quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:24 schreef Zokunen. het volgende:
Vermoedelijk weer een ontsteking denk ik. Zit nu weer bij de huisarts.
hmm, mooi klote.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:24 schreef Zokunen. het volgende:
Dat ging nog wel. Maar heb wel hoofdpijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:38 schreef rulerofdeath het volgende:
kon je nog een beetje recht kijken vanmorgen, Melting?
hahaquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ging nog wel. Maar heb wel hoofdpijn.
En moet af en toe mijn zinnen overnieuw typen.
2e keer pas.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
achja, zo vaak wordt je toch geen kampioen, toch?
ja, en dan speel je na volgend jaar weer in dezelfde competitiequote:Op dinsdag 22 april 2014 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
2e keer pas.
En waarschijnlijk laatste keer. Volgend jaar spelen we in een andere competitie die veel zwaarder is.
Nee... we spelen dit jaar niet onder de KNVB. Vanaf volgend jaar wel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, en dan speel je na volgend jaar weer in dezelfde competitie
ah, oke.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee... we spelen dit jaar niet onder de KNVB. Vanaf volgend jaar wel.
Nee, we speelden niet onder een bond.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke.
hoezo niet onder de KNVB? is er nog een andere bond?
gewoon onder mekaar geregeld dus?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, we speelden niet onder een bond.
Onze competitie was te klein te geworden, dus vandaar onze overstap.
We vinden het ook jammer dat het stopt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon onder mekaar geregeld dus?
wel jammer dat het dan zo moet. maar zit je dan wel bij een officiėle club?
dat zuigtquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:24 schreef Zokunen. het volgende:
de club is geen lid van de knvb, of dat wel?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:09 schreef Melting het volgende:
[..]
We vinden het ook jammer dat het stopt.
Wat bedoel je met officiėle club?
Nee. Dat niet. We zijn wel ingeschreven bij de KvK.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de club is geen lid van de knvb, of dat wel?
ah, oke.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee. Dat niet. We zijn wel ingeschreven bij de KvK.
We betalen nu 50 euro.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke.
dus volgend jaar dik contributie betalen?
dat valt nog mee ja. ik dacht dat de afdracht naar de knvb al een stuk meer wasquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:23 schreef Melting het volgende:
[..]
We betalen nu 50 euro.
Kosten volgend jaar worden geschat op 80/90 euro p.p.
Valt dus nog mee.
Ik zit niet in de commissie die de regelingen met de KNVB doet. Dus kan alleen vertellen wat ik gehoord heb.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat valt nog mee ja. ik dacht dat de afdracht naar de knvb al een stuk meer was
nou, ik heb het net even nagezocht. de afdracht naar de knvb per jaar zit nog onder een tientje per jaarquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit niet in de commissie die de regelingen met de KNVB doet. Dus kan alleen vertellen wat ik gehoord heb.
Als zij het liegen, dan ik ook.
Dat is dus niet veel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, ik heb het net even nagezocht. de afdracht naar de knvb per jaar zit nog onder een tientje per jaar
Mwoah..... heb me wel eens beter gevoeld.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh, guten morgen, herr Melting! Wie geht's?
Oei, wat dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Mwoah..... heb me wel eens beter gevoeld.
donders.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is dus niet veel.
Ik weet dat bij de andere KNVB vereniging hier uit het dorp, de contributie 150 euro of zo betaald.
Maar daarvoor krijgen de spelers van het eerste elftal het vervoer met de bus naar de wedstrijden van betaald. En hun schoenen, en wie weet wat nog meer.
ToTquote:
Gisteren kampioen geworden, dus hebben dat tot 1 uur gevierd.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donders.
ik weet eigenlijk niet precies wat ik moet betalen.
ik krijg m'n schoenen in ieder geval niet betaald
quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Gisteren kampioen geworden, dus hebben dat tot 1 uur gevierd.
Daarom vandaag maar een vrije dag genomen.quote:
Hah, begrijpelijk!quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom vandaag maar een vrije dag genomen.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Hah, begrijpelijk!
Pfff vannacht weer bagger slecht geslapen. Tegen half 6 of zo sliep ik pas echt (Daarvoor 1 of 2 uurtjes wat liggen dutten), en om half 9 schrok ik wakker van een geluid.
Dat mag ik toch hopen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, what else is new?
Overleef ik ook wel weer.
En dat is gelukt nu?quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moguh!
Ja, moest aardig wat slaap inhalen![]()
Laat gaan slapen…quote:
Ik lig er ook altijd voor 10 uur in.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat gaan slapen…
Bejaarden liggen er toch altijd om 10 uur in ofzo…
Gister lag ik er om 1 uur in… wat wel vroeg was in verhouding met daarvoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik lig er ook altijd voor 10 uur in.
Ik ook....quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gister lag ik er om 1 uur in… wat wel vroeg was in verhouding met daarvoor
Ik ben een nachtmens…. dus voor mij is het altijd lastig om vroeg naar bed te gaan…quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook....
Ben niet gewend om te drinken, en om laat naar bed te gaan.
het was wel druk op de weg vanmorgenquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:50 schreef Spezza19 het volgende:
Waarom is iedereen een auto aan het huren….
Nu kan ik geen huurauto krijgen
ik reed vanochtend zo goed als alleen op de A9quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het was wel druk op de weg vanmorgen
hmm, grappigquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik reed vanochtend zo goed als alleen op de A9
het was echt bizar rustig, ik heb wel drie keer op mijn klokje gekeken of ik niet een uur te vroeg was...quote:
Mag je weer auto rijden?quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:50 schreef Spezza19 het volgende:
Waarom is iedereen een auto aan het huren….
Nu kan ik geen huurauto krijgen
ja, dat zou je dan haast gaan denkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was echt bizar rustig, ik heb wel drie keer op mijn klokje gekeken of ik niet een uur te vroeg was...
dat zou dan de twee keer zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat zou je dan haast gaan denken
en een motor huren is geen optie?quote:
hahaquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zou dan de twee keer zijn.
Ben een keer om half vier 's nachts op mijn werk gearriveerd
Dacht dat je niet mocht rijden vanwege je teen?quote:
Denk niet dat ze dat doen zonder motorrijbewijsquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en een motor huren is geen optie?
nee, daar konden ze nog wel eens moeilijk over gaan doenquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat doen zonder motorrijbewijs
Ik cross gewoon doorquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dacht dat je niet mocht rijden vanwege je teen?
Mooi.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik cross gewoon door
Maar teen gaat weer prima
dat is niet verkeerdquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:03 schreef Spezza19 het volgende:
Auto gevonden
Geen diesel, maar goed… * Spezza19 is happy
De keuze was een Golf 7 benzine gemiddeld 1 op 15 of een Megane Scenic diesel 1 op 18
155 euro tegenover 234 euro mja, met dit verbruik is het totaal bedrag om het even Dus dan maar de Golf
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:03 schreef Spezza19 het volgende:
Auto gevonden
Geen diesel, maar goed… * Spezza19 is happy
De keuze was een Golf 7 benzine gemiddeld 1 op 15 of een Megane Scenic diesel 1 op 18
155 euro tegenover 234 euro mja, met dit verbruik is het totaal bedrag om het even Dus dan maar de Golf
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:18 schreef Spezza19 het volgende:
Iedereen even fingers crossed…. Vandaag uiterlijk morgen hoor ik of Lonesound ook via de groothandel naar de winkels gaat
Inderdaad, want het is een erg belangrijk deel en tot nu toe kreeg ik daar geen gehoor…. Maar nu een maybe… Dus hopelijk kunnen we straks zeggen dat de aanhouder wint…quote:
En anders?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Inderdaad, want het is een erg belangrijk deel en tot nu toe kreeg ik daar geen gehoor…. Maar nu een maybe… Dus hopelijk kunnen we straks zeggen dat de aanhouder wint…
En anders ben ik het enige verkooppunt… Vind ik financieel niet erg hoorquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En anders ben ik het enige verkooppunt… Vind ik financieel niet erg hoor
Goed bezig, Rob!quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:49 schreef robdriessen het volgende:
Heerlijk opstarten na een lang weekend vrij. Al een dozijn mailtjes verstuurd en minstens drie keer zo veel gelezen. Nog geen ruk aan daadwerkelijke werkzaamheden kunnen doen
Ik hoor 'm gewoon.quote:
Vertel mij wat. HATSJIE!quote:
quote:
Egggsquote:
quote:
Eyquote:
Niemand draaitquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:49 schreef EggsTC het volgende:
Draait er iemand? verzoekjes ding kapot bij mij
Mwah wakker is een groot woord, ik moet het er maar mee doen vandaagquote:
feliquote:
Hoiquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mwah wakker is een groot woord, ik moet het er maar mee doen vandaag
en geflitst ?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:08 schreef Spezza19 het volgende:
Lelystad naar Amsterdam... Al vier flitsers zien staan
Hoop het niet... Bij eentje reed ik wel hard maar die stond de andere kant op gerichtquote:
Symphquote:
Helemaal topquote:
Werkt prima hier.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:49 schreef EggsTC het volgende:
Draait er iemand? verzoekjes ding kapot bij mij
u riep?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:06 schreef Kally het volgende:
Wat heb je toch een misselijke mensen op deze wereld
Nee, collega's die de hele dag niks anders doen dan hun fouten op anderen afschuiven, gatverdammequote:
oh heb jij die ook..quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, collega's die de hele dag niks anders doen dan hun fouten op anderen afschuiven, gatverdamme
Ja, kan ik zo slecht tegen. Zeker als het iemand betreft die niks anders doet dan fouten maken omdat ze te dom is ook maar iets te begrijpen.quote:
hmm, hier is dat meer het lievelingetje van de baasquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, kan ik zo slecht tegen. Zeker als het iemand betreft die niks anders doet dan fouten maken omdat ze te dom is ook maar iets te begrijpen.
We hebben een nieuwe manager, die moet nog kijken hoe of wat, maar die gaat het wel zien, die houdt niet van dat soort mensenquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, hier is dat meer het lievelingetje van de baas
Of ze moet wel HEEL erg goed kunnen pijpen!quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:20 schreef Kally het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe manager, die moet nog kijken hoe of wat, maar die gaat het wel zien, die houdt niet van dat soort mensen
Nou dat wil je niet aan je lul hebben hangen hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Of ze moet wel HEEL erg goed kunnen pijpen!
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat wil je niet aan je lul hebben hangen hoor
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:42 schreef ToT het volgende:
http://e2r.obolen.com/hoe-te-frambozen-planten-kan-verplaatsen
Lang leve google translate, of hoe de neuk ze het ook vertaald hebben!
"Hoe te frambozen planten kan verplaatsen
U kunt volwassen frambozen planten of framboos sukkels. Ze zijn veerkrachtig en winterhard en verdraagt bewegen heel goed. De beste tijd om ze te verplaatsen is het voorjaar, voordat nieuwe gezwellen beginnen te verschijnen."
Stap 3: "Plant de gegraven planten en sukkels in de gaten onmiddellijk"
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:42 schreef ToT het volgende:
http://e2r.obolen.com/hoe-te-frambozen-planten-kan-verplaatsen
Lang leve google translate, of hoe de neuk ze het ook vertaald hebben!
"Hoe te frambozen planten kan verplaatsen
U kunt volwassen frambozen planten of framboos sukkels. Ze zijn veerkrachtig en winterhard en verdraagt bewegen heel goed. De beste tijd om ze te verplaatsen is het voorjaar, voordat nieuwe gezwellen beginnen te verschijnen."
Stap 3: "Plant de gegraven planten en sukkels in de gaten onmiddellijk"
quote:
De beheerder van deze site is ZELF een frambozenstruik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
De beheerder van deze site is ZELF een frambozenstruik!Met gezwellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Volgens mij mag je ze ook in het voorjaar verplaatsen. En is in een pot neerzetten geen optie?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:59 schreef ToT het volgende:
Ja ik zat er aan te denken mijn frambozenstruiken mee te nemen naar het nieuwe huis, maar 1: je moet ze blijkbaar in het najaar verplaatsen en 2: die krengen schieten allerlei kanten uit scheuten uit de grond. Tenzij ik ze in emmers zou ingraven, krijgen buren er gegarandeerd problemen van.
Nee, ik maak gewoon een leuk tuintje met wat lagere struikjes en dergelijke.
Hmmm een pot kan op zich wel, maar ik vind het zo'n gedoe om steeds in de gaten te moeten houden of je het water moet geven.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij mag je ze ook in het voorjaar verplaatsen. En is in een pot neerzetten geen optie?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:26 schreef Zokunen. het volgende:
Grmbl dommel ik net een beetje weg op de bank schrik ik me helemaal de tyfus van de brievenbus. auwie
Heb je geen oude specie kuip? Zo ja prik wat gaten in de bodem en zet je dat in zn geheel ergens in je nieuwe tuin in de aarde. Dan hebben je buren geen last van scheuten en hoef jij niet steeds op te letten of ze genoeg water hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm een pot kan op zich wel, maar ik vind het zo'n gedoe om steeds in de gaten te moeten houden of je het water moet geven.
Wossiequote:Op dinsdag 22 april 2014 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je geen oude specie kuip? Zo ja prik wat gaten in de bodem en zet je dat in zn geheel ergens in je nieuwe tuin in de aarde. Dan hebben je buren geen last van scheuten en hoef jij niet steeds op te letten of ze genoeg water hebben.
Uit geterrast ?quote:
Hoe goat ie ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |