Hm, onderzoek van de VUB.. Dan moet ik het wel geloven.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.refdag.nl/nieu(...)gin_beatrix_1_528638
Laat me raden ...knakworst (rookworst kan ook).quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:32 schreef Uccie het volgende:
Fijn...ik wilde net gaan proberen iets te eten
Nee soep, maar smakelijk was die foto niet, dat moet je toegeven.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Laat me raden ...knakworst (rookworst kan ook).
Waarom klikte ikquote:
Soep met ballen dus.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee soep, maar smakelijk was die foto niet, dat moet je toegeven.
quote:
Wil je spannender?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:38 schreef Uccie het volgende:
[..]kip
Ik maak het er niet spannender op hè
Nee dank je, mijn hoofd staat niet zo naar eten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wil je spannender?
Moet je plaatjes van ravioli posten
Daarom ben ik blij dat ik niet in KPD kanquote:
Moet ik je even optillen, zodat je er wel in kan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik niet in KPD kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je het echt... maar dan ook... echt weten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou nou, niet overdrijven. Ben benieuwd wat voor hoogstaande pr0n jullie dan kijken.
Wel overal een TVP gezet he? Ouwe viezerik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:56 schreef Drugshond het volgende:
Niet dat ik daar ga posten... ik kijk wel uit.
Ik ben voor jou tijd. Zelfs aan de bakermat van de digitale revolutie.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel overal een TVP gezet he? Ouwe viezerik.
Nu maak je me wel aan het twijfelen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wil je het echt... maar dan ook... echt weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |