Ik ben een nachtmens…. dus voor mij is het altijd lastig om vroeg naar bed te gaan…quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook....
Ben niet gewend om te drinken, en om laat naar bed te gaan.
het was wel druk op de weg vanmorgenquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:50 schreef Spezza19 het volgende:
Waarom is iedereen een auto aan het huren….
Nu kan ik geen huurauto krijgen
ik reed vanochtend zo goed als alleen op de A9quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het was wel druk op de weg vanmorgen
hmm, grappigquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik reed vanochtend zo goed als alleen op de A9
het was echt bizar rustig, ik heb wel drie keer op mijn klokje gekeken of ik niet een uur te vroeg was...quote:
Mag je weer auto rijden?quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:50 schreef Spezza19 het volgende:
Waarom is iedereen een auto aan het huren….
Nu kan ik geen huurauto krijgen
ja, dat zou je dan haast gaan denkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was echt bizar rustig, ik heb wel drie keer op mijn klokje gekeken of ik niet een uur te vroeg was...
dat zou dan de twee keer zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat zou je dan haast gaan denken
en een motor huren is geen optie?quote:
hahaquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zou dan de twee keer zijn.
Ben een keer om half vier 's nachts op mijn werk gearriveerd
Dacht dat je niet mocht rijden vanwege je teen?quote:
Denk niet dat ze dat doen zonder motorrijbewijsquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en een motor huren is geen optie?
nee, daar konden ze nog wel eens moeilijk over gaan doenquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat doen zonder motorrijbewijs
Ik cross gewoon doorquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dacht dat je niet mocht rijden vanwege je teen?
Mooi.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik cross gewoon door
Maar teen gaat weer prima
dat is niet verkeerdquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:03 schreef Spezza19 het volgende:
Auto gevonden
Geen diesel, maar goed… * Spezza19 is happy
De keuze was een Golf 7 benzine gemiddeld 1 op 15 of een Megane Scenic diesel 1 op 18
155 euro tegenover 234 euro mja, met dit verbruik is het totaal bedrag om het even Dus dan maar de Golf
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:03 schreef Spezza19 het volgende:
Auto gevonden
Geen diesel, maar goed… * Spezza19 is happy
De keuze was een Golf 7 benzine gemiddeld 1 op 15 of een Megane Scenic diesel 1 op 18
155 euro tegenover 234 euro mja, met dit verbruik is het totaal bedrag om het even Dus dan maar de Golf
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:18 schreef Spezza19 het volgende:
Iedereen even fingers crossed…. Vandaag uiterlijk morgen hoor ik of Lonesound ook via de groothandel naar de winkels gaat
Inderdaad, want het is een erg belangrijk deel en tot nu toe kreeg ik daar geen gehoor…. Maar nu een maybe… Dus hopelijk kunnen we straks zeggen dat de aanhouder wint…quote:
En anders?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Inderdaad, want het is een erg belangrijk deel en tot nu toe kreeg ik daar geen gehoor…. Maar nu een maybe… Dus hopelijk kunnen we straks zeggen dat de aanhouder wint…
En anders ben ik het enige verkooppunt… Vind ik financieel niet erg hoorquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En anders ben ik het enige verkooppunt… Vind ik financieel niet erg hoor
Goed bezig, Rob!quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:49 schreef robdriessen het volgende:
Heerlijk opstarten na een lang weekend vrij. Al een dozijn mailtjes verstuurd en minstens drie keer zo veel gelezen. Nog geen ruk aan daadwerkelijke werkzaamheden kunnen doen
Ik hoor 'm gewoon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |