Ik ben ook van voor internet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben voor jou tijd. Zelfs aan de bakermat van de digitale revolutie.
Ik ken je IRL, je bent toffo maar ik draai iets langer mee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben ook van voor internet.
In de Wehkamp bladeren enzo.
Ik hou wel van een beetje BDSM (maak ik ook stiekum geen geruchten over).quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu maak je me wel aan het twijfelen.
Dat weet ik, ik heb stiekem nooit in Vietnam gezeten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ken je IRL, je bent toffo maar ik draai iets langer mee.
Haha, nou dat valt nog mee qua shock.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje BDSM (maak ik ook stiekum geen geruchten over).
Mooi heb je van die kwastjes die je op je tepels kunt zetten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nou dat valt nog mee qua shock.
Prima vraag.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mooi heb je van die kwastjes die je op je tepels kunt zetten.
088 2692 888 , ze komen binnen 30 min langs (als je geluk hebt).quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:13 schreef Specularium het volgende:
Marianne hangt ook af en toe in de startkabels.
Ik zag een foto van LB.quote:
Dit jaar weer op Bospopquote:
Ik heb Chain Juice uit Ierland.. is heavy duty shit voor mijn wedstrijdfiets maar ik weet zeker dat het werkt. Dat smeert echt alles.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
088 2692 888 , ze komen binnen 30 min langs (als je geluk hebt).
Voor doorsmeren of vervangen van de ketting moet je overigens toch echt naar de garage.
Jaren '80 rock rules man...met wat vleugjes '70 en '90quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe mij maar Dynamo lang geleden, Graspop mag ook.
Mag wel iets harder van mij.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:15 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jaren '80 rock rules man...met wat vleugjes '70 en '90
Die bands komen ook aan bod hoor, niet dat ik ze ken of allemaal waardeerquote:
Kijk jij dat?quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:49 schreef Specularium het volgende:
SHO / [Sterren Springen] #5: Met Maurice :r
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |