Neuh, maar wel voor iemand die halfzijdig verlamd en volledig ADL afhankelijk is.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Het is anatomisch toch niet zó ingewikkeld om zelf je zetpil er ff in te duwen als je die nodig hebt?
Klein Ikeabedje, Gulliver, wit. Groter past niet, en fijn dat we hem kunnen lenenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef Heliotrope het volgende:
Leuk kwakzor? Welke? Of heb ik dat al gemist?
ik lag zo te denken over die maternale adipositas he. Zou je ook foetale adipositas hebben? Of nog beter, zou paternale adipositas invloed hebben op de meetbaarheid van de foetus?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:56 schreef kwakz0r het volgende:
Overigens kan ik met mijn maternale adipositas mezelf niet van een zetpil voorzien zonder interessante fratsen heur...
alleen als ie met zijn adipose piemel eelt in je baarmoeder heeft veroorzaakt denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lag zo te denken over die maternale adipositas he. Zou je ook foetale adipositas hebben? Of nog beter, zou paternale adipositas invloed hebben op de meetbaarheid van de foetus?
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
alleen als ie met zijn adipose piemel eelt in je baarmoeder heeft veroorzaakt denk ik.
this new diet is called, eat half of what you normally eat. so you get half the calories, and you can eat twice as much!quote:
dust? anyone?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
this new diet is called, eat half of what you normally eat. so you get half the calories, and you can eat twice as much!
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef WupWup het volgende:
[..]![]()
Die hang je op in je wachtkamer he? Als je later groot bent.
Dan gebruik ik mijn special social skills...quote:Op donderdag 24 april 2014 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe verander ik mijn wachtkamer in een hormoon-inferno, les 1.
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dan gebruik ik mijn special social skills...
Tering, zit je wat dwars ofzo?
Vandaag teruggelezen dat dat kan in Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik gnorkte.
:)
http://uwbloedserieus.nl/aanvraagformulier.php?id=223quote:
Ahw lievig bedje ook!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Klein Ikeabedje, Gulliver, wit. Groter past niet, en fijn dat we hem kunnen lenen
ja inderdaad!quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou daar van, als het donderdag voelt maar vrijdag is
En, wat is het?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:26 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Mogguh dames! Wij zijn weer helemaal goedgekeurd! Insert opgeluchte smiley
Ja, die dagen zijn goed hequote:Op vrijdag 25 april 2014 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou daar van, als het donderdag voelt maar vrijdag is
Ooh ik dacht gisterenquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:41 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
zeg ik lekker niet!... weet het nog niet. We gaan straks pas voor de pretecho
Hahaha,deal!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wat hadden wij nou afgesproken?
Jij ging voor categorie A hè: heerlijk thuis, eigen bed, snel ontsluiten 2 keer zuchten kind op je borst en geen hechtingen.![]()
![]()
als je verloskundige dan nog steeds dr vinger in je gat steekt staat het je vrij om dr neusgaten dicht te hechten
Weersomslag incl HCG?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:57 schreef Hilmo het volgende:
Gaat weer lekker hier![]()
Na een week niet meer overgeven en van de emesafene af, was het gister weer raak met migraine... Nou dit keer dus het plan met de paracetamol zetpillen uitgevoerd. Hielp voor geen meter, bleef maar overgeven en mocht geen domperidon maar 'moest wel blijven drinken' van verloskundige. Ja lekker, dan kon ik meteen weer overgeven...![]()
Maar goed, er zou overlegd worden met gynaecoloog en vanochtend medicijnen gekregen, primperan!ik ben blij! Als dat net zo goed werkt als domperidon. Nu voor het eerst wat proberen te eten en drinken. Zo lekker douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |