Ik had echt een heel plan in mijn hoofd, maar dat kost me wel uren voorbereiding en die had ik dus ff nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik pieppel, jij pieppelt, wij pieppellen?
Heh better luck next time!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had echt een heel plan in mijn hoofd, maar dat kost me wel uren voorbereiding en die had ik dus ff niet
quote:
Ja alleen ff afgemeld, werkt gelukkig ookquote:
computers blijven rare wezensquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja alleen ff afgemeld, werkt gelukkig ook
En jij blijft spullen uitlenen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ergens in de jaren '90 een originele videoband van Lion King 2 uitgeleend; toen ik hem terug kreeg, stond er alleen nog maar ruis op.
CD's en DVD's uitgeleend; met krassen teruggekregen, als ik ze überhaupt al terugkreeg.
Dure Sennheiser HD koptelefoon uitgeleend; er zat een lange kabel aan en die gozer klemde hem onder een deur door om in een andere kamer te kunnen luisteren. stond op terwijl hij vergat dat de kabel strak stond waardoor de koptelefoon van zijn hoofd af werd gerukt, en hij zetten het volume van de muziek vaak idioot hard en gebruikte de koptelefoon zo als kleine speakers! "Ja daar moet-ie gewoon tegen kunnen hoor!"
Uhhh ja nou.......quote:
Ja het zijn net vrouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja het zijn net vrouwen
Je bent me voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
en terechtquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ik doe niet aan uitlenen….![]()
Optyfen… je koopt zelf maar
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja het zijn net vrouwen
Ik hou even mijn mond, heb geen zin in een klap voor mijn kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
ahaquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uhhh ja nou.......
Mensen/mannen/vrouwen/jongens/meisjes/broers/zussen/ooms/tantes etc
dat is wat het geworden is
Dat red ik toch niet vanaf hier hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hou even mijn mond, heb geen zin in een klap voor mijn kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |