Ik kan daar echt niet tegen, we helpen haar allemaal maar om zichzelf in te dekken naar anderen wijzenquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
screw him
Ik had ook een keer zo'n collega, die had een mail getikt over mij, vol met onwaarheden..
Hij werd weggeroepen en de mail liet hij in beeld staan.
Toen heb ik met typex alle spelfouten weggestipt op zijn beeldscherm...
De LUL
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
screw him
Ik had ook een keer zo'n collega, die had een mail getikt over mij, vol met onwaarheden..
Hij werd weggeroepen en de mail liet hij in beeld staan.
Toen heb ik met typex alle spelfouten weggestipt op zijn beeldscherm...
De LUL
Ik geef haar nog hooguit vier weken bij het bedrijf.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen, we helpen haar allemaal maar om zichzelf in te dekken naar anderen wijzen
Nou ze mag stikken in haar excel sheetjes, want daar weet ze ook niet mee om te gaan en dan roept ze mij altijd, ik heb echt geen tijd meer![]()
Ik denk dat ze morgen ziek naar huis gaat, er zijn er die nog bozer zijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik geef haar nog hooguit vier weken bij het bedrijf.
Zo moet je het ook doen inderdaad, dan valt ze zo door de mandquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen, we helpen haar allemaal maar om zichzelf in te dekken naar anderen wijzen
Nou ze mag stikken in haar excel sheetjes, want daar weet ze ook niet mee om te gaan en dan roept ze mij altijd, ik heb echt geen tijd meer![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat ze morgen ziek naar huis gaat, er zijn er die nog bozer zijn
Nee, praat dan over een IPH'tje of een PLORK.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lekker wijf klinkt altijd zo denigrerend
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:49 schreef Uccie het volgende:
Zooooo vogeltje ook blij, hij mocht thee drinken.
Plork & de Aannemersquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, praat dan over een IPH'tje of een PLORK.
Oh, vind ik nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lekker wijf klinkt altijd zo denigrerend
dit is Van Halen, de vorige was Status Quoquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:50 schreef robdriessen het volgende:
Zo jammer dat Roy Orbison dit van Status Quo heeft gejat.
Te snelquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is Van Halen, de vorige was Status Quo
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij fan was van Status Quo
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:51 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ja hij zit mee te zingen nu met Pretty Woman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |