk. Tasjes zijn goede wapensquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
Wat?
Ik gok zomaar dat ik dat niet kan.
Naaldhakken zijn vooral een wapen tegen mezelf.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:19 schreef YokiKater het volgende:
Qua vrouwenwapens zijn naaldhakken nog veel gruwelijker trouwens.. wat je daar mee kan wil je niet weten.. alleen het stampen al.. hoeveel kilo per vierkante cm je daar mee kan genereren is echt verbrijzelend.
nou is dat alles hij kneep of sloeg geeneens... alleen een beetje voorzichtig van die rug naar die billen aaien... lijkt Balkenende wel... die deed dat ook altijdquote:
Stop de persen!!!!quote:
Jij loopt gewoon lekker op normale schoenen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naaldhakken zijn vooral een wapen tegen mezelf.
Het is ook haast onmogelijk om daar goed op te lopen, ik heb 1 paar maar eigenlijk nooit aan gehadquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naaldhakken zijn vooral een wapen tegen mezelf.
Ik heb wel wat hakken hoor, maar ik loop makkelijker op platte schoenen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij loopt gewoon lekker op normale schoenen?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat hakken hoor, maar ik loop makkelijker op platte schoenen.
WOENSEL!!!quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:40 schreef Drugshond het volgende:
Ik kom geen kwastjes tegen op tepels, en ik woon ook in een grote stad.
Snap ik heel goed, ik schreeuw soms dat ik hier weg wil maar ik zal hier altijd een huisje willen blijven hebben.. Al mijn roots liggen hier.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:42 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben/blijf altijd woonachtig onder de rivier. Heeft met ideologie te maken.
Frankrijk wil ik best overslaan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:46 schreef arjan1112 het volgende:
Dan ken je dus wel naar beneden verhuizen.. belgie frankijk, spanje.. mja
Ben je al verder met SDR#, of ligt dat nog even stil? Bij mij ligt het ook nog ff plat hoor, moet goede antenne fixen en lange kabel etc.quote:
Zoiets moet er op het dak komenquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:55 schreef Drugshond het volgende:
Ligt plat. Ga weer de hort op (en dit wil ik in 1 slag goed hebben, sterker nog hier leef ik naar toe).
Same here.. zit ook met dingen dat ik het dak op moet, montage materiaal, onzekerheid over woning, etc. Maar komt wel goed. Moet ook nog naar MODE-S kijken, ben er semi mee bezig.. kan voor 600 euro kant en klare oplossing aanschaffen maar ik wil het eerst even cheap proberen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:02 schreef Drugshond het volgende:
Er zit wel een antenne boer hier in EHV, maar er lopen meer projectjes (langs) mij heen. Sterker nog ik heb alle onderdelen hier in huis liggen (modding), maar qua IRL-setting kom ik er gewoon niet aan toe.
Dat wilde ik dus net posten, want ik wist gewoon dat dat zou komen..quote:
Hmm, dat is minder.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:49 schreef Specularium het volgende:
Corrie zit gewoon boksen te kijken zag ik in een ander topic.
Durft hier niet meer te posten.
Ja hoepel nou maar op met je oranje-adoratie.quote:
Het hele forum en de users zijn oranje, maar dat zie jij natuurlijk weer niet op je telefoon.quote:Op zondag 27 april 2014 00:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja hoepel nou maar op met je oranje-adoratie.
ABO mensen zien het ook niet.. ik zie niets oranje..quote:Op zondag 27 april 2014 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het hele forum en de users zijn oranje, maar dat zie jij natuurlijk weer niet op je telefoon.
Gelukkig niet.quote:Op zondag 27 april 2014 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het hele forum en de users zijn oranje, maar dat zie jij natuurlijk weer niet op je telefoon.
Ik heb ook een abo en zie het wel.quote:Op zondag 27 april 2014 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
ABO mensen zien het ook niet.. ik zie niets oranje..
Nee die oranje achtergrond komt te hard binnen, ik kan er niet tegen.. ik ga het eruit slopen.quote:
Volgens mij kan dat niet.quote:Op zondag 27 april 2014 00:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee die oranje achtergrond komt te hard binnen, ik kan er niet tegen.. ik ga het eruit slopen.
quote:
Geen peuner zonder paardquote:Op zondag 27 april 2014 00:43 schreef Peunage het volgende:
Geen koning zonder baard. Moet even gezegd worden.
Voor wat?quote:Op zondag 27 april 2014 00:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niet waar. Maar een baard is wel pré.
Geen prins op het witte paard?quote:Op zondag 27 april 2014 00:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niet waar. Maar een baard is wel pré.
quote:Op zondag 27 april 2014 00:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat moet je wel trimmen hoor, /brotip
Heb je een paard? Serieus?quote:Op zondag 27 april 2014 00:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zelfs mijn baard heeft paar...mijn paard heeft een baard.
Ik vind dat wel opwindend. Ik vind paardenmevrouwuh geil!quote:Op zondag 27 april 2014 01:05 schreef Webschip het volgende:
Ik vind het altijd een raar gezicht als iemands kont op en neer gaat bij het paardrijden.
Randstadvolkquote:Op zondag 27 april 2014 01:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Insha'Allah a sahbi, je weet zelf.. polderjihadisten, multiculti, alles.
Merries heten die toch....quote:Op zondag 27 april 2014 01:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind dat wel opwindend. Ik vind paardenmevrouwuh geil!
Ik wil niets van de rechter en de jury horenquote:Op zondag 27 april 2014 01:06 schreef Peunage het volgende:
Fuk de polies justitie burgemester alles zus dit dat zo
Ik heb niks met paardenquote:Op zondag 27 april 2014 01:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Lekker op het randje leven.quote:Op zondag 27 april 2014 01:05 schreef Peunage het volgende:
Ik dubbelpost gewoon waar de mods bij zijn.
Look daddy! I'm an artist!!quote:Op zondag 27 april 2014 01:09 schreef Specularium het volgende:
Over paarden gesproken.
Jullie moeten 'Freddy got fingered' kijken.
quote:Op zondag 27 april 2014 01:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |