SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady, Zokunen, ACT-F of Symphonic
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Handige plugins voor Sam broadcaster? weet je er een paar? laat ons het weten!
Last.fm voor Sam broadcaster!
Volg de handige instructies op! Sam broadcaster Last.fm plugin!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak![]()
Mooi manquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed hoor. Lekker bezig geweest op mn balkon.
En bij jou?
Klote maagquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.
Mijn maag is het nog steeds niet eens met mijn alcoholconsumptie van gisteren.
Ja.... is ook mijn eigen schuld.quote:
Beterschapquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:36 schreef Zokunen. het volgende:
Het is trouwens nog net geen of een hele lichte onsteking. Dus vooralsnog kan ik in principe thuis herstellen. Moet het wel in de gaten houden en nog een paar dagen enkel vloeibaar.
Moet kunnenquote:
Jawelquote:
Ja, ga Possie nog een beetje steunen met z'n slechte ideeën.quote:
Succesquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb zelden ergens last van.
Weer ff mn balkon op.
Maar possie spreekt waarheidquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, ga Possie nog een beetje steunen met z'n slechte ideeën.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb zelden ergens last van.
Weer ff mn balkon op.
Nope, weggedonderd toen de buren 'm gebruikt hebben en hem weer kapot teruggaven.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je geen oude specie kuip? Zo ja prik wat gaten in de bodem en zet je dat in zn geheel ergens in je nieuwe tuin in de aarde. Dan hebben je buren geen last van scheuten en hoef jij niet steeds op te letten of ze genoeg water hebben.
Dat zeg ik gammaquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, weggedonderd toen de buren 'm gebruikt hebben en hem weer kapot teruggaven.
Wel heel goed idee, kun je er niet cheap ass aankomen ergens?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, weggedonderd toen de buren 'm gebruikt hebben en hem weer kapot teruggaven.
Geen idee, maar sowieso heb ik in mijn tuintje geen mogelijkheid om zo'm ding in te graven, tenzij ik er wat tegels uit ga roppen!quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel heel goed idee, kun je er niet cheap ass aankomen ergens?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:08 schreef Karzai het volgende:
Goeiedag, even een dagje darth father gespeeld
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik weer
Moest een archief ontruimen met zo'n zwaar ademend luchtmasker opquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:23 schreef Zokunen. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn...
Damn, wat was er dan met dat archief aan de hand? Schimmel of zo?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moest een archief ontruimen met zo'n zwaar ademend luchtmasker op![]()
Ik heb weer een vies luchtje voor mijn collectie
Edudquote:
Er zit een scheur in de verbrandingsoven veroorzaakt door zware vrachtwagens die het complex in rijden en er sijpelde allemaal gore troep die ruimte in. Dus het archief moet gered wordenquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn, wat was er dan met dat archief aan de hand? Schimmel of zo?
Joy!quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er zit een scheur in de verbrandingsoven veroorzaakt door zware vrachtwagens die het complex in rijden en er sijpelde allemaal gore troep die ruimte in. Dus het archief moet gered worden
lekker klusjequote:Op dinsdag 22 april 2014 18:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er zit een scheur in de verbrandingsoven veroorzaakt door zware vrachtwagens die het complex in rijden en er sijpelde allemaal gore troep die ruimte in. Dus het archief moet gered worden
Het viel op zich wel mee er hing alleen smerige lucht, voor de zekerheid luchtmasker op je weet niet wat erin de lucht nog hangtquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lekker klusje
en beterschap Zook !
je rookt niet dat scheelt al de helftquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:57 schreef ToT het volgende:
20 minuutjes hardlopen en mijn benen zijn volledig naar de klote!Ik moet meer aan lichaamsbeweging doen!
Okee ik moet wel zeggen dat ik net ook wat te onbenullig heb zitten stretchen.
Klopt, ik denk dat ik mijn conditie wel redelijk snel weer op kan peppen!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
je rookt niet dat scheelt al de helft
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:05 schreef Symphonic het volgende:
Damn ik had me een dag vergist, dacht dat ik nog ene hele avond had om een show te maken
Het thema blijft wel staan, maar wat ik eigenliojk wilde maak ik wel een andere keer
Ik heb nu meer iets als People,l keep it in the family of zoiets.. maar dat dan ook weer nietquote:
Ehhh okee?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb nu meer iets als People,l keep it in the family of zoiets.. maar dat dan ook weer niet
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:07 schreef Symphonic het volgende:
In ieder geval wel weer fijne muziek en daar gaat het om
het lijkt er helemaal niet op zelfs, maar never mindquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh okee?
Maar het lijkt dus wel wat op wat je in gedachten had, maar toch ook weer niet helemaal?
Let's people about people staat er in het rooster, vond het al een beetje vreemde omschrijvingquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb nu meer iets als People,l keep it in the family of zoiets.. maar dat dan ook weer niet
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het lijkt er helemaal niet op zelfs, maar never mind
Ja same here, maar toch schijnt het te kloppen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Let's people about people staat er in het rooster, vond het al een beetje vreemde omschrijving
Olaquote:
Das dan een groot verschil want ik ken t niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:18 schreef Carooltje79 het volgende:
Kan dit nummer al de hele dag niet uit mijn hoofd krijgen
quote:
Lekker nummer is datquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:18 schreef Carooltje79 het volgende:
Kan dit nummer al de hele dag niet uit mijn hoofd krijgen
Jawel!quote:
Leuke buren!quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hai Possiequote:Op dinsdag 22 april 2014 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ola![]()
[..]
Das dan een groot verschil want ik ken t niet.
Boefjequote:
Auww ja dat moet je wel rustig opbouwen hequote:Op dinsdag 22 april 2014 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!Last van m'n benen, maar dat krijg je er van als je na jaren van absolute passiviteit weer gaat hardlopen!
Hai meneer, hoe gaat het daar?quote:
Hai jijquote:
Ja ach, ik had ook een luchtzuiveringsfilter tegen pollen, rook en roet en dergelijke. (Omdat ik een houtkachel had.) Buurvrouw heeft last van hooikoorts en vroeg of ze 'm een keertje kon lenen.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Auww ja dat moet je wel rustig opbouwen he
Goffer!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, ik had ook een luchtzuiveringsfilter tegen pollen, rook en roet en dergelijke. (Omdat ik een houtkachel had.) Buurvrouw heeft last van hooikoorts en vroeg of ze 'm een keertje kon lenen.
Uitgeleend, kreeg hem na een tijdje met een wazig excuus terug van dat het niet meer nodig was of zo.
Half jaar dat ding niet meer gebruikt, maar op een gegeven moment toch maar weer aangesloten......kapot!
Ach verder zijn dat hartstikke leuke buren hoor!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer!Maar goed dat je gaat verhuizen dan.
Leen is iets van hunquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach verder zijn dat hartstikke leuke buren hoor!
Ik ben nog niet echt wakkerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]En ik ben alleen maar naar de brievenbus gerend!
....die zo ongeveer aan de andere kant van het dorp staat!Voor zover ik weet is dat de enige hier in het dorp!
Geleende spullen kapot terug geven vind ik anders heulemaal niet zo leuk....quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach verder zijn dat hartstikke leuke buren hoor!
Ja gaat wel goed hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
raampjes open biertje erbij, er zit vooruitgang inEn met jou?
Tja, weinig slaap is niet goed voor je weerstand…quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt wakkeren voel me ook niet echt helemaal top, hoop niet dat ik ziek ga worden
Nou daar heb ik anders ook nooit zoveel last van... ik begin echt oud te wordenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, weinig slaap is niet goed voor je weerstand…
het was ook een werktitelquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Let's people about people staat er in het rooster, vond het al een beetje vreemde omschrijving
Ergens in de jaren '90 een originele videoband van Lion King 2 uitgeleend; toen ik hem terug kreeg, stond er alleen nog maar ruis op.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geleende spullen kapot terug geven vind ik anders heulemaal niet zo leuk....![]()
Daarom leen ik dus zelden of nooit wat uit.
Te worden?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou daar heb ik anders ook nooit zoveel last van... ik begin echt oud te worden
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou daar heb ik anders ook nooit zoveel last van... ik begin echt oud te worden
Ik had echt een heel plan in mijn hoofd, maar dat kost me wel uren voorbereiding en die had ik dus ff nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik pieppel, jij pieppelt, wij pieppellen?
Heh better luck next time!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had echt een heel plan in mijn hoofd, maar dat kost me wel uren voorbereiding en die had ik dus ff niet
quote:
Ja alleen ff afgemeld, werkt gelukkig ookquote:
computers blijven rare wezensquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja alleen ff afgemeld, werkt gelukkig ook
En jij blijft spullen uitlenen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ergens in de jaren '90 een originele videoband van Lion King 2 uitgeleend; toen ik hem terug kreeg, stond er alleen nog maar ruis op.
CD's en DVD's uitgeleend; met krassen teruggekregen, als ik ze überhaupt al terugkreeg.
Dure Sennheiser HD koptelefoon uitgeleend; er zat een lange kabel aan en die gozer klemde hem onder een deur door om in een andere kamer te kunnen luisteren. stond op terwijl hij vergat dat de kabel strak stond waardoor de koptelefoon van zijn hoofd af werd gerukt, en hij zetten het volume van de muziek vaak idioot hard en gebruikte de koptelefoon zo als kleine speakers! "Ja daar moet-ie gewoon tegen kunnen hoor!"
Uhhh ja nou.......quote:
Ja het zijn net vrouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja het zijn net vrouwen
Je bent me voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
en terechtquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ik doe niet aan uitlenen….![]()
Optyfen… je koopt zelf maar
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja het zijn net vrouwen
Ik hou even mijn mond, heb geen zin in een klap voor mijn kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
ahaquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uhhh ja nou.......
Mensen/mannen/vrouwen/jongens/meisjes/broers/zussen/ooms/tantes etc
dat is wat het geworden is
Dat red ik toch niet vanaf hier hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hou even mijn mond, heb geen zin in een klap voor mijn kop
HA HAquote:
iets met: bij computers kom je er vaak zonder gebruiksaanwijzing nog wel uitquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat red ik toch niet vanaf hier hoor
Precies. Vorig jaar zomer wel mn hogedrukspuit uitgeleend maar die mensen geven me een nieuwe als ie kapot gaat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ik doe niet aan uitlenen….![]()
Optyfen… je koopt zelf maar
Wil je eraan doen dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Hai Meisquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iets met: bij computers kom je er vaak zonder gebruiksaanwijzing nog wel uit![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wil je eraan doen dan?Kom je dan wel achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iets met: bij computers kom je er vaak zonder gebruiksaanwijzing nog wel uit![]()
Ja, ik sla wel overquote:
quote:
eyquote:
Spannendquote:
mochten er nog verzoekjes zijn in deze richting, geen probleemquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uhhh ja nou.......
Mensen/mannen/vrouwen/jongens/meisjes/broers/zussen/ooms/tantes etc
dat is wat het geworden is
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mochten er nog verzoekjes zijn in deze richting, geen probleem
Ik zit mijn huiswerk te makenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mochten er nog verzoekjes zijn in deze richting, geen probleem
Mister Pimpquote:
sletquote:
En.......heeft ie the moves like Jagger?quote:
wat een zuinige lulquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
... en toen hij doodging liet hij alleen een loon achter
quote:
quote:
Mag ik?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen......
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een Bugatti! Ik durf het bijna niet te vragen![]()
whehehehe, niet helemaal, maar je brengt me wel op ideeënquote:
Mag ik zakgeld ?quote:
Sorry vogelquote:
quote:
Eerst vuilnis buiten zetten.quote:
Dat heb ik gedaanquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eerst vuilnis buiten zetten.
Was ophangen.
Ramen lappen.
Eten maken.
Badkamer schoonmaken.
Etc..etc...
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ooit ja. Ik heb je toen ook zakgeld gegeven
En dan ook nog eens de vrouw in de kettingen. Het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:21 schreef Carooltje79 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal strenge papa's zeg
Wat zeg je, mijn dochter is net een het stofzuigenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:21 schreef Carooltje79 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal strenge papa's zeg
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Arbeit macht frei![]()
En nou niet de stekker uit FOK! trekken om te chanteren hè
Heeft ze geen mooie blauwe ogen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat zeg je, mijn dochter is net een het stofzuigen
Aaah dus Broertje was hetquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Arbeit macht frei![]()
En nou niet de stekker uit FOK! trekken om te chanteren hè
ze kan net weer een beetje kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heeft ze geen mooie blauwe ogen?
Pubers hequote:
quote:
ik stuur mijnj dochter wel op hem af, dan doet hij nooit meer recalcitrantquote:
quote:
Hallo hier de brankweerquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:29 schreef robdriessen het volgende:
JA HALLO HALLO PLIESIE HIER DE BRANDWEER!
U SPREEKT HIER MET DE KUSTWACHT, U KUINT MET DIE WAGEN NIET ZOVER DE ZEE INquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:29 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:29 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
U SPREEKT HIER MET DE KUSTWACHT, U KUINT MET DIE WAGEN NIET ZOVER DE ZEE IN
OVER
Ja, beloon hem ook nog eens met een vriendinquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik stuur mijnj dochter wel op hem af, dan doet hij nooit meer recalcitrant
Dan is dreigen met sturen genoeg
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, beloon hem ook nog eens met een vriendin
JAWEL, IK HEP EEN ZEEHONT! GR GR EN EEN POOT VAN HEM.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
U SPREEKT HIER MET DE KUSTWACHT, U KUINT MET DIE WAGEN NIET ZOVER DE ZEE IN
OVER
Ja, neem die aangebrande vent even meequote:Op dinsdag 22 april 2014 20:29 schreef robdriessen het volgende:
belonen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, beloon hem ook nog eens met een vriendin
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
JAWEL, IK HEP EEN ZEEHONT! GR GR EN EEN POOT VAN HEM.
SNEL DOE EEN HAAI NA EN VOORAL NIET, IK HERHAAL NIET BEWEGENquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
JAWEL, IK HEP EEN ZEEHONT! GR GR EN EEN POOT VAN HEM.
Ik zei HEL en niet Heiquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En samen waren ze gelukkig* Zon gaat onder
ik ben een klein geel visje in een zee van blauw.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
SNEL DOE EEN HAAI NA EN VOORAL NIET, IK HERHAAL NIET BEWEGEN
Sow romantischquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En samen waren ze gelukkig* Zon gaat onder
Daar is ook nog een andere hele leuke versie vanquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
ik ben een klein geel visje in een zee van blauw.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:34 schreef EggsTC het volgende:
Hmm ik weet niet zeker of ik kan draaien vanavond,... Mijn connection richting de stream werkt niet. Nu heb ik de UPC helpdesk even uitgelegt waar dat aan ligt, er ligt waarschijnlijk een BGP koppeling vanaf UPC <> Leaseweb eruit waardoor mijn route richting de streaming server niet meer werkt.
Ik vroeg aan hem of ik iemand kon spreken die hun routers configureerde. Dat kon niet;
Hij zegt; Alles met wat internet te maken heeft kan ik u mee helpen.
Ik zeg: Mooi..., wat weet je van BGP
Hij: ....
Ik: ok.
Naja ze gaan een mail sturen om te kijken waar dat aan ligt.
Stuur dat soort problemen gelijk naar het NOC, want anders ben je over 3 weken nog bezigquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:34 schreef EggsTC het volgende:
Hmm ik weet niet zeker of ik kan draaien vanavond,... Mijn connection richting de stream werkt niet. Nu heb ik de UPC helpdesk even uitgelegt waar dat aan ligt, er ligt waarschijnlijk een BGP koppeling vanaf UPC <> Leaseweb eruit waardoor mijn route richting de streaming server niet meer werkt.
Ik vroeg aan hem of ik iemand kon spreken die hun routers configureerde. Dat kon niet;
Hij zegt; Alles met wat internet te maken heeft kan ik u mee helpen.
Ik zeg: Mooi..., wat weet je van BGP
Hij: ....
Ik: ok.
Naja ze gaan een mail sturen om te kijken waar dat aan ligt.
ik ben een klein geil sletje en heb zin aan jouquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar is ook nog een andere hele leuke versie van
Ik heb nog wel pasta over voor jequote:Op dinsdag 22 april 2014 20:34 schreef ACT-F het volgende:
Ja, ik ga zelf maar eten maken. Met zakgeld zijn ze ook al niet te paaien
En liniaaltje kent hem weerquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben een klein geil sletje en heb zin aan jou
Toch?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:34 schreef robdriessen het volgende:
Willen de ouders van kleine Symph hem op komen halen bij de ballenbak? Hij heeft er al 6 opgegeten. Dank u.
E-mail maar evenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel pasta over voor jeen daar hoef ik geen zakgeld voor hoor
Ja, ik vroeg ook naar het NOC, maar daar kon hij me niet mee in contact brengen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Stuur dat soort problemen gelijk naar het NOC, want anders ben je over 3 weken nog bezig
postduifquote:
E-mail?quote:
en de kennis vaak ook niet,,,quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg ook naar het NOC, maar daar kon hij me niet mee in contact brengen.
Nu ben ik zelf netwerkspecialist bij KPN, dus ik weet precies wat er aan de hand is, maarja, ga dat maar tegen een helpdesk medewerker vertellen. Niet denigrerend bedoeld ofzo, maar ik weet vantevoren al dat hij dat niet op kan lossen, hij heeft de middelen daar niet voor.
Dat heb ik niet hoorquote:
Die gaan helemaal losssssquote:
Will it Blend?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet hoor![]()
Maar als jij duif meeneemt heb ik wel een blender
Ik niet hoor, ik ben nog in staat tot moordquote:
Liever melig dan glazig, zeg ik altijd maarquote:
Dat wordt weer magnetronvoerquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is echt pielwerk om al die kogeltjes eruit te krijgen
het kan veul erger hierquote:
Oei! Was ist passiert?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik ben nog in staat tot moord
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan heb ik genoeg opdrachten voor je.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Shoot the BTWquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
klassiekertje hequote:
Iets met een achterbakse collega, die doet nooit wat fout (dagelijks 30 x dezelfde dingen die fout gaan), maar via mail de manager doet denken dat het aan de rest ligtquote:
quote:
Nou zekerquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Iets met een achterbakse collega, die doet nooit wat fout (dagelijks 30 x dezelfde dingen die fout gaan), maar via mail de manager doet denken dat het aan de rest ligt
Hij mailt alleen terug met wel ons in de CC, en dat ze zelf even iets moest veranderen
Maar toch, matennaaierij
screw himquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Iets met een achterbakse collega, die doet nooit wat fout (dagelijks 30 x dezelfde dingen die fout gaan), maar via mail de manager doet denken dat het aan de rest ligt
Hij mailt alleen terug met wel ons in de CC, en dat ze zelf even iets moest veranderen
Maar toch, matennaaierij
Ik kan daar echt niet tegen, we helpen haar allemaal maar om zichzelf in te dekken naar anderen wijzenquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
screw him
Ik had ook een keer zo'n collega, die had een mail getikt over mij, vol met onwaarheden..
Hij werd weggeroepen en de mail liet hij in beeld staan.
Toen heb ik met typex alle spelfouten weggestipt op zijn beeldscherm...
De LUL
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
screw him
Ik had ook een keer zo'n collega, die had een mail getikt over mij, vol met onwaarheden..
Hij werd weggeroepen en de mail liet hij in beeld staan.
Toen heb ik met typex alle spelfouten weggestipt op zijn beeldscherm...
De LUL
Ik geef haar nog hooguit vier weken bij het bedrijf.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen, we helpen haar allemaal maar om zichzelf in te dekken naar anderen wijzen
Nou ze mag stikken in haar excel sheetjes, want daar weet ze ook niet mee om te gaan en dan roept ze mij altijd, ik heb echt geen tijd meer![]()
Ik denk dat ze morgen ziek naar huis gaat, er zijn er die nog bozer zijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik geef haar nog hooguit vier weken bij het bedrijf.
Zo moet je het ook doen inderdaad, dan valt ze zo door de mandquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen, we helpen haar allemaal maar om zichzelf in te dekken naar anderen wijzen
Nou ze mag stikken in haar excel sheetjes, want daar weet ze ook niet mee om te gaan en dan roept ze mij altijd, ik heb echt geen tijd meer![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat ze morgen ziek naar huis gaat, er zijn er die nog bozer zijn
Nee, praat dan over een IPH'tje of een PLORK.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lekker wijf klinkt altijd zo denigrerend
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:49 schreef Uccie het volgende:
Zooooo vogeltje ook blij, hij mocht thee drinken.
Plork & de Aannemersquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, praat dan over een IPH'tje of een PLORK.
Oh, vind ik nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lekker wijf klinkt altijd zo denigrerend
dit is Van Halen, de vorige was Status Quoquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:50 schreef robdriessen het volgende:
Zo jammer dat Roy Orbison dit van Status Quo heeft gejat.
Te snelquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is Van Halen, de vorige was Status Quo
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij fan was van Status Quo
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:51 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ja hij zit mee te zingen nu met Pretty Woman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |