Ahw lievig bedje ook!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Klein Ikeabedje, Gulliver, wit. Groter past niet, en fijn dat we hem kunnen lenen
ja inderdaad!quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou daar van, als het donderdag voelt maar vrijdag is
En, wat is het?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:26 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Mogguh dames! Wij zijn weer helemaal goedgekeurd! Insert opgeluchte smiley
Ja, die dagen zijn goed hequote:Op vrijdag 25 april 2014 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou daar van, als het donderdag voelt maar vrijdag is
Ooh ik dacht gisterenquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:41 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
zeg ik lekker niet!... weet het nog niet. We gaan straks pas voor de pretecho
Hahaha,deal!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wat hadden wij nou afgesproken?
Jij ging voor categorie A hè: heerlijk thuis, eigen bed, snel ontsluiten 2 keer zuchten kind op je borst en geen hechtingen.![]()
![]()
als je verloskundige dan nog steeds dr vinger in je gat steekt staat het je vrij om dr neusgaten dicht te hechten
Weersomslag incl HCG?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:57 schreef Hilmo het volgende:
Gaat weer lekker hier![]()
Na een week niet meer overgeven en van de emesafene af, was het gister weer raak met migraine... Nou dit keer dus het plan met de paracetamol zetpillen uitgevoerd. Hielp voor geen meter, bleef maar overgeven en mocht geen domperidon maar 'moest wel blijven drinken' van verloskundige. Ja lekker, dan kon ik meteen weer overgeven...![]()
Maar goed, er zou overlegd worden met gynaecoloog en vanochtend medicijnen gekregen, primperan!ik ben blij! Als dat net zo goed werkt als domperidon. Nu voor het eerst wat proberen te eten en drinken. Zo lekker douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |