Neequote:Op zaterdag 26 april 2014 18:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wil je echt dat ik het hier post?
In een spoiler anders.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wil je echt dat ik het hier post?
Neequote:Op zaterdag 26 april 2014 18:02 schreef Specularium het volgende:
Gewoon posten, ik haal het wel weg.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:04 schreef Specularium het volgende:
Nou dan niet, dan wil ik ook niks meer horen over die foto's.
Jong, niet haten op Bospopquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben oud....dan gaat het allemaal wat langzamer.
Willy is de baas.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:13 schreef Takaiki het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van een republiek?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:15 schreef Specularium het volgende:
Uccie heet volgens mij Marlies, of Marleen.
Imo kan het niet snel genoeg gebeuren. Monarchie is veel te ouderwets, duur en gewoon onzin.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:13 schreef Takaiki het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van een republiek?
Toch niet Monique he?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:16 schreef Uccie het volgende:
[..]gewoon de hele voornamen site aflopen, komt ie vanzelf voorbij.
Plus 1.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Imo kan het niet snel genoeg gebeuren. Monarchie is veel te ouderwets, kostelijk en gewoon onzin.
Een republiek is net zo duur, alleen kun je het opperhoofd wat makkelijker lozen / vervangen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Imo kan het niet snel genoeg gebeuren. Monarchie is veel te ouderwets, kostelijk en gewoon onzin.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vanaf nu altijd #TeamTakaiki, want dirndl.
quote:
Wel ooit gedaan, met blonde pruik, voor carnavalquote:
Dankje.quote:
Ik had ook blonde vlechtenquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel ooit gedaan, met blonde pruik, voor carnavalmaar toen was ik 6.
Nee, ik wil Willy gewoon houden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:23 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik had ook blonde vlechten
Maar die republiek dus...
Hij komt straks om de hoek wonen, zijn toch toffe burenquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zetten we hem in Madame Tussaud voor jou.
Kun je elke week even komen kijken.
http://www.refdag.nl/nieu(...)gin_beatrix_1_528638quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankje.
Overigens maak je mij niet wijs dat een president evenveel kost als dat hele koningshuis onderhouden. De Franse president bijv kost veel minder dan al die Oranjes met hun toelage waar ze niet eens belasting over betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |