Ja, neem die aangebrande vent even meequote:Op dinsdag 22 april 2014 20:29 schreef robdriessen het volgende:
JA HALLO HALLO PLIESIE HIER DE BRANDWEER!
belonen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, beloon hem ook nog eens met een vriendin
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
JAWEL, IK HEP EEN ZEEHONT! GR GR EN EEN POOT VAN HEM.
SNEL DOE EEN HAAI NA EN VOORAL NIET, IK HERHAAL NIET BEWEGENquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
JAWEL, IK HEP EEN ZEEHONT! GR GR EN EEN POOT VAN HEM.
Ik zei HEL en niet Heiquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En samen waren ze gelukkig* Zon gaat onder
ik ben een klein geel visje in een zee van blauw.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
SNEL DOE EEN HAAI NA EN VOORAL NIET, IK HERHAAL NIET BEWEGEN
Sow romantischquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En samen waren ze gelukkig* Zon gaat onder
Daar is ook nog een andere hele leuke versie vanquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
ik ben een klein geel visje in een zee van blauw.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:34 schreef EggsTC het volgende:
Hmm ik weet niet zeker of ik kan draaien vanavond,... Mijn connection richting de stream werkt niet. Nu heb ik de UPC helpdesk even uitgelegt waar dat aan ligt, er ligt waarschijnlijk een BGP koppeling vanaf UPC <> Leaseweb eruit waardoor mijn route richting de streaming server niet meer werkt.
Ik vroeg aan hem of ik iemand kon spreken die hun routers configureerde. Dat kon niet;
Hij zegt; Alles met wat internet te maken heeft kan ik u mee helpen.
Ik zeg: Mooi..., wat weet je van BGP
Hij: ....
Ik: ok.
Naja ze gaan een mail sturen om te kijken waar dat aan ligt.
Stuur dat soort problemen gelijk naar het NOC, want anders ben je over 3 weken nog bezigquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:34 schreef EggsTC het volgende:
Hmm ik weet niet zeker of ik kan draaien vanavond,... Mijn connection richting de stream werkt niet. Nu heb ik de UPC helpdesk even uitgelegt waar dat aan ligt, er ligt waarschijnlijk een BGP koppeling vanaf UPC <> Leaseweb eruit waardoor mijn route richting de streaming server niet meer werkt.
Ik vroeg aan hem of ik iemand kon spreken die hun routers configureerde. Dat kon niet;
Hij zegt; Alles met wat internet te maken heeft kan ik u mee helpen.
Ik zeg: Mooi..., wat weet je van BGP
Hij: ....
Ik: ok.
Naja ze gaan een mail sturen om te kijken waar dat aan ligt.
ik ben een klein geil sletje en heb zin aan jouquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar is ook nog een andere hele leuke versie van
Ik heb nog wel pasta over voor jequote:Op dinsdag 22 april 2014 20:34 schreef ACT-F het volgende:
Ja, ik ga zelf maar eten maken. Met zakgeld zijn ze ook al niet te paaien
En liniaaltje kent hem weerquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben een klein geil sletje en heb zin aan jou
Toch?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:34 schreef robdriessen het volgende:
Willen de ouders van kleine Symph hem op komen halen bij de ballenbak? Hij heeft er al 6 opgegeten. Dank u.
E-mail maar evenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel pasta over voor jeen daar hoef ik geen zakgeld voor hoor
Ja, ik vroeg ook naar het NOC, maar daar kon hij me niet mee in contact brengen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Stuur dat soort problemen gelijk naar het NOC, want anders ben je over 3 weken nog bezig
postduifquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |