Moest een archief ontruimen met zo'n zwaar ademend luchtmasker opquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:23 schreef Zokunen. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn...
Damn, wat was er dan met dat archief aan de hand? Schimmel of zo?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moest een archief ontruimen met zo'n zwaar ademend luchtmasker op![]()
Ik heb weer een vies luchtje voor mijn collectie
Edudquote:
Er zit een scheur in de verbrandingsoven veroorzaakt door zware vrachtwagens die het complex in rijden en er sijpelde allemaal gore troep die ruimte in. Dus het archief moet gered wordenquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn, wat was er dan met dat archief aan de hand? Schimmel of zo?
Joy!quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er zit een scheur in de verbrandingsoven veroorzaakt door zware vrachtwagens die het complex in rijden en er sijpelde allemaal gore troep die ruimte in. Dus het archief moet gered worden
lekker klusjequote:Op dinsdag 22 april 2014 18:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er zit een scheur in de verbrandingsoven veroorzaakt door zware vrachtwagens die het complex in rijden en er sijpelde allemaal gore troep die ruimte in. Dus het archief moet gered worden
Het viel op zich wel mee er hing alleen smerige lucht, voor de zekerheid luchtmasker op je weet niet wat erin de lucht nog hangtquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lekker klusje
en beterschap Zook !
je rookt niet dat scheelt al de helftquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:57 schreef ToT het volgende:
20 minuutjes hardlopen en mijn benen zijn volledig naar de klote!Ik moet meer aan lichaamsbeweging doen!
Okee ik moet wel zeggen dat ik net ook wat te onbenullig heb zitten stretchen.
Klopt, ik denk dat ik mijn conditie wel redelijk snel weer op kan peppen!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
je rookt niet dat scheelt al de helft
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:05 schreef Symphonic het volgende:
Damn ik had me een dag vergist, dacht dat ik nog ene hele avond had om een show te maken
Het thema blijft wel staan, maar wat ik eigenliojk wilde maak ik wel een andere keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |