Ehhh okee?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb nu meer iets als People,l keep it in the family of zoiets.. maar dat dan ook weer niet
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:07 schreef Symphonic het volgende:
In ieder geval wel weer fijne muziek en daar gaat het om
het lijkt er helemaal niet op zelfs, maar never mindquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh okee?
Maar het lijkt dus wel wat op wat je in gedachten had, maar toch ook weer niet helemaal?
Let's people about people staat er in het rooster, vond het al een beetje vreemde omschrijvingquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb nu meer iets als People,l keep it in the family of zoiets.. maar dat dan ook weer niet
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het lijkt er helemaal niet op zelfs, maar never mind
Ja same here, maar toch schijnt het te kloppen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Let's people about people staat er in het rooster, vond het al een beetje vreemde omschrijving
Olaquote:
Das dan een groot verschil want ik ken t niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:18 schreef Carooltje79 het volgende:
Kan dit nummer al de hele dag niet uit mijn hoofd krijgen
quote:
Lekker nummer is datquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:18 schreef Carooltje79 het volgende:
Kan dit nummer al de hele dag niet uit mijn hoofd krijgen
Jawel!quote:
Leuke buren!quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, weggedonderd toen de buren 'm gebruikt hebben en hem weer kapot teruggaven.
Hai Possiequote:Op dinsdag 22 april 2014 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ola![]()
[..]
Das dan een groot verschil want ik ken t niet.
Boefjequote:
Auww ja dat moet je wel rustig opbouwen hequote:Op dinsdag 22 april 2014 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!Last van m'n benen, maar dat krijg je er van als je na jaren van absolute passiviteit weer gaat hardlopen!
Hai meneer, hoe gaat het daar?quote:
Hai jijquote:
Ja ach, ik had ook een luchtzuiveringsfilter tegen pollen, rook en roet en dergelijke. (Omdat ik een houtkachel had.) Buurvrouw heeft last van hooikoorts en vroeg of ze 'm een keertje kon lenen.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Auww ja dat moet je wel rustig opbouwen he
Goffer!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, ik had ook een luchtzuiveringsfilter tegen pollen, rook en roet en dergelijke. (Omdat ik een houtkachel had.) Buurvrouw heeft last van hooikoorts en vroeg of ze 'm een keertje kon lenen.
Uitgeleend, kreeg hem na een tijdje met een wazig excuus terug van dat het niet meer nodig was of zo.
Half jaar dat ding niet meer gebruikt, maar op een gegeven moment toch maar weer aangesloten......kapot!
Ach verder zijn dat hartstikke leuke buren hoor!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer!Maar goed dat je gaat verhuizen dan.
Leen is iets van hunquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach verder zijn dat hartstikke leuke buren hoor!
Ik ben nog niet echt wakkerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]En ik ben alleen maar naar de brievenbus gerend!
....die zo ongeveer aan de andere kant van het dorp staat!Voor zover ik weet is dat de enige hier in het dorp!
Geleende spullen kapot terug geven vind ik anders heulemaal niet zo leuk....quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach verder zijn dat hartstikke leuke buren hoor!
Ja gaat wel goed hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
raampjes open biertje erbij, er zit vooruitgang inEn met jou?
Tja, weinig slaap is niet goed voor je weerstand…quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt wakkeren voel me ook niet echt helemaal top, hoop niet dat ik ziek ga worden
Nou daar heb ik anders ook nooit zoveel last van... ik begin echt oud te wordenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, weinig slaap is niet goed voor je weerstand…
het was ook een werktitelquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Let's people about people staat er in het rooster, vond het al een beetje vreemde omschrijving
Ergens in de jaren '90 een originele videoband van Lion King 2 uitgeleend; toen ik hem terug kreeg, stond er alleen nog maar ruis op.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geleende spullen kapot terug geven vind ik anders heulemaal niet zo leuk....![]()
Daarom leen ik dus zelden of nooit wat uit.
Te worden?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou daar heb ik anders ook nooit zoveel last van... ik begin echt oud te worden
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou daar heb ik anders ook nooit zoveel last van... ik begin echt oud te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |