Ik speel hem wel even door naar de afdeling digitale-recherche.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Psies en dan ook op verschillende manieren te spellen
Bospopbuddiesquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Zijn jullie een stelletje? Of aan het daten ofzo?
Ik? Ik heb geen dirndl, wist tot zojuist niet eens wat het was.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies Marianne, waarom zo moeilijk doen?
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik speel hem wel even door naar de afdeling digitale-recherche.
Blijf er wel vanaf he.quote:
Hoezo zwaar bewogen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:46 schreef Drugshond het volgende:
Marian , is een zwaar bewogen (voor mij dan) leuke (Limburgse) naam.
Toch niet Margot ofzo he?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:48 schreef Uccie het volgende:
Mijn naam begint ook met een M....maar die hoeft voor mij niet op een forum.
Dat stond op je kaartje.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoezo zwaar bewogen?
Overigens heet ik niet echt zo maar dat werd hier eerst beweerd.
Alles kanquote:
Zeer,zeer zwaar soul connected (Praag 1992). Ze heeft wel een kras of 2 of meer op mijn plaat gezet. Was zelfs bij haar huwelijk die ook niet echt lang stand heeft gehouden.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En dan nog, is verder niks te vinden over mij op internet
Nice pic!quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, die staat er op...
nou ja, voornamelijk mijn hoofd en vlechtjes
Pfoe, je kiest ze wel uit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:54 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb denk ik (achteraf) 4 jr (of zelf langer) niemand meer durven te vertrouwen. Die kras zat behoorlijk diep.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:54 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb denk ik (achteraf) 4 jr (of zelf langer) niemand meer durven te vertrouwen. Die kras zat behoorlijk diep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |