HA HAquote:
iets met: bij computers kom je er vaak zonder gebruiksaanwijzing nog wel uitquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat red ik toch niet vanaf hier hoor
Precies. Vorig jaar zomer wel mn hogedrukspuit uitgeleend maar die mensen geven me een nieuwe als ie kapot gaat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ik doe niet aan uitlenen….![]()
Optyfen… je koopt zelf maar
Wil je eraan doen dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Hai Meisquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iets met: bij computers kom je er vaak zonder gebruiksaanwijzing nog wel uit![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wil je eraan doen dan?Kom je dan wel achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iets met: bij computers kom je er vaak zonder gebruiksaanwijzing nog wel uit![]()
Ja, ik sla wel overquote:
quote:
eyquote:
Spannendquote:
mochten er nog verzoekjes zijn in deze richting, geen probleemquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uhhh ja nou.......
Mensen/mannen/vrouwen/jongens/meisjes/broers/zussen/ooms/tantes etc
dat is wat het geworden is
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mochten er nog verzoekjes zijn in deze richting, geen probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |