Je verpest mn kapsalonlust....quote:Op donderdag 24 april 2014 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
Bovenop je patatfriet, met nog een laagje kaas er over
Nietquote:Op donderdag 24 april 2014 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
moederkoek, ik kan er niet aan wennen
Ik stond laatst toch weer met zo'n doppler in mijn handen(niet gekocht) en toen zei de verkoopster dat ik het hartje misschien niet kon vinden als m'n koek er voor zat.
Ik stond echt zo:
Ja nou idd, dat idee.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:37 schreef kwakz0r het volgende:
Nee sorry, mijn koek zit ervoor...
[ afbeelding ]
En ook: Foetuskoekjes!
[ afbeelding ]
Ik heb het opgegevenquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
WTF! Ik denk 'nu wil ik wel eens weten wat die heisa is' dus google even.
Waarom moeten daar foto's van online staan!
![]()
Lotusbevalling klinkt zo mooi zen, maar dit is gewoon wel heel ergPak dat ding dan op zijn minst in.
Oh maar dat doen ze ook hoor, in gebatikte zakjes van eco-katoenquote:Op donderdag 24 april 2014 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
WTF! Ik denk 'nu wil ik wel eens weten wat die heisa is' dus google even.
Waarom moeten daar foto's van online staan!
![]()
Lotusbevalling klinkt zo mooi zen, maar dit is gewoon wel heel ergPak dat ding dan op zijn minst in.
Balen over 'gezeur' van de vk over de cm's is verspilde energie lijkt me als ze verder beamen dat het kindje oké is en vruchtwater voldoende enzo. Bij mij wordt het ook steeds gezegd, maar niet met een negatieve lading, meer dat het bij me past ook gezien eerste zwangerschap en toen kleiner kindje. Ben wel benieuwd op hoeveel cm je dan nu zitquote:Op donderdag 24 april 2014 16:40 schreef Ikina het volgende:
Zo weer terug van de verloskundige. Helaas ging ook deze zeuren over de grootte van mijn buik (ik kom volgens hun lijstje net een paar cm te kort, al vanaf het begin). Maar vruchtwater was goed en laatste groei echo precies gemiddeld dus ik baal een beetje van de nadruk die er steeds op gelegd wordt. Mijn beval plan besproken en ze viel over het feit dat ik de prik voor de placenta niet wil behalve bij overmatig bloed verlies. Mijn bloeddruk is nu weer op niveau en mijn ijzer weliswaar laag maar zonder medicatie binnen de normen. Ik baal omdat ze zeggen te vertrouwen op de natuur en het vrouwelijk lichaam maar wel altijd vooraan lijken te staan met een ja maar...
Maar goed, jullie gespreksstof was al niet veel beter las ikgelukkig is het nog geen avond eet tijd.
het valt wel mee hoor, het is gewoon een stuk beef jerky aan een baby vast.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:02 schreef Franny_G het volgende:
Ik mag niet kijken, ik mag niet kijken, ik mag niet kijken....
als je toch bezig bent moet je ook even googelen op blue waffle...quote:Op donderdag 24 april 2014 17:02 schreef Franny_G het volgende:
Ik mag niet kijken, ik mag niet kijken, ik mag niet kijken....
kan dat ook op kantoor?quote:Op donderdag 24 april 2014 17:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je toch bezig bent moet je ook even googelen op blue waffle...
Oiquote:Op donderdag 24 april 2014 17:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2014 17:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Bij mij werd hij gewoon gezet, direct na de mededeling dat hij kwam, dus als ik had willen protesteren was ik al te laat. Maar ik moet zeggen dat mijn placenta snel kwam en ik heel weinig bloedverlies heb gehad. Dubbele kraamverbanden zijn iig nooit nodig geweestquote:Op donderdag 24 april 2014 17:01 schreef Kursor het volgende:
[..]
Balen over 'gezeur' van de vk over de cm's is verspilde energie lijkt me als ze verder beamen dat het kindje oké is en vruchtwater voldoende enzo. Bij mij wordt het ook steeds gezegd, maar niet met een negatieve lading, meer dat het bij me past ook gezien eerste zwangerschap en toen kleiner kindje. Ben wel benieuwd op hoeveel cm je dan nu zit.
Oxytocine-injectie is niet pas bij overmatig bloedverlies, maar om de geboorte van de placenta (of moederlijk om het meer in het topic te laten passen) te bespoedigen en zo eventueel overmatig bloedverlies te voorkomen. Spuit hoeft er dus zeker niet gelijk in, maar wel als het wat langer duurt allemaal. Misschien dat je er wat mee kunt. Bij mij gaat die spuit er trouwens wel direct in ivm eerdere fluxus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door SQ op 24-04-2014 18:14:46 ]disclaimer
quote:Op donderdag 24 april 2014 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
zo, verfrissend zo'n lentebuitje!
Mijn enige passende BH hangt nu te drogen dus ik denk, ik trek die lekkere baggy hoodie aan van mijn man. Krijg ik dat ding al bijna niet meer over mijn pens_!
Maar ik heb wel mijn B&J-als-avondeten verdiend
(voor de vitaminegoeroes: ik heb vandaag al vier stuks fruit op)
Oh en spesjaal voor spees_eend:Booooooh ik ruik je hier man!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door de manier waarop het gezegt wordt (denk aan woordkeuze, verandering van toon en blik) vind ik het lastiger om volledig vertrouwen te hebben. Ik merk dat ik er dan toch weer extra in mijn hoofd mee bezig ben terwijl ik dat niet op deze manier wil. (Dit is puur een tik van mij, I know) en er ligt gewoon bewijs dat in mijn kleine buik een gemiddeld kind zit.. Ik had 32cm trouwens.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:01 schreef Kursor het volgende:
[..]
Balen over 'gezeur' van de vk over de cm's is verspilde energie lijkt me als ze verder beamen dat het kindje oké is en vruchtwater voldoende enzo. Bij mij wordt het ook steeds gezegd, maar niet met een negatieve lading, meer dat het bij me past ook gezien eerste zwangerschap en toen kleiner kindje. Ben wel benieuwd op hoeveel cm je dan nu zit.
Oxytocine-injectie is niet pas bij overmatig bloedverlies, maar om de geboorte van de placenta (of moederlijk om het meer in het topic te laten passen) te bespoedigen en zo eventueel overmatig bloedverlies te voorkomen. Spuit hoeft er dus zeker niet gelijk in, maar wel als het wat langer duurt allemaal. Misschien dat je er wat mee kunt. Bij mij gaat die spuit er trouwens wel direct in ivm eerdere fluxus.
Scheelt toch weer 4 dagen!quote:Op donderdag 24 april 2014 19:00 schreef StarDust_ het volgende:
Fijn zeg, onzekerheid! Ik heb vandaag de afspraak van mijn vroege echo 4 dagen naar voren geplaatst
Omdat ik gewoon erg nieuwsgierig ben, aangezien ik nog steeds geen symptomen heb![]()
Dat wel, maar in die 4 dagen kan er natuurlijk van alles veranderen (zowel positief als negatief)... Een vroege positieve echo wil natuurlijk niet zeggen dat de termijnecho ook goed is...quote:
Heb je ook helemaal gelijk in. Soms lijkt het alleen zo onwerkelijk dat ik bijna mama ben.. Alsof er iets voor gaat zorgen dat ik toch opeens wakker word uit een droom ofzo.. Of dat er toch iets fout zal gaan. Morgen heb ik waarschijnlijk mijn vertrouwen weer terug, was de vorige x ook zo.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ikina, ik snap best dat het, ondanks dat je bepaalde dingen wel weet, toch wel wat onzekerheid geeft. Maar zolang het met het kindje goed gaat en het kind ook goed groeit, kan het toch geen kwaad?
Ik hoop het! Je bent er bijna!quote:Op donderdag 24 april 2014 19:18 schreef Ikina het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in. Soms lijkt het alleen zo onwerkelijk dat ik bijna mama ben.. Alsof er iets voor gaat zorgen dat ik toch opeens wakker word uit een droom ofzo.. Of dat er toch iets fout zal gaan. Morgen heb ik waarschijnlijk mijn vertrouwen weer terug, was de vorige x ook zo.
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:23 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Gister mijn moeder gebeld om te vragen of ze volgende week meegaat met de echo, ze is blijkbaar net zo nieuwsgierig als ik, 100x dank je wel gehoord![]()
En mijn app vertelde me net dat ik morgen 100 dagen zwanger ben![]()
(Psst kwakzor, proficiat daarmee vandaag)
Die associatie heb ik echt nooit met blue wafflequote:Op donderdag 24 april 2014 19:09 schreef StarDust_ het volgende:
En bedankt, nu heb ik zin in suikerwafels!!!
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die associatie heb ik echt nooit met blue waffle
hoe was je placenta speciaal kapsalon?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die associatie heb ik echt nooit met blue waffle
Toen we in de snackbar stonden had ik toch meer trek in raspatat met mayo en een kroepia...quote:Op donderdag 24 april 2014 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe was je placenta speciaal kapsalon?
Een tijdje terug heeft Mignonne hierover wat verteld, want ik had precies dezelfde overweging. Ik wilde ook niet 'bij voorbaat' een oxytocine injectie. Nog voor mijn bevalling dus, lastig terug zoeken misschienquote:Op donderdag 24 april 2014 18:49 schreef Ikina het volgende:
[..]
Door de manier waarop het gezegt wordt (denk aan woordkeuze, verandering van toon en blik) vind ik het lastiger om volledig vertrouwen te hebben. Ik merk dat ik er dan toch weer extra in mijn hoofd mee bezig ben terwijl ik dat niet op deze manier wil. (Dit is puur een tik van mij, I know) en er ligt gewoon bewijs dat in mijn kleine buik een gemiddeld kind zit.. Ik had 32cm trouwens.
De prik wil ik niet meteen omdat ik 1) niet van prikken hou en 2) ik na ergens een discussie daarover gelezen te hebben me erin ben gaan verdiepen en daaruit voor mezelf deze conclusie heb getrokken. Ik snap waar die prik voor is maar waarom een interventie uitvoeren vanwege een angst voor iets nog voordat er ook maar enige aanwijzing is dat die angst werkelijkheid zou kunnen worden...
Het klinkt als de kroep.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:52 schreef AwayTL het volgende:
Kroepia... Dat klinkt heerlijk!!
(keek nog even terug om te checken of k nog wat nuttigs bij kon dragen, maar eigenlijk niet echt)
Ja dit dus! Ik ben echt een fanquote:Op donderdag 24 april 2014 19:41 schreef rebel-angel het volgende:
Kroepia is hier een loempia maar dan met rijst
Niet per se, je mag best eens een harde buik hebben zonder dat dat meteen een waarschuwing is. Ligt een beetje aan hoe vaak/regelmatig/lang je ze hebt.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Harde buiken zijn een waarschuwing om rustiger te doen toch?![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet per se, je mag best eens een harde buik hebben zonder dat dat meteen een waarschuwing is. Ligt een beetje aan hoe vaak/regelmatig/lang je ze hebt.
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een tijdje terug heeft Mignonne hierover wat verteld, want ik had precies dezelfde overweging. Ik wilde ook niet 'bij voorbaat' een oxytocine injectie. Nog voor mijn bevalling dus, lastig terug zoeken misschienmaar het kwam er op neer (en Mignonne, correct me if I'm wrong) dat het best vaak voorkomt dat het nodig is, en het verschil tussen bloedverlies en bloedverlies is gewoon erg groot. Je kunt het dan al snel hebben over 700cc verschil tussen wel of niet die injectie, en dat maakt voor je herstel een boel uit.
Ik heb zelf met de verloskundige afgesproken om terughoudend te zijn met de injectie, maar begreep wel het voordeel.
Overigens liep het bij mij allemaal anders, dus is het niet van toepassing geweest.
Edit: gevonden! Zie dit topic: OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1290
ga je zittend baren ja?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:45 schreef WupWup het volgende:
En anders kom jij geen popcorn eten terwijl ik zit te baren, is het niet, mignonne
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
ga je zittend baren ja?![]()
ik vind alles best hoor, t is jouw feestje en jouw herstel![]()
als je hem wil ram ik em dr wel in. En als je erg lelijk tegen me doet geef k wel 4 x 800 cytotec rectaaljeweets, nergens te beroerd voor
En idd, wel een belangrijke sidenote, vooral je Hb na afloop is een ding. Of je nou 1000 of 2000 cc verliest.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:45 schreef WupWup het volgende:
Ik heb de laatste keer een fluxus van 1050cc gehad en wil de prik een evt volgende keer ook primair. Hoewel het niet lag aan een te slappe baarmoederspier, maar aan een placentarest (bleek veel later pas). Maar idd, je herstel na een fluxus, of in elk geval met een anaemie is best langzaam heb ik ervaren.
Ik flats je een placenta in uw bakkes heurquote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
ga je zittend baren ja?![]()
ik vind alles best hoor, t is jouw feestje en jouw herstel![]()
als je hem wil ram ik em dr wel in. En als je erg lelijk tegen me doet geef k wel 4 x 800 cytotec rectaaljeweets, nergens te beroerd voor
Been there. Daarna vrolijk in een ander ziekenhuis samen met die arts die mijn cytotecs erin gooide bevallingen staan begeleiden. Haar gezicht kwam me al zo bekend voor maar ik kon het niet plaatsenquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:51 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik flats je een placenta in uw bakkes heur
wut?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:53 schreef WupWup het volgende:
Is dit het moment om te vertellen over het rectaal toucher na het hechten?
oeh goeie!quote:Op donderdag 24 april 2014 20:53 schreef WupWup het volgende:
Dat is waar, die reacties zijn priceless.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
oeh goeie!
hoewel het verrassingselement dan wel weg is...
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:54 schreef WupWup het volgende:
[..]
Dat is waar, die reacties zijn priceless.
De wattes,bestaat dat echt?!!quote:Op donderdag 24 april 2014 20:53 schreef WupWup het volgende:
dat is %$# een halve liter. Dat is een pul! bloed!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:04 schreef mignonne het volgende:
Een gezonde zwangere kan tot 1000 cc bloedverlies goed hebben hoor!
Daarna afhankelijk van je Hb kun je ook nog wel een stootje hebben.
De meeste vrouwen vloeien maar weinig, zo ergens tussen de 200 en 500 cc, heel ruim genomen.
Wat hadden wij nou afgesproken?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
De wattes,bestaat dat echt?!!
Nee ik wil het eigenlijk ook niet weten,straks durf ik niet meer...
Ik vond het meevallenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben niet snel onder de indruk van rectale avonturen![]()
(al weet ik wat die cytotec in je vagijn al veroorzaakt, laat staan in je reet
)
Al krijg ik wel kippenvel van fluxus
Copy/paste uit de richtlijn. Dit zijn de ondergrenzen overigens.quote:
Ik vond het niet zo plezant dat ze het niet effe aankondigdequote:Op donderdag 24 april 2014 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat een vinger in je reet je nog veel kan boeien als er net een watermeloen uit je vagijn is gekomen.
oh, dan zit ik keurig met 7,9quote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
Copy/paste uit de richtlijn. Dit zijn de ondergrenzen overigens.
Hb-referentiewaarden (p5-waarden) in mmol/l
Preconceptioneel 7,5
Zwangerschap (in wk Am))
tot en met 13 wkn: 7,1
14 tot en met 17 wkn 6,8
18 tot en met 21 wkn 6,5
22 tot en met 37 wkn 6,3
vanaf 38 wkn 6,5
Postpartum (in wk)
1-5 6,5
6 7,2
Nou mignonne, die is voor jouquote:Op donderdag 24 april 2014 21:09 schreef Crumpette het volgende:
hee even een ander vraagje he, voor de verloskundigen hier bijvoorbeeld![]()
Ik gebruik(te) exfoliants voor mijn gezicht van paula's choice, eentje met 8% AHA (glycolzuur), en eentje met 2% BHA (salicylzuur).. maar nou doe ik dat nu niet omdat ik niet weet of het mag.. weet iemand daar iets over?
En idd, ga ik dat volgende week ook vragen bij mijn eerste afspraak
Zolang je er niet je baarmoeder/foetus mee exfolieert loopt het wel los.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:09 schreef Crumpette het volgende:
hee even een ander vraagje he, voor de verloskundigen hier bijvoorbeeld![]()
Ik gebruik(te) exfoliants voor mijn gezicht van paula's choice, eentje met 8% AHA (glycolzuur), en eentje met 2% BHA (salicylzuur).. maar nou doe ik dat nu niet omdat ik niet weet of het mag.. weet iemand daar iets over?
En idd, ga ik dat volgende week ook vragen bij mijn eerste afspraak
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nou mignonne, die is voor jouMet literatuurverwijzingen graag.
volgens de gyn die de bevalling van Noah deed "omdat vrouwen anders van te voren verkrampen"quote:Op donderdag 24 april 2014 21:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo plezant dat ze het niet effe aankondigde
Haha, je zal er maar mee getrouwd zijn!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:11 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
volgens de gyn die de bevalling van Noah deed "omdat vrouwen anders van te voren verkrampen"
heksjequote:Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nou mignonne, die is voor jouMet literatuurverwijzingen graag.
Uit het farmaco-therapeutisch kompas.quote:Zwangerschap/Lactatie
Teratogenese: Ervaring met het systemische gebruik van lage doses salicylaten (≤ 80 mg/dag) wijst niet op schadelijke effecten. Bij topicale toepassing met de applicatievloeistof is tot 25% resorptie mogelijk. Advies: Kan, voor zover bekend zonder gevaar voor de vrucht, kortdurend worden gebruikt op minimale oppervlakten.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef WupWup het volgende:
[..]
Haha, je zal er maar mee getrouwd zijn!
Als ie dan even wacht tot ze net een flinke scheet laat schiet ie er helemaal hendig sjiek in! Flats!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Henkt ramt em dr altijd zonder aankondiging in omdat Ingrid er anders wel eens van zou kunnen schrikken
ik moet denken aan de kop van mijn poes toen de dierenarts ff d'r anaalklieren ging uitknijpenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef Skittles het volgende:
Als er iemand een vinger in mijn reet wil douwen wil ik wel even een waarschuwing van tevoren
Twas een vrouwquote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef WupWup het volgende:
[..]
Haha, je zal er maar mee getrouwd zijn!
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
heksje
[..]
Uit het farmaco-therapeutisch kompas.
Alsjeblieft.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ie dan even wacht tot ze net een flinke scheet laat schiet ie er helemaal hendig sjiek in! Flats!
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet denken aan de kop van mijn poes toen de dierenarts ff d'r anaalklieren ging uitknijpen![]()
Ik moest er wel heel hard om lachen
ben jij ook professioneel rectumprikker?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:22 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
Agossie!
Waarschijnlijk zou ik zonder aankondiging iets eruit gooien als "Verkeerde gat!!"
Overigens waarschuw ik altijd netjes de cliënten die ik verzorg voor m'n vinger, zetpil of whatever en tot nu toe valt dat knijpen wel mee. Ik heb al m'n vingers nog!
Aren't we all?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben jij ook professioneel rectumprikker?
Ja, dat is je systemische resorptie.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef Crumpette het volgende:
[..]dank! Maar dat is dus alleen salicylzuur he? Daarvan had ik ergens anders ook gelezen dat het mogelijk de bloedstroom in kon.
Ohja, nee ik gebruik nog geen ml denk ik, per keerquote:Op donderdag 24 april 2014 21:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja, dat is je systemische resorptie.
hoeveel zit erin zo'n tube, 50 ml? Met hoeveel gram werkzaam bestanddeel? 10 gram? Das al veel wsl. Hoeveel ml gebruik je per keer? 5 ml ofzo als je ruim smeert? Dus dan krijg je 1 gram op je huid, hypothetisch. of milligram, microgram, weet ik veel afhankelijk dus van dosering werkzame bestanddeel. Systemische resorptie 25%, 0,25 gram salicylzuur in je bloedbaan.
Tot 100 gram per dag wordt probleemloos veilig gebruikt. Dus het loopt wel los, zelfs als je die hele tube van binnen leeg spuitSystemische resorptie van glycolzuur is 27% blijkbaar volgens google.
Overigens geeft de site van Paula's Choice zelf wel aan dat de creme met 8% AHA veilig gebruikt kan worden. En van die salicylzuur kan ik je zo zeggen dat dat echt geen kwaad kan.
http://www.paulaschoice-e(...)cts-during-pregancy/
http://www.paulaschoice.c(...)ch-products-are-safe
wordt je vinger dan uitgepoept?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef Skittles het volgende:
Ik mag toch wel op regelmatige basis mijn vingertje erin proppen![]()
Een paar maanden terug zelfs dagelijks bij iemand die elke dag 2x een zetpil rectaal ingebracht moest krijgen en et altijd terugduwde. Mocht je even er diep in met je vinger en hopen dat het je het niet terugkreeg.
als je geluk hebt schiet die zetpil met een beetje vaart terug in je giechelquote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wordt je vinger dan uitgepoept?
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wordt je vinger dan uitgepoept?
met belegquote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef mignonne het volgende:
[..]
als je geluk hebt schiet die zetpil met een beetje vaart terug in je giechel
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef mignonne het volgende:
[..]
als je geluk hebt schiet die zetpil met een beetje vaart terug in je giechel
waren ze wel even hoog trouwens? Qua hak/zool?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:45 schreef Heliotrope het volgende:
Haha al die voedselplaatjes, ik word er misselijk vanen vervolgens gaat het over rectumprikkers
Na het schoenenfiasco overleefd te hebben ga ik maar heel lang slapen vannacht.![]()
dat ligt er aan, als je zware adipositas hebt kan dat best tegenvallen denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Het is anatomisch toch niet zó ingewikkeld om zelf je zetpil er ff in te duwen als je die nodig hebt?
Vetzucht bedoel je?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ligt er aan, als je zware adipositas hebt kan dat best tegenvallen denk ik.
ik lolde hardopquote:Op donderdag 24 april 2014 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ligt er aan, als je zware adipositas hebt kan dat best tegenvallen denk ik.
Ja het waren dezelfde schoenen maar een andere kleurquote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waren ze wel even hoog trouwens? Qua hak/zool?
Neuh, maar wel voor iemand die halfzijdig verlamd en volledig ADL afhankelijk is.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Het is anatomisch toch niet zó ingewikkeld om zelf je zetpil er ff in te duwen als je die nodig hebt?
Klein Ikeabedje, Gulliver, wit. Groter past niet, en fijn dat we hem kunnen lenenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef Heliotrope het volgende:
Leuk kwakzor? Welke? Of heb ik dat al gemist?
ik lag zo te denken over die maternale adipositas he. Zou je ook foetale adipositas hebben? Of nog beter, zou paternale adipositas invloed hebben op de meetbaarheid van de foetus?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:56 schreef kwakz0r het volgende:
Overigens kan ik met mijn maternale adipositas mezelf niet van een zetpil voorzien zonder interessante fratsen heur...
alleen als ie met zijn adipose piemel eelt in je baarmoeder heeft veroorzaakt denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lag zo te denken over die maternale adipositas he. Zou je ook foetale adipositas hebben? Of nog beter, zou paternale adipositas invloed hebben op de meetbaarheid van de foetus?
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
alleen als ie met zijn adipose piemel eelt in je baarmoeder heeft veroorzaakt denk ik.
this new diet is called, eat half of what you normally eat. so you get half the calories, and you can eat twice as much!quote:
dust? anyone?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
this new diet is called, eat half of what you normally eat. so you get half the calories, and you can eat twice as much!
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef WupWup het volgende:
[..]![]()
Die hang je op in je wachtkamer he? Als je later groot bent.
Dan gebruik ik mijn special social skills...quote:Op donderdag 24 april 2014 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe verander ik mijn wachtkamer in een hormoon-inferno, les 1.
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dan gebruik ik mijn special social skills...
Tering, zit je wat dwars ofzo?
Vandaag teruggelezen dat dat kan in Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik gnorkte.
:)
http://uwbloedserieus.nl/aanvraagformulier.php?id=223quote:
Ahw lievig bedje ook!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Klein Ikeabedje, Gulliver, wit. Groter past niet, en fijn dat we hem kunnen lenen
ja inderdaad!quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou daar van, als het donderdag voelt maar vrijdag is
En, wat is het?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:26 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Mogguh dames! Wij zijn weer helemaal goedgekeurd! Insert opgeluchte smiley
Ja, die dagen zijn goed hequote:Op vrijdag 25 april 2014 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou daar van, als het donderdag voelt maar vrijdag is
Ooh ik dacht gisterenquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:41 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
zeg ik lekker niet!... weet het nog niet. We gaan straks pas voor de pretecho
Hahaha,deal!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wat hadden wij nou afgesproken?
Jij ging voor categorie A hè: heerlijk thuis, eigen bed, snel ontsluiten 2 keer zuchten kind op je borst en geen hechtingen.![]()
![]()
als je verloskundige dan nog steeds dr vinger in je gat steekt staat het je vrij om dr neusgaten dicht te hechten
Weersomslag incl HCG?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:57 schreef Hilmo het volgende:
Gaat weer lekker hier![]()
Na een week niet meer overgeven en van de emesafene af, was het gister weer raak met migraine... Nou dit keer dus het plan met de paracetamol zetpillen uitgevoerd. Hielp voor geen meter, bleef maar overgeven en mocht geen domperidon maar 'moest wel blijven drinken' van verloskundige. Ja lekker, dan kon ik meteen weer overgeven...![]()
Maar goed, er zou overlegd worden met gynaecoloog en vanochtend medicijnen gekregen, primperan!ik ben blij! Als dat net zo goed werkt als domperidon. Nu voor het eerst wat proberen te eten en drinken. Zo lekker douchen.
Oh, shitquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:22 schreef Hilmo het volgende:
Best mogelijk met dat onweer enzo, BE.
(ben trouwens 17 weken)
Ben 30 weken en heb er al vanaf begin wekelijks last van.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
Zo klinkt het idd BE. Tussen de 10 - 12 weken zwangerschap piekt je HCG gehalte, kan best dat je daardoor éxtra beroerd bent. Ik ben amper misselijk geweest maar in die piek weken had ik er ook een beetje last van.
Oh, en wat ik nu vergeet. BE, wat ontzettend rot. Beterschap!
Ik reageer op beide, maar kijk altijd eerst even of BE niet in de buurt is voor ik misreageerquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Beterschap Hilmo en Blue!
(BE blijft Brighteyes voor mij, sorry)
Oh boh! En je bent nog wel zo anoniem! (tenminste, je bent toch geen kloon?)quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik ga voor de filet en carpaccio hoor!
Echo ging heel goed, herl mooi compleet kindje gezien. Mijn man wil het geslacht graag geheim houden, ook hier, sorry dames... jullie zullen moeten wachten tot ik me vertyp.
Handwerken? Ik heb me tijdens mijn verlof het ongans gepuzzeld aan sudoku's.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
voor de dames met hoofdpijn en braakperikelen!
Ik moet t rustig aan doen vd fysio maar ik heb dus geen rust in mn reet...
Ga zo maar even plantjes scoren voor op mn balkon...
Ik beloof plechtig dat ik mn mond zal houdenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik ga voor de filet en carpaccio hoor!
Echo ging heel goed, herl mooi compleet kindje gezien. Mijn man wil het geslacht graag geheim houden, ook hier, sorry dames... jullie zullen moeten wachten tot ik me vertyp.
vergeet je het anananananashart niet?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:39 schreef Poppejans het volgende:
Fazzoletti vergeet ook vooral niet iets te drinken en wat eetbaars (bijv mueslirepen) in je tas te doen. Ik belandde onverwachts na de bevalling in het ziekenhuis 's avonds en kreeg geheel niks tot de volgende ochtend. Had echt hong-er,had die hele dag nog niks gegeten
En ik eet ook pannenkoeken straks,laat die bakerspraatjes maar uitkomen. Ik wil bevallennnn op Koningsdag :-p
Oh dan heb je vandaag en morgen nogquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:39 schreef Poppejans het volgende:
Fazzoletti vergeet ook vooral niet iets te drinken en wat eetbaars (bijv mueslirepen) in je tas te doen. Ik belandde onverwachts na de bevalling in het ziekenhuis 's avonds en kreeg geheel niks tot de volgende ochtend. Had echt hong-er,had die hele dag nog niks gegeten
En ik eet ook pannenkoeken straks,laat die bakerspraatjes maar uitkomen. Ik wil bevallennnn op Koningsdag :-p
Hoewel Koningsdag feitelijk op 27 april pas isquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh dan heb je vandaag en morgen nog
Ja dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoewel Koningsdag feitelijk op 27 april pas is(dit jaar vervoegd ivm "valt op zondag)
Dus alle overige jaren (behalve dan die ook op zondag vallen) is het 27 april. Hoewel het natuurlijk bijzonder blijft om op een zeldzame Koningsdag geboren te worden.
Owh, verkeerd begrepen danquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ookanders MOET ze morgen bevallen, maar nu heeft ze nog n dag extra
* genoteerd *quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:39 schreef Poppejans het vol*gende:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik beloof plechtig dat ik mn mond zal houden
@burdie handwerken moet je rustig voor kunnen zitten.... Gaat niet werken, dat zitten wel, maar rustig en geconcentreerd...
Ik heb net samen methet balkon maar opgeruimd en schoongemaakt ( lees ik heb vooral aanwijzingen gegeven en plantjes in een bak gezet
) dus nu kan ik weer lekker buiten zitten.
Misschien, ik heb ook hoofdpijn weer, ineens.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoofdpijn, check! Zal het dan toch van het weer komen?
Vanmorgen weer naar de VK geweest, hartje gehoord en ook een flinke schop tegen dat apparaatHet blijft toch heel bijzonder om dat zo te horen. Ik voel haar eigenlijk nog niet, alleen van die hele zachtje plopjes zo af en toe. Ik hoop daar wel verandering in komt, want nu leef ik elke keer naar die bezoekjes aan VK en ziekenhuis toe om zeker te weten dat alles nog OK is daarbinnen
.
Die periode vond ik ook minder... Ik had toen een doppler en daar was ik toen wel vaak blij mee (1x nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoofdpijn, check! Zal het dan toch van het weer komen?
Vanmorgen weer naar de VK geweest, hartje gehoord en ook een flinke schop tegen dat apparaatHet blijft toch heel bijzonder om dat zo te horen. Ik voel haar eigenlijk nog niet, alleen van die hele zachtje plopjes zo af en toe. Ik hoop daar wel verandering in komt, want nu leef ik elke keer naar die bezoekjes aan VK en ziekenhuis toe om zeker te weten dat alles nog OK is daarbinnen
.
na 6 mei is de volgende ook over 4 weken, maar ze had voor de eerste afspraak aangegeven over 5 weken - alleen is ze deze week op vakantiequote:Op vrijdag 25 april 2014 18:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die periode vond ik ook minder... Ik had toen een doppler en daar was ik toen wel vaak blij mee (1x niet) maar nu is onze meid een kleine kickbokser en gebruik ik m alleen omdat ik dr hartje gewoon even wil horen, niet meer omdat ik mij zorgen maak.
Dyre wat gaan we hard he!
Kwak, waarom 1x in de 6 weken? Ik loop ook bij de gyn, maar zie haar of de vk in t ziekenhuis 1x per 4 weken.
Ik lig nu languit op de bank, iets teveel gedaan dus mn bekken/rug heeft t opgegeven.
mja, zorgen maken is een groot woord. ik vind t gewoon spannend dat ik technisch gezien alleen weet dat t met 9w5d goed was... en geen reden heb om iets anders aan te nemen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ah ja, ik heb de SEO al met 19 weken precies, dus de volgende controle-afspraak vijf dagen later
En als je je eerder zorgen maakt kun je altijd bellen toch?
Ik weet natuurlijk niet hoe je bent geland, maar zolang je niet op je buik klapt kan een val toch geen kwaad in zo'n vroeg stadium? Of zeg ik nu iets heel geks?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja, zorgen maken is een groot woord. ik vind t gewoon spannend dat ik technisch gezien alleen weet dat t met 9w5d goed was... en geen reden heb om iets anders aan te nemen.
toen ik nadat ik gevallen was belde had ik t gevoel dat de verpleegkundige die ik sprak vond dat ik me een beetje aanstelde, ik had ook geen buikpijn of zoiets, dus ja...
Denk dat je Razz bedoeldequote:Op vrijdag 25 april 2014 19:02 schreef Fee-nix het volgende:
Fazz hartje gehoord, toch leuke momentjes zijn dat.
ja, eigenlijk maakte ik me ook geen zorgen, maar iedereen om me heen kwam met zorgen en nare verhalenquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe je bent geland, maar zolang je niet op je buik klapt kan een val toch geen kwaad in zo'n vroeg stadium? Of zeg ik nu iets heel geks?
Ik snap wel dat je bezorgd bent hoor. Heb je de gyn toen gebeld?
Hahaha das een Fok OUD mythe!quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:07 schreef Fazzoletti het volgende:
Maar werken pannenkoeken opwekkend dan??
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahaha das een Fok OUD mythe!
Er zijn er hier meerdere bevallen in de nacht/dag nadat ze pannenkoeken gegeten hadden
Oeps! Kloptquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:10 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Denk dat je Razz bedoelde![]()
ik weet eigenlijk niet meer hoeveel tijd er tussen m'n afspraken zat in het beginhet is ook al even geleden
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahaha das een Fok OUD mythe!
Er zijn er hier meerdere bevallen in de nacht/dag nadat ze pannenkoeken gegeten hadden
geniet er van!quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:27 schreef Cantare het volgende:
Verlof! Hopelijk vanaf nu weer tijd en energie om te reageren.![]()
Sterke voor de dames met hoofdpijn.
Verlofquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:27 schreef Cantare het volgende:
Verlof! Hopelijk vanaf nu weer tijd en energie om te reageren.![]()
Sterke voor de dames met hoofdpijn.
ken het effectquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Verlof
Ik zit nu "alles mag op vrijdag" te kijken, had verwacht dat ik t niet heel leuk zou vinden want joling en gordon zijn toch wat uitgemolken maar ik heb gewoon bandenpijn vh lachen
maar ik stikte ook altijd zowat vh lachen bij joling en gordon over de vloer
Daar maak ik mij ook schuldig aan, from russia with love, ik heb het nog nooit gedaan, en adam zkt eva, ik kijk het allemaalquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:40 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ken het effectslechte televisie kan heel lekker zijn. betrapte mezelf er laatst op ademloos toe te kijken hoe een stel neanderthalers poogden een bruid in Oekraine te zoeken
![]()
![]()
![]()
dan is geer en goor nog niks! die weten iig wel goed hoe ze plezier moeten maken
en dan al die shit op TLC nogquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Daar maak ik mij ook schuldig aan, from russia with love, ik heb het nog nooit gedaan, en adam zkt eva, ik kijk het allemaal![]()
En komende week start barbie weer.... Ik heb echt geen leven meer
+1quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:50 schreef Crumpette het volgende:
[..]
en dan al die shit op TLC nog.. ik kan zo een uur naar say yes to the dress kijken
en mooie jurken kijken ook gewoonquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
+1en maar commentaar geven...
Ik moet wel bekennen dat toen ik zelf nog helemaal.into t trouwen enz was ik het kijken langer vol hield...quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:58 schreef Crumpette het volgende:
[..]
en mooie jurken kijken ook gewoonguilty pleasures dit.
Oh ja, kan ik me ook voorstellen. Maar ik heb nog gewoon een vriendje, en ik heb hem al gezegd dat hij nu zijn kans heeft gemist - ik ga niet met een dikke buik in een mooie jurkquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat toen ik zelf nog helemaal.into t trouwen enz was ik het kijken langer vol hield...
Ik vind mijn eigen jurk nog steeds de allermooiste![]()
Offtopic guilty pleasure
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:05 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Oh ja, kan ik me ook voorstellen. Maar ik heb nog gewoon een vriendje, en ik heb hem al gezegd dat hij nu zijn kans heeft gemist - ik ga niet met een dikke buik in een mooie jurk. Hij mag nog steeds vragen hoor
maar dan moet hij wachten tot ik weer hersteld ben.
krullebollie ringdragertjequote:Op vrijdag 25 april 2014 23:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]en dan jullie eigen uk als bruidskindje
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat toen ik zelf nog helemaal.into t trouwen enz was ik het kijken langer vol hield...
Ik vind mijn eigen jurk nog steeds de allermooiste![]()
Offtopic guilty pleasure
Ik ben ook steeds in de war als ik het zie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Beterschap Hilmo en Blue!
(BE blijft Brighteyes voor mij, sorry)
Hahaha, same here!quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:05 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Oh ja, kan ik me ook voorstellen. Maar ik heb nog gewoon een vriendje, en ik heb hem al gezegd dat hij nu zijn kans heeft gemist - ik ga niet met een dikke buik in een mooie jurk. Hij mag nog steeds vragen hoor
maar dan moet hij wachten tot ik weer hersteld ben.
Voel je al iets?quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Pop, ik ga eens proberen je voorbeeld te volgen. Kijken of ik voor t eind van deze dag ook een baby erbij heb
whut? Je wil er een spoedks van maken?quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Pop, ik ga eens proberen je voorbeeld te volgen. Kijken of ik voor t eind van deze dag ook een baby erbij heb
Oeh we gaan we nog een baby krijgenquote:Op zaterdag 26 april 2014 09:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, ik lig aan een ctg-ding gekoppeld as we speak. Even checken of ik weeën heb of flink voorwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |