Ehhh okee?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb nu meer iets als People,l keep it in the family of zoiets.. maar dat dan ook weer niet
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:07 schreef Symphonic het volgende:
In ieder geval wel weer fijne muziek en daar gaat het om
het lijkt er helemaal niet op zelfs, maar never mindquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh okee?
Maar het lijkt dus wel wat op wat je in gedachten had, maar toch ook weer niet helemaal?
Let's people about people staat er in het rooster, vond het al een beetje vreemde omschrijvingquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb nu meer iets als People,l keep it in the family of zoiets.. maar dat dan ook weer niet
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het lijkt er helemaal niet op zelfs, maar never mind
Ja same here, maar toch schijnt het te kloppen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Let's people about people staat er in het rooster, vond het al een beetje vreemde omschrijving
Olaquote:
Das dan een groot verschil want ik ken t niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:18 schreef Carooltje79 het volgende:
Kan dit nummer al de hele dag niet uit mijn hoofd krijgen
quote:
Lekker nummer is datquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:18 schreef Carooltje79 het volgende:
Kan dit nummer al de hele dag niet uit mijn hoofd krijgen
Jawel!quote:
Leuke buren!quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, weggedonderd toen de buren 'm gebruikt hebben en hem weer kapot teruggaven.
Hai Possiequote:Op dinsdag 22 april 2014 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ola![]()
[..]
Das dan een groot verschil want ik ken t niet.
Boefjequote:
Auww ja dat moet je wel rustig opbouwen hequote:Op dinsdag 22 april 2014 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!Last van m'n benen, maar dat krijg je er van als je na jaren van absolute passiviteit weer gaat hardlopen!
Hai meneer, hoe gaat het daar?quote:
Hai jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |