Hm, onderzoek van de VUB.. Dan moet ik het wel geloven.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.refdag.nl/nieu(...)gin_beatrix_1_528638
Laat me raden ...knakworst (rookworst kan ook).quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:32 schreef Uccie het volgende:
Fijn...ik wilde net gaan proberen iets te eten
Nee soep, maar smakelijk was die foto niet, dat moet je toegeven.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Laat me raden ...knakworst (rookworst kan ook).
Waarom klikte ikquote:
Soep met ballen dus.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee soep, maar smakelijk was die foto niet, dat moet je toegeven.
quote:
Wil je spannender?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:38 schreef Uccie het volgende:
[..]kip
Ik maak het er niet spannender op hè
Nee dank je, mijn hoofd staat niet zo naar eten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wil je spannender?
Moet je plaatjes van ravioli posten
Daarom ben ik blij dat ik niet in KPD kanquote:
Moet ik je even optillen, zodat je er wel in kan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik niet in KPD kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je het echt... maar dan ook... echt weten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou nou, niet overdrijven. Ben benieuwd wat voor hoogstaande pr0n jullie dan kijken.
Wel overal een TVP gezet he? Ouwe viezerik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:56 schreef Drugshond het volgende:
Niet dat ik daar ga posten... ik kijk wel uit.
Ik ben voor jou tijd. Zelfs aan de bakermat van de digitale revolutie.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel overal een TVP gezet he? Ouwe viezerik.
Nu maak je me wel aan het twijfelen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wil je het echt... maar dan ook... echt weten.
Ik ben ook van voor internet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben voor jou tijd. Zelfs aan de bakermat van de digitale revolutie.
Ik ken je IRL, je bent toffo maar ik draai iets langer mee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben ook van voor internet.
In de Wehkamp bladeren enzo.
Ik hou wel van een beetje BDSM (maak ik ook stiekum geen geruchten over).quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu maak je me wel aan het twijfelen.
Dat weet ik, ik heb stiekem nooit in Vietnam gezeten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ken je IRL, je bent toffo maar ik draai iets langer mee.
Haha, nou dat valt nog mee qua shock.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje BDSM (maak ik ook stiekum geen geruchten over).
Mooi heb je van die kwastjes die je op je tepels kunt zetten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nou dat valt nog mee qua shock.
Prima vraag.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mooi heb je van die kwastjes die je op je tepels kunt zetten.
088 2692 888 , ze komen binnen 30 min langs (als je geluk hebt).quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:13 schreef Specularium het volgende:
Marianne hangt ook af en toe in de startkabels.
Ik zag een foto van LB.quote:
Dit jaar weer op Bospopquote:
Ik heb Chain Juice uit Ierland.. is heavy duty shit voor mijn wedstrijdfiets maar ik weet zeker dat het werkt. Dat smeert echt alles.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
088 2692 888 , ze komen binnen 30 min langs (als je geluk hebt).
Voor doorsmeren of vervangen van de ketting moet je overigens toch echt naar de garage.
Jaren '80 rock rules man...met wat vleugjes '70 en '90quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe mij maar Dynamo lang geleden, Graspop mag ook.
Mag wel iets harder van mij.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:15 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jaren '80 rock rules man...met wat vleugjes '70 en '90
Die bands komen ook aan bod hoor, niet dat ik ze ken of allemaal waardeerquote:
Kijk jij dat?quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:49 schreef Specularium het volgende:
SHO / [Sterren Springen] #5: Met Maurice :r
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Moet je ff op http://frontpage.fok.nl (desktopsite) helemaal naar beneden scrollen.quote:
Pepijn Lanen, van de jeugd.quote:
Wat handig, dat wist ik niet maar ik kom dan eigenlijk ook nooit op de FP.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je ff op http://frontpage.fok.nl (desktopsite) helemaal naar beneden scrollen.
Goede reden om er eens vaker te kijkenquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat handig, dat wist ik niet maar ik kom dan eigenlijk ook nooit op de FP.
Maakt hem niet minder leuk.quote:
Verstopt in zijn kast.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Een vraag over the passion. Waar is webschip?
Een piepende kers.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat zit jij nou weer te bazelen, tem?
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al een paar keer moeten lachen.
Had jij deze nou gezien?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al een paar keer moeten lachen.
Nee, nog niet. Moet ik nog steeds downloaden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had jij deze nou gezien?
http://www.jimmycarr.com/portfolio/dvd-laughing-and-joking/
Goed verhaalquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Om 2 uur kwam mijn oom toen gingen we naar oma in het bejaardenhuis, ik was daar nog niet geweest, ze woont daar nu 3 maanden. Toen hebben we een wandeling gemaakt
Daarna uit eten geweest met mijn moeder en oom ( mijn tante is op vakantie in israel )
Toen was het 8 uur
Nu ben ik thuis
Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Daarna uit eten geweest met mijn moeder en oom
Chinezen zijn de beste restaurateurs ... Grieks eten vind ik op de een of andere manier niet echt goed ... misschien lag dat aan het restaurant, maar die hebben de neiging om alles op 1 bord te gooien...quote:
Nee dat doe ik nooit, ben niet van het tot 10 uur sochtens zuipen.. en disco's haat ik gewoon ( nog nooit geweest ) en die spelletjes en alles is meer voor kleine kinderen en hun ouders ofzoquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Klinkt wel als een gezellige dag, arjan![]()
Maar dus geen koningsdag gevierd?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:41 schreef arjan1112 het volgende:
.... met eten zit je in Belgie goed... duitse hoeveelheden in franse kwaliteit...
Je hoeft toch ook niet te zuipen of naar de disco?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:42 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nee dat doe ik nooit, ben niet van het tot 10 uur sochtens zuipen.. en disco's haat ik gewoon ( nog nooit geweest ) en die spelletjes en alles is meer voor kleine kinderen en hun ouders ofzo
dus
Heb je zo een verleden dan dat je daar veilig blijft wonen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:52 schreef arjan1112 het volgende:
dan zou ik moeten verhuizen, maar dan loop ik weer risico op criminele vrienden en dergelijke
kan je deze vraag anders formulerenquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je zo een verleden dan dat je daar veilig blijft wonen?
Had je vroeger een crimineel leven door vrienden?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:55 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
kan je deze vraag anders formuleren
Heel jouw woonplaats is crimineel?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:57 schreef YokiKater het volgende:
Ha! Heel mijn dorp/stad is crimineel.. ik ben er al 10 jaar uit.. kan makkelijk. Status blijft toch wel, mensen laten mij met rust omdat ze weten dat ik knetterleip ben en connecties heb.
Uit de criminaliteit stappen en wegblijven is zo moeilijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |