Dat wel, maar in die 4 dagen kan er natuurlijk van alles veranderen (zowel positief als negatief)... Een vroege positieve echo wil natuurlijk niet zeggen dat de termijnecho ook goed is...quote:
Heb je ook helemaal gelijk in. Soms lijkt het alleen zo onwerkelijk dat ik bijna mama ben.. Alsof er iets voor gaat zorgen dat ik toch opeens wakker word uit een droom ofzo.. Of dat er toch iets fout zal gaan. Morgen heb ik waarschijnlijk mijn vertrouwen weer terug, was de vorige x ook zo.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ikina, ik snap best dat het, ondanks dat je bepaalde dingen wel weet, toch wel wat onzekerheid geeft. Maar zolang het met het kindje goed gaat en het kind ook goed groeit, kan het toch geen kwaad?
Ik hoop het! Je bent er bijna!quote:Op donderdag 24 april 2014 19:18 schreef Ikina het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in. Soms lijkt het alleen zo onwerkelijk dat ik bijna mama ben.. Alsof er iets voor gaat zorgen dat ik toch opeens wakker word uit een droom ofzo.. Of dat er toch iets fout zal gaan. Morgen heb ik waarschijnlijk mijn vertrouwen weer terug, was de vorige x ook zo.
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:23 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Gister mijn moeder gebeld om te vragen of ze volgende week meegaat met de echo, ze is blijkbaar net zo nieuwsgierig als ik, 100x dank je wel gehoord![]()
En mijn app vertelde me net dat ik morgen 100 dagen zwanger ben![]()
(Psst kwakzor, proficiat daarmee vandaag)
Die associatie heb ik echt nooit met blue wafflequote:Op donderdag 24 april 2014 19:09 schreef StarDust_ het volgende:
En bedankt, nu heb ik zin in suikerwafels!!!
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die associatie heb ik echt nooit met blue waffle
hoe was je placenta speciaal kapsalon?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die associatie heb ik echt nooit met blue waffle
Toen we in de snackbar stonden had ik toch meer trek in raspatat met mayo en een kroepia...quote:Op donderdag 24 april 2014 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe was je placenta speciaal kapsalon?
Een tijdje terug heeft Mignonne hierover wat verteld, want ik had precies dezelfde overweging. Ik wilde ook niet 'bij voorbaat' een oxytocine injectie. Nog voor mijn bevalling dus, lastig terug zoeken misschienquote:Op donderdag 24 april 2014 18:49 schreef Ikina het volgende:
[..]
Door de manier waarop het gezegt wordt (denk aan woordkeuze, verandering van toon en blik) vind ik het lastiger om volledig vertrouwen te hebben. Ik merk dat ik er dan toch weer extra in mijn hoofd mee bezig ben terwijl ik dat niet op deze manier wil. (Dit is puur een tik van mij, I know) en er ligt gewoon bewijs dat in mijn kleine buik een gemiddeld kind zit.. Ik had 32cm trouwens.
De prik wil ik niet meteen omdat ik 1) niet van prikken hou en 2) ik na ergens een discussie daarover gelezen te hebben me erin ben gaan verdiepen en daaruit voor mezelf deze conclusie heb getrokken. Ik snap waar die prik voor is maar waarom een interventie uitvoeren vanwege een angst voor iets nog voordat er ook maar enige aanwijzing is dat die angst werkelijkheid zou kunnen worden...
Het klinkt als de kroep.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:52 schreef AwayTL het volgende:
Kroepia... Dat klinkt heerlijk!!
(keek nog even terug om te checken of k nog wat nuttigs bij kon dragen, maar eigenlijk niet echt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |