dat is niet verkeerdquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:03 schreef Spezza19 het volgende:
Auto gevonden
Geen diesel, maar goed… * Spezza19 is happy
De keuze was een Golf 7 benzine gemiddeld 1 op 15 of een Megane Scenic diesel 1 op 18
155 euro tegenover 234 euro mja, met dit verbruik is het totaal bedrag om het even Dus dan maar de Golf
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:03 schreef Spezza19 het volgende:
Auto gevonden
Geen diesel, maar goed… * Spezza19 is happy
De keuze was een Golf 7 benzine gemiddeld 1 op 15 of een Megane Scenic diesel 1 op 18
155 euro tegenover 234 euro mja, met dit verbruik is het totaal bedrag om het even Dus dan maar de Golf
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:18 schreef Spezza19 het volgende:
Iedereen even fingers crossed…. Vandaag uiterlijk morgen hoor ik of Lonesound ook via de groothandel naar de winkels gaat
Inderdaad, want het is een erg belangrijk deel en tot nu toe kreeg ik daar geen gehoor…. Maar nu een maybe… Dus hopelijk kunnen we straks zeggen dat de aanhouder wint…quote:
En anders?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Inderdaad, want het is een erg belangrijk deel en tot nu toe kreeg ik daar geen gehoor…. Maar nu een maybe… Dus hopelijk kunnen we straks zeggen dat de aanhouder wint…
En anders ben ik het enige verkooppunt… Vind ik financieel niet erg hoorquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En anders ben ik het enige verkooppunt… Vind ik financieel niet erg hoor
Goed bezig, Rob!quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:49 schreef robdriessen het volgende:
Heerlijk opstarten na een lang weekend vrij. Al een dozijn mailtjes verstuurd en minstens drie keer zo veel gelezen. Nog geen ruk aan daadwerkelijke werkzaamheden kunnen doen
Ik hoor 'm gewoon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |