this new diet is called, eat half of what you normally eat. so you get half the calories, and you can eat twice as much!quote:
dust? anyone?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
this new diet is called, eat half of what you normally eat. so you get half the calories, and you can eat twice as much!
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef WupWup het volgende:
[..]![]()
Die hang je op in je wachtkamer he? Als je later groot bent.
Dan gebruik ik mijn special social skills...quote:Op donderdag 24 april 2014 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe verander ik mijn wachtkamer in een hormoon-inferno, les 1.
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dan gebruik ik mijn special social skills...
Tering, zit je wat dwars ofzo?
Vandaag teruggelezen dat dat kan in Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik gnorkte.
:)
http://uwbloedserieus.nl/aanvraagformulier.php?id=223quote:
Ahw lievig bedje ook!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Klein Ikeabedje, Gulliver, wit. Groter past niet, en fijn dat we hem kunnen lenen
ja inderdaad!quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou daar van, als het donderdag voelt maar vrijdag is
En, wat is het?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:26 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Mogguh dames! Wij zijn weer helemaal goedgekeurd! Insert opgeluchte smiley
Ja, die dagen zijn goed hequote:Op vrijdag 25 april 2014 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou daar van, als het donderdag voelt maar vrijdag is
Ooh ik dacht gisterenquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:41 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
zeg ik lekker niet!... weet het nog niet. We gaan straks pas voor de pretecho
Hahaha,deal!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wat hadden wij nou afgesproken?
Jij ging voor categorie A hè: heerlijk thuis, eigen bed, snel ontsluiten 2 keer zuchten kind op je borst en geen hechtingen.![]()
![]()
als je verloskundige dan nog steeds dr vinger in je gat steekt staat het je vrij om dr neusgaten dicht te hechten
Weersomslag incl HCG?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:57 schreef Hilmo het volgende:
Gaat weer lekker hier![]()
Na een week niet meer overgeven en van de emesafene af, was het gister weer raak met migraine... Nou dit keer dus het plan met de paracetamol zetpillen uitgevoerd. Hielp voor geen meter, bleef maar overgeven en mocht geen domperidon maar 'moest wel blijven drinken' van verloskundige. Ja lekker, dan kon ik meteen weer overgeven...![]()
Maar goed, er zou overlegd worden met gynaecoloog en vanochtend medicijnen gekregen, primperan!ik ben blij! Als dat net zo goed werkt als domperidon. Nu voor het eerst wat proberen te eten en drinken. Zo lekker douchen.
Oh, shitquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:22 schreef Hilmo het volgende:
Best mogelijk met dat onweer enzo, BE.
(ben trouwens 17 weken)
Ben 30 weken en heb er al vanaf begin wekelijks last van.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
Zo klinkt het idd BE. Tussen de 10 - 12 weken zwangerschap piekt je HCG gehalte, kan best dat je daardoor éxtra beroerd bent. Ik ben amper misselijk geweest maar in die piek weken had ik er ook een beetje last van.
Oh, en wat ik nu vergeet. BE, wat ontzettend rot. Beterschap!
Ik reageer op beide, maar kijk altijd eerst even of BE niet in de buurt is voor ik misreageerquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Beterschap Hilmo en Blue!
(BE blijft Brighteyes voor mij, sorry)
Oh boh! En je bent nog wel zo anoniem! (tenminste, je bent toch geen kloon?)quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik ga voor de filet en carpaccio hoor!
Echo ging heel goed, herl mooi compleet kindje gezien. Mijn man wil het geslacht graag geheim houden, ook hier, sorry dames... jullie zullen moeten wachten tot ik me vertyp.
Handwerken? Ik heb me tijdens mijn verlof het ongans gepuzzeld aan sudoku's.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
voor de dames met hoofdpijn en braakperikelen!
Ik moet t rustig aan doen vd fysio maar ik heb dus geen rust in mn reet...
Ga zo maar even plantjes scoren voor op mn balkon...
Ik beloof plechtig dat ik mn mond zal houdenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik ga voor de filet en carpaccio hoor!
Echo ging heel goed, herl mooi compleet kindje gezien. Mijn man wil het geslacht graag geheim houden, ook hier, sorry dames... jullie zullen moeten wachten tot ik me vertyp.
vergeet je het anananananashart niet?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:39 schreef Poppejans het volgende:
Fazzoletti vergeet ook vooral niet iets te drinken en wat eetbaars (bijv mueslirepen) in je tas te doen. Ik belandde onverwachts na de bevalling in het ziekenhuis 's avonds en kreeg geheel niks tot de volgende ochtend. Had echt hong-er,had die hele dag nog niks gegeten
En ik eet ook pannenkoeken straks,laat die bakerspraatjes maar uitkomen. Ik wil bevallennnn op Koningsdag :-p
Oh dan heb je vandaag en morgen nogquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:39 schreef Poppejans het volgende:
Fazzoletti vergeet ook vooral niet iets te drinken en wat eetbaars (bijv mueslirepen) in je tas te doen. Ik belandde onverwachts na de bevalling in het ziekenhuis 's avonds en kreeg geheel niks tot de volgende ochtend. Had echt hong-er,had die hele dag nog niks gegeten
En ik eet ook pannenkoeken straks,laat die bakerspraatjes maar uitkomen. Ik wil bevallennnn op Koningsdag :-p
Hoewel Koningsdag feitelijk op 27 april pas isquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh dan heb je vandaag en morgen nog
Ja dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoewel Koningsdag feitelijk op 27 april pas is(dit jaar vervoegd ivm "valt op zondag)
Dus alle overige jaren (behalve dan die ook op zondag vallen) is het 27 april. Hoewel het natuurlijk bijzonder blijft om op een zeldzame Koningsdag geboren te worden.
Owh, verkeerd begrepen danquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ookanders MOET ze morgen bevallen, maar nu heeft ze nog n dag extra
* genoteerd *quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:39 schreef Poppejans het vol*gende:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik beloof plechtig dat ik mn mond zal houden
@burdie handwerken moet je rustig voor kunnen zitten.... Gaat niet werken, dat zitten wel, maar rustig en geconcentreerd...
Ik heb net samen methet balkon maar opgeruimd en schoongemaakt ( lees ik heb vooral aanwijzingen gegeven en plantjes in een bak gezet
) dus nu kan ik weer lekker buiten zitten.
Misschien, ik heb ook hoofdpijn weer, ineens.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoofdpijn, check! Zal het dan toch van het weer komen?
Vanmorgen weer naar de VK geweest, hartje gehoord en ook een flinke schop tegen dat apparaatHet blijft toch heel bijzonder om dat zo te horen. Ik voel haar eigenlijk nog niet, alleen van die hele zachtje plopjes zo af en toe. Ik hoop daar wel verandering in komt, want nu leef ik elke keer naar die bezoekjes aan VK en ziekenhuis toe om zeker te weten dat alles nog OK is daarbinnen
.
Die periode vond ik ook minder... Ik had toen een doppler en daar was ik toen wel vaak blij mee (1x nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoofdpijn, check! Zal het dan toch van het weer komen?
Vanmorgen weer naar de VK geweest, hartje gehoord en ook een flinke schop tegen dat apparaatHet blijft toch heel bijzonder om dat zo te horen. Ik voel haar eigenlijk nog niet, alleen van die hele zachtje plopjes zo af en toe. Ik hoop daar wel verandering in komt, want nu leef ik elke keer naar die bezoekjes aan VK en ziekenhuis toe om zeker te weten dat alles nog OK is daarbinnen
.
na 6 mei is de volgende ook over 4 weken, maar ze had voor de eerste afspraak aangegeven over 5 weken - alleen is ze deze week op vakantiequote:Op vrijdag 25 april 2014 18:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die periode vond ik ook minder... Ik had toen een doppler en daar was ik toen wel vaak blij mee (1x niet) maar nu is onze meid een kleine kickbokser en gebruik ik m alleen omdat ik dr hartje gewoon even wil horen, niet meer omdat ik mij zorgen maak.
Dyre wat gaan we hard he!
Kwak, waarom 1x in de 6 weken? Ik loop ook bij de gyn, maar zie haar of de vk in t ziekenhuis 1x per 4 weken.
Ik lig nu languit op de bank, iets teveel gedaan dus mn bekken/rug heeft t opgegeven.
mja, zorgen maken is een groot woord. ik vind t gewoon spannend dat ik technisch gezien alleen weet dat t met 9w5d goed was... en geen reden heb om iets anders aan te nemen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ah ja, ik heb de SEO al met 19 weken precies, dus de volgende controle-afspraak vijf dagen later
En als je je eerder zorgen maakt kun je altijd bellen toch?
Ik weet natuurlijk niet hoe je bent geland, maar zolang je niet op je buik klapt kan een val toch geen kwaad in zo'n vroeg stadium? Of zeg ik nu iets heel geks?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja, zorgen maken is een groot woord. ik vind t gewoon spannend dat ik technisch gezien alleen weet dat t met 9w5d goed was... en geen reden heb om iets anders aan te nemen.
toen ik nadat ik gevallen was belde had ik t gevoel dat de verpleegkundige die ik sprak vond dat ik me een beetje aanstelde, ik had ook geen buikpijn of zoiets, dus ja...
Denk dat je Razz bedoeldequote:Op vrijdag 25 april 2014 19:02 schreef Fee-nix het volgende:
Fazz hartje gehoord, toch leuke momentjes zijn dat.
ja, eigenlijk maakte ik me ook geen zorgen, maar iedereen om me heen kwam met zorgen en nare verhalenquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe je bent geland, maar zolang je niet op je buik klapt kan een val toch geen kwaad in zo'n vroeg stadium? Of zeg ik nu iets heel geks?
Ik snap wel dat je bezorgd bent hoor. Heb je de gyn toen gebeld?
Hahaha das een Fok OUD mythe!quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:07 schreef Fazzoletti het volgende:
Maar werken pannenkoeken opwekkend dan??
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahaha das een Fok OUD mythe!
Er zijn er hier meerdere bevallen in de nacht/dag nadat ze pannenkoeken gegeten hadden
Oeps! Kloptquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:10 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Denk dat je Razz bedoelde![]()
ik weet eigenlijk niet meer hoeveel tijd er tussen m'n afspraken zat in het beginhet is ook al even geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |