Niks mis mee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al een paar keer moeten lachen.
Had jij deze nou gezien?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al een paar keer moeten lachen.
Nee, nog niet. Moet ik nog steeds downloaden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had jij deze nou gezien?
http://www.jimmycarr.com/portfolio/dvd-laughing-and-joking/
Goed verhaalquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Om 2 uur kwam mijn oom toen gingen we naar oma in het bejaardenhuis, ik was daar nog niet geweest, ze woont daar nu 3 maanden. Toen hebben we een wandeling gemaakt
Daarna uit eten geweest met mijn moeder en oom ( mijn tante is op vakantie in israel )
Toen was het 8 uur
Nu ben ik thuis
Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Daarna uit eten geweest met mijn moeder en oom
Chinezen zijn de beste restaurateurs ... Grieks eten vind ik op de een of andere manier niet echt goed ... misschien lag dat aan het restaurant, maar die hebben de neiging om alles op 1 bord te gooien...quote:
Nee dat doe ik nooit, ben niet van het tot 10 uur sochtens zuipen.. en disco's haat ik gewoon ( nog nooit geweest ) en die spelletjes en alles is meer voor kleine kinderen en hun ouders ofzoquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Klinkt wel als een gezellige dag, arjan![]()
Maar dus geen koningsdag gevierd?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:41 schreef arjan1112 het volgende:
.... met eten zit je in Belgie goed... duitse hoeveelheden in franse kwaliteit...
Je hoeft toch ook niet te zuipen of naar de disco?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:42 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nee dat doe ik nooit, ben niet van het tot 10 uur sochtens zuipen.. en disco's haat ik gewoon ( nog nooit geweest ) en die spelletjes en alles is meer voor kleine kinderen en hun ouders ofzo
dus
Heb je zo een verleden dan dat je daar veilig blijft wonen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:52 schreef arjan1112 het volgende:
dan zou ik moeten verhuizen, maar dan loop ik weer risico op criminele vrienden en dergelijke
kan je deze vraag anders formulerenquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je zo een verleden dan dat je daar veilig blijft wonen?
Had je vroeger een crimineel leven door vrienden?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:55 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
kan je deze vraag anders formuleren
Heel jouw woonplaats is crimineel?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:57 schreef YokiKater het volgende:
Ha! Heel mijn dorp/stad is crimineel.. ik ben er al 10 jaar uit.. kan makkelijk. Status blijft toch wel, mensen laten mij met rust omdat ze weten dat ik knetterleip ben en connecties heb.
Uit de criminaliteit stappen en wegblijven is zo moeilijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |