Heb je nou veel ruzie met je buren?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:59 schreef arjan1112 het volgende:
Hm ik bedoel niet echt crimineel maar meer alcohol drugs , slecht eten geen ritme meer hebben, agressie misschien of juist agressie naar mij toe enz
Oh man, dat is hier ook orde van de dag.. iedereen is doorgesnoven en anders zijn ze wel alcoholist. Al wonen er ook wel normale mensen hoor, maar het is hier gekkenhuis.. en speeltuin van de Amsterdamse onderwereld.. We hebben alles hier, drugs, wapens, handel, Hell's Angels chapter, alles.. Fucking veel junkies ook hier.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:59 schreef arjan1112 het volgende:
Hm ik bedoel niet echt crimineel maar meer alcohol drugs , slecht eten geen ritme meer hebben, agressie misschien of juist agressie naar mij toe enz
IJmuiden..quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik woon in een grote stad en het lukt me prima om uit de criminaliteit te blijven. Sterker nog, ik kom het niet eens tegen.
[..]
Heel jouw woonplaats is crimineel?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik woon in een grote stad en het lukt me prima om uit de criminaliteit te blijven.
Hoeren neuken nooit meer werken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:10 schreef arjan1112 het volgende:
Mja als je naast een café en een bordeel woont ofzo dan word dat toch lastig zeg maar
Tuurlijk wel, rits dicht en gebruik maken van momentum.. het is niet moeilijk. Tasjes zijn goede wapensquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
Wat?
Ik gok zomaar dat ik dat niet kan.
Naaldhakken zijn vooral een wapen tegen mezelf.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:19 schreef YokiKater het volgende:
Qua vrouwenwapens zijn naaldhakken nog veel gruwelijker trouwens.. wat je daar mee kan wil je niet weten.. alleen het stampen al.. hoeveel kilo per vierkante cm je daar mee kan genereren is echt verbrijzelend.
nou is dat alles hij kneep of sloeg geeneens... alleen een beetje voorzichtig van die rug naar die billen aaien... lijkt Balkenende wel... die deed dat ook altijdquote:
Stop de persen!!!!quote:
Jij loopt gewoon lekker op normale schoenen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naaldhakken zijn vooral een wapen tegen mezelf.
Het is ook haast onmogelijk om daar goed op te lopen, ik heb 1 paar maar eigenlijk nooit aan gehadquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naaldhakken zijn vooral een wapen tegen mezelf.
Ik heb wel wat hakken hoor, maar ik loop makkelijker op platte schoenen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij loopt gewoon lekker op normale schoenen?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat hakken hoor, maar ik loop makkelijker op platte schoenen.
WOENSEL!!!quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:40 schreef Drugshond het volgende:
Ik kom geen kwastjes tegen op tepels, en ik woon ook in een grote stad.
Snap ik heel goed, ik schreeuw soms dat ik hier weg wil maar ik zal hier altijd een huisje willen blijven hebben.. Al mijn roots liggen hier.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:42 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben/blijf altijd woonachtig onder de rivier. Heeft met ideologie te maken.
Frankrijk wil ik best overslaan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:46 schreef arjan1112 het volgende:
Dan ken je dus wel naar beneden verhuizen.. belgie frankijk, spanje.. mja
Ben je al verder met SDR#, of ligt dat nog even stil? Bij mij ligt het ook nog ff plat hoor, moet goede antenne fixen en lange kabel etc.quote:
Zoiets moet er op het dak komenquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:55 schreef Drugshond het volgende:
Ligt plat. Ga weer de hort op (en dit wil ik in 1 slag goed hebben, sterker nog hier leef ik naar toe).
Same here.. zit ook met dingen dat ik het dak op moet, montage materiaal, onzekerheid over woning, etc. Maar komt wel goed. Moet ook nog naar MODE-S kijken, ben er semi mee bezig.. kan voor 600 euro kant en klare oplossing aanschaffen maar ik wil het eerst even cheap proberen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:02 schreef Drugshond het volgende:
Er zit wel een antenne boer hier in EHV, maar er lopen meer projectjes (langs) mij heen. Sterker nog ik heb alle onderdelen hier in huis liggen (modding), maar qua IRL-setting kom ik er gewoon niet aan toe.
Dat wilde ik dus net posten, want ik wist gewoon dat dat zou komen..quote:
Hmm, dat is minder.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:49 schreef Specularium het volgende:
Corrie zit gewoon boksen te kijken zag ik in een ander topic.
Durft hier niet meer te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |