en mooie jurken kijken ook gewoonquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
+1en maar commentaar geven...

Ik moet wel bekennen dat toen ik zelf nog helemaal.into t trouwen enz was ik het kijken langer vol hield...quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:58 schreef Crumpette het volgende:
[..]
en mooie jurken kijken ook gewoonguilty pleasures dit.

Oh ja, kan ik me ook voorstellen. Maar ik heb nog gewoon een vriendje, en ik heb hem al gezegd dat hij nu zijn kans heeft gemist - ik ga niet met een dikke buik in een mooie jurkquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat toen ik zelf nog helemaal.into t trouwen enz was ik het kijken langer vol hield...
Ik vind mijn eigen jurk nog steeds de allermooiste![]()
Offtopic guilty pleasure

quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:05 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Oh ja, kan ik me ook voorstellen. Maar ik heb nog gewoon een vriendje, en ik heb hem al gezegd dat hij nu zijn kans heeft gemist - ik ga niet met een dikke buik in een mooie jurk. Hij mag nog steeds vragen hoor
maar dan moet hij wachten tot ik weer hersteld ben.

krullebollie ringdragertjequote:Op vrijdag 25 april 2014 23:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]en dan jullie eigen uk als bruidskindje

Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat toen ik zelf nog helemaal.into t trouwen enz was ik het kijken langer vol hield...
Ik vind mijn eigen jurk nog steeds de allermooiste![]()
Offtopic guilty pleasure

Ik ben ook steeds in de war als ik het zie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Beterschap Hilmo en Blue!
(BE blijft Brighteyes voor mij, sorry)

Hahaha, same here!quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:05 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Oh ja, kan ik me ook voorstellen. Maar ik heb nog gewoon een vriendje, en ik heb hem al gezegd dat hij nu zijn kans heeft gemist - ik ga niet met een dikke buik in een mooie jurk. Hij mag nog steeds vragen hoor
maar dan moet hij wachten tot ik weer hersteld ben.

Voel je al iets?quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Pop, ik ga eens proberen je voorbeeld te volgen. Kijken of ik voor t eind van deze dag ook een baby erbij heb

whut? Je wil er een spoedks van maken?quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Pop, ik ga eens proberen je voorbeeld te volgen. Kijken of ik voor t eind van deze dag ook een baby erbij heb

Oeh we gaan we nog een baby krijgenquote:Op zaterdag 26 april 2014 09:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, ik lig aan een ctg-ding gekoppeld as we speak. Even checken of ik weeën heb of flink voorwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |