Honten > kadden.quote:
Hou je niet van Honten?quote:
Ik bedoel dat ze veel eten.quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik denk dat ze wel zachtaardig zijn qua karakter.
Knaagdieren heb ik echt het minst meequote:
Sorry Hep, het zal nooit werken tussen ons.quote:
Sneeuwballen.quote:
Dan voer je dat beest toch een beer.quote:Op maandag 21 april 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze veel eten.
Als je zo groot bent, moet je veel eten toch?
En terecht. Geef mij maar honden en/of katten.quote:Op maandag 21 april 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry Hep, het zal nooit werken tussen ons.
Wat ben je toch bijzonder opofferingsgezindquote:Op maandag 21 april 2014 22:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach als ik het schijten persé moet doen, wil ik me best er voor op offeren hoor.
Gewoon Bogie's. Dat zegt genoeg.quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En terecht. Geef mij maar honden en/of katten.
Kutquote:
Panda's, want die zijn nutteloos.quote:
Er zijn alleen niet zoveel panda's.quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut
Je weet wat snowballing is toch?
Ik kan het nu niet meer los zien van Snow
[..]
Panda's, want die zijn nutteloos.
Ik heb nog nooit een Bogie IRL gezien.quote:
Het is dat je zegt dat het je hamster is, anders had ik hem waarschijnlijk opgezogen met de stofzuiger.quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Snowbells het volgende:
Mijn hamster, Nachopast precies in mijn hand. Wat je ziet is zijn oortje, hij zit met zijn kop in mijn hand te slapen
[ afbeelding ]
Nacho.quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Snowbells het volgende:
Mijn hamster, Nachopast precies in mijn hand. Wat je ziet is zijn oortje, hij zit met zijn kop in mijn hand te slapen
[ afbeelding ]
Best wel kinky.quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut
Dan heb je niet echt geleefd.quote:Op maandag 21 april 2014 22:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Bogie IRL gezien.
Aaawwwwwquote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
allebei maar katten zijn leukerquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut
Halloquote:
Ik hoop dan binnenkort te leven.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 22:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is dat je zegt dat het je hamster is, anders had ik hem waarschijnlijk opgezogen met de stofzuiger.
Aahw. Ach gossiequote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, u jelly?quote:Op maandag 21 april 2014 22:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Bogie IRL gezien.
Zo ben ikquote:
Ja sorry. Ik leg de link ook nu pas.quote:
Behoorlijk.quote:Op maandag 21 april 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, u jelly?
[..]
Zo ben ik
[..]
Ja sorry. Ik leg de link ook nu pas.
Mja met de auto ga ik sowieso. Kom je 6 mei ook naar die meet ?quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je toch bijzonder opofferingsgezind
Bij de volgende sjoelmeet niet met de auto komen he. Uit dank koop ik dit keer misschien wel 3 biertjes voor je :s
High five.quote:Op maandag 21 april 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die niet hebben samengewoond met Bogie
Nu ga je klappen krijgen eckt.quote:Op maandag 21 april 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die niet hebben samengewoond met Bogie
is dit een persoonlijke aanval? want ik doe mijn best hoor, feestmuts staat op muziek kaolohard je kan niet meer van mij vragenquote:
nee was positief bedoeld hahaquote:Op maandag 21 april 2014 22:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
is dit een persoonlijke aanval? want ik doe mijn best hoor, feestmuts staat op muziek kaolohard je kan niet meer van mij vragen
Is seks met een man die 10 cm kleiner is dan gemiddeld anders dan seks met een vrouw die 10 cm kleiner is dan gemiddeld?quote:
Jij weet.quote:
Zou je wel willen he?quote:
Mag je mij ook klappen.quote:
Jij wel? Anders kan ik het overwegen. Al moeten we Typisch ook meetrekken.quote:Op maandag 21 april 2014 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja met de auto ga ik sowieso. Kom je 6 mei ook naar die meet ?
quote:
Ja zo als het er nu naar uit ziet ga ik ook.quote:Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wel? Anders kan ik het overwegen. Al moeten we Typisch ook meetrekken.
Dat hoop ik dan maar, met je nerveuze lach.quote:
Insinueer je soms iets door dit specifiek aan mij te vragen, Kaneelstokje?quote:Op maandag 21 april 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is seks met een man die 10 cm kleiner is dan gemiddeld anders dan seks met een vrouw die 10 cm kleiner is dan gemiddeld?
Tuurlijk is dat andersquote:Op maandag 21 april 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is seks met een man die 10 cm kleiner is dan gemiddeld anders dan seks met een vrouw die 10 cm kleiner is dan gemiddeld?
[..]
Jij weet.
[..]
Zou je wel willen he?
Die heeft momenteel sexy times met zijn buurmeid.quote:Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wel? Anders kan ik het overwegen. Al moeten we Typisch ook meetrekken.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus praktisch gezien moet ik mij weer tussen de 40+ers redden en jij?quote:Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja zo als het er nu naar uit ziet ga ik ook.
Schijnt dan ook daadwerkelijk een ESF ding te zijn _o-
Mooi. Dan blijft hij de 6de mogelijk van mij af.quote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die heeft momenteel sexy times met zijn buurmeid.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef FL_Freak het volgende:
rodawa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je probleme
quote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef FL_Freak het volgende:
rodawa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FL_FreakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞![]()
Hard gewordenquote:Ik wilde gaan voor impliceren, maar ik settle voor insinueren.quote:Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Insinueer je soms iets door dit specifiek aan mij te vragen, Kaneelstokje?Nog nooit gedaan, dus ik weet niet.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
In dat geval moet ik je teleurstellen, ik ben nog nooit met een meisje geweest van 1.77m.quote:Op maandag 21 april 2014 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde gaan voor impliceren, maar ik settle voor insinueren.∞![]()
Mannen die zo klein zijn kan je altijd wat minder serieus nemenquote:Op maandag 21 april 2014 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hard geworden
[..]
Ik wilde gaan voor impliceren, maar ik settle voor insinueren.
[..]
Nog nooit gedaan, dus ik weet niet.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar, met je nerveuze lach.
[..]
Insinueer je soms iets door dit specifiek aan mij te vragen, Kaneelstokje?![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 22:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
FL_FreakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahahaha
![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die heeft momenteel sexy times met zijn buurmeid.![]()
Hoe roddels de wereld inkomen.![]()
![]()
Hahaha godverquote:Op maandag 21 april 2014 22:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In dat geval moet ik je teleurstellen, ik ben nog nooit met een meisje geweest van 1.77m.Asian and proud.quote:Op maandag 21 april 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mannen die zo klein zijn kan je altijd wat minder serieus nemen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Erger, nu zijn het 40-45+ers, homo's en wijquote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus praktisch gezien moet ik mij weer tussen de 40+ers redden en jij?
Dat kan ik wel aan... met bier dan.
[..]
Mooi. Dan blijft hij de 6de mogelijk van mij af.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Hehe, hoe waren je pannenkoeken?quote:Op maandag 21 april 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha godver
[..]
Asian and proud.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 22:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
FL_FreakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij heeft de hele dag niet gereageerd.quote:![]()
Aangezien die chick blijft slapen..
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2014 22:32:09 ]![]()
Vieze dingen die je per ongeluk wilt postenquote:Op maandag 21 april 2014 22:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij heeft de hele dag niet gereageerd.![]()
Aangezien die chick blijft slapen..
????quote:Op maandag 21 april 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vieze dingen die je per ongeluk wilt posten![]()
En ze wilde gaan "hardlopen"quote:Op maandag 21 april 2014 22:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij heeft de hele dag niet gereageerd.![]()
Aangezien die chick blijft slapen..![]()
![]()
![]()
???quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Welke?quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Pics van je pak.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
tv kijken in de kroeg met onsquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
wie is ons?quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Wow.quote:Op maandag 21 april 2014 22:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Erger, nu zijn het 40-45+ers, homo's en wij
![]()
Waarom zou ik daar ook alweer tussen willen staan?. Alhoewel. Homo's staan altijd garant voor gratis bier.![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 22:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, eindelijk heeft Tjacka de al zolang gewenste walkietalkies voor je gekocht.
Jiayu G4Squote:![]()
Flink wat biertjes dit weekendquote:Op maandag 21 april 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb al tijden geen alcohol meer gedronken.
Trots
Maar ja wat wil je met een hottub en een kampvuur
Ik ben altijd trots op jou.quote:Op maandag 21 april 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trots
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
ik ook nietquote:Op maandag 21 april 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trots
sinds 1 januari![]()
Oké dit is gewoon weer zo fout dat ik ga.quote:Op maandag 21 april 2014 22:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Erger, nu zijn het 40-45+ers, homo's en wij![]()
Ik kan altijd nog richting huis![]()
Godver, ben al sinds 't over honden gaat hierzo een foto aan 't zoeken van mn konijn en hond eerst eckte ontmoeten maar kanniet vinden!
Baby darling doll face honey![]()
Ik ook niet.quote:
Mensen die PERSE naar Amsterdam moeten
Heel goed.quote:quote:En dan ook nog een Mac nu?quote:Op maandag 21 april 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flink wat biertjes dit weekend
Maar ja wat wil je met een hottub en een kampvuur
Slecht hoor
Oeh, die zou ik graag willen zienquote:Op maandag 21 april 2014 22:37 schreef Crack_ het volgende:
Godver, ben al sinds 't over honden gaat hierzo een foto aan 't zoeken van mn konijn en hond eerst eckte ontmoeten maar kanniet vinden!
Ik ga naar Alkmaar om lekker te hossen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Mensen die PERSE naar Amsterdam moeten![]()
Morgen weer aan de sportsquote:Op maandag 21 april 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel goed.
[..]
[..]
En dan ook nog een Mac nu?
Slecht hoor![]()
En ik probeerde nogmaals whiskey lekker te vinden maar het gaat me echt niet lukkenwat een smerig spul zzeg
En palingboeruh zingenquote:Op maandag 21 april 2014 22:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ga naar Alkmaar om lekker te hossen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik blijf daar expres uit de buurtquote:Op maandag 21 april 2014 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Mensen die PERSE naar Amsterdam moeten
Is het ook wel, maar echt teringdrukquote:
Vondelpark is wel leuk op die dag.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Die is ook écht heel erg lief. Zucht, ik zoek nog wel eventjesquote:Op maandag 21 april 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, die zou ik graag willen zien.
Waar jij zin in hebtquote:Op maandag 21 april 2014 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel over sociaal doen en festival pakken of gewoon niets doen![]()
. Anders beslis je donderdag pas toch
.
Krijg je wel lekker dolla dollaquote:Op maandag 21 april 2014 22:40 schreef Snowbells het volgende:
Ik wilde wat doen met koningsdag, mja, werk tot 8 's avonds.Women with dicks and weak men with vaginas.
ja die drukte verpest hetquote:Op maandag 21 april 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het ook wel, maar echt teringdruk
Vondelpark is wel leuk op die dag.![]()
Vrienden van me willen altijd wat gaan doen op Koninginnedag of nu Kings Day.
Maar veel te druk voor mij.
Wel 200% verdienenquote:Op maandag 21 april 2014 22:40 schreef Snowbells het volgende:
Ik wilde wat doen met koningsdag, mja, werk tot 8 's avonds.Ik weet niet of mijn vriendinnen dat zo zien zitten, gezien ik degene ben die het nu een beetje ophoudt. En de kaartjes gaan vrij snel.quote:Op maandag 21 april 2014 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die is ook écht heel erg lief. Zucht, ik zoek nog wel eventjes.
[..]
Waar jij zin in hebt. Anders beslis je donderdag pas toch
.
Maar inderdaad, waar ik zin in heb.
![]()
![]()
![]()
Elk jaar thuis blijven #yoloquote:Op maandag 21 april 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrienden van me willen altijd wat gaan doen op Koninginnedag of nu Kings Day.
Maar veel te druk voor mij.Women with dicks and weak men with vaginas.
Dit.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Verdien ik 200% ja? Is niks van gezegd?quote:Op maandag 21 april 2014 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel 200% verdienen
[..]
Ik weet niet of mijn vriendinnen dat zo zien zitten, gezien ik degene ben die het nu een beetje ophoudt. En de kaartjes gaan vrij snel.Maar inderdaad, waar ik zin in heb.
![]()
![]()
![]()
Gezelligerdquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Beetje werkgever betaalt je extra op koningsdag.quote:Op maandag 21 april 2014 22:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Verdien ik 200% ja? Is niks van gezegd?Women with dicks and weak men with vaginas.
Vorig jaar toevallig niet thuis.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Laatste keer dat ik iets ging doen met Koninginnedag vond ik echt geen reet aan.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wat vind je wel leuk dan?quote:Op maandag 21 april 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
Laatste keer dat ik iets ging doen met Koninginnedag vond ik echt geen reet aan.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Mij natuurlijk.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Genoeg dingen. Ik hou alleen niet van extreme drukte, dronken mensen en harde muziek (tenzij metal).quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Daarom: Wat vind je wel leuk?quote:Op maandag 21 april 2014 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Genoeg dingen. Ik hou alleen niet van extreme drukte, dronken mensen en harde muziek (tenzij metal).
is ook altijd saaiquote:Op maandag 21 april 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
Laatste keer dat ik iets ging doen met Koninginnedag vond ik echt geen reet aan.Groot fan van User Wotte![]()
Feestdag, jouw supermarkt valt onder dezelfde CAO als dat van mij, en dus 200%. Je bent trouwens niet eens verplicht om te werken. Hier had je over mogen onderhandelen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Verdien ik 200% ja? Is niks van gezegd?![]()
![]()
Kan je iets specifieker zijn? Want ik heb geen zin om een hele lijst te typen over wat ik allemaal leuk vind.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Op die dagquote:Op maandag 21 april 2014 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan je iets specifieker zijn? Want ik heb geen zin om een hele lijst te typen over wat ik allemaal leuk vind.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hm, ach ja. Beter.quote:Op maandag 21 april 2014 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Feestdag, jouw supermarkt valt onder dezelfde CAO als dat van mij, en dus 200%. Je bent trouwens niet eens verplicht om te werken. Hier had je over mogen onderhandelen.Dan maak ik 99 uur deze maand
![]()
![]()
Ik hou ook niet van drukte Fera.. en ook niet van de rest wat je opnoemde. Maar samen met een vriendin wijntjes drinken bij mensen die gewoon chillie gitaarliedjes maken was leuk.
Stel dat je al 10 weken aan de gang was op zaterdag, en van die 10 weken al minimaal 6 gewerkt had, dan krijg je zelfs 300%.quote:Op maandag 21 april 2014 22:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hm, ach ja. Beter.Dan maak ik 99 uur deze maand
God ik moet echt zorgen dat ik zaterdag ga werken.![]()
![]()
Rommelmarkten vind ik soms wel tof. Kun je leuke dingen vinden. Verder eigenlijk dingen die je op andere dagen eigenlijk ook wel kunt doen.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat klinkt op zich wel chill ja.quote:Op maandag 21 april 2014 22:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik hou ook niet van drukte Fera.. en ook niet van de rest wat je opnoemde. Maar samen met een vriendin wijntjes drinken bij mensen die gewoon chillie gitaarliedjes maken was leuk.
Nog even sparen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn ford mustang komt in de buurt met alle $$ die ik verdien
∞![]()
300% ja?!quote:Op maandag 21 april 2014 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stel dat je al 10 weken aan de gang was op zaterdag, en van die 10 weken al minimaal 6 gewerkt had, dan krijg je zelfs 300%.
God ik moet echt zorgen dat ik zaterdag ga werken.
Dit is mijn 4e zaterdag die ik moet werken![]()
![]()
Ik ga naar Duindorp denk ik. Verkleed als zwarte piet
Was in Eindhoven.. beetje wat meer afgelegen dan 't centrum. Schonken ze ook aanzienlijk meer wijn hahaquote:![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 22:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nog even sparen. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Eindhoven is sowieso wel een leuke stad.quote:Op maandag 21 april 2014 22:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was in Eindhoven.. beetje wat meer afgelegen dan 't centrum. Schonken ze ook aanzienlijk meer wijn haha![]()
Ik noemde Duindorp al Puindorp toen ik er één keertje boodschappen ben wezen doen voordat ik überhaupt wist dat iedereen 't hier Puindorp noemdequote:Op maandag 21 april 2014 22:49 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga naar Duindorp denk ik. Verkleed als zwarte piet
Walgelijk zegquote:Op maandag 21 april 2014 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik noemde Duindorp al Puindorp toen ik er één keertje boodschappen ben wezen doen voordat ik überhaupt wist dat iedereen 't hier Puindorp noemdeStelletje nazis daar
Ik heb voor 400 euro besteld bij de h&m![]()
. Het was eerst 700 euro maar mn limiet is maar tot 400.
hipster hagenees gespotquote:Op maandag 21 april 2014 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik noemde Duindorp al Puindorp toen ik er één keertje boodschappen ben wezen doen voordat ik überhaupt wist dat iedereen 't hier Puindorp noemde![]()
Mja, dat wist ik toen nog geen eens.. Maar gewoon bij die supermarkt lag er overal al troep en hangende jongeren en gewoon zo'n kut sfeerquote:.
ohquote:Op maandag 21 april 2014 22:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen je chick eyGroot fan van User Wotte![]()
Vind je? Den Bosch is is echt zoveel gezelligerquote:Op maandag 21 april 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Eindhoven is sowieso wel een leuke stad.
Pics van wat je hebt gekocht.quote:Op maandag 21 april 2014 22:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik probeer het altijd onder de 100 te houden.![]()
![]()
Het is meer.. zodra je in Duindorp bent verandert die naam gewoon automatisch in Puindorpquote:.
Rijke stinkerdquote:Op maandag 21 april 2014 22:51 schreef Crack_ het volgende:
Het één sluit het ander niet uit. Den Bosch is nog leuker ja.quote:Op maandag 21 april 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je? Den Bosch is is echt zoveel gezelliger
Jaaa pff. Allemaal redelijk basis shit hoor. Weet 't zelf al niet meerquote:Op maandag 21 april 2014 22:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Pics van wat je hebt gekocht.
Ik probeer het altijd onder de 100 te houden.. Rokje, jasje.. bhtje. Eigenlijk alles wat in de sale was en dan ook twee maten
.
Grote kans dat ik straks voor minder dan 50e daadwerkelijk koop.Baby darling doll face honey![]()
Stuk leuker centrum ook. En dan niet door de Bossche Bolquote:Op maandag 21 april 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit. Den Bosch is nog leuker ja.Die zijn niet lekker
Dat doe je dan netjes.quote:Op maandag 21 april 2014 22:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa pff. Allemaal redelijk basis shit hoor. Weet 't zelf al niet meer. Rokje, jasje.. bhtje. Eigenlijk alles wat in de sale was en dan ook twee maten
.
Grote kans dat ik straks voor minder dan 50e daadwerkelijk koop.![]()
![]()
Al voel ik me nu wel volwassen worden. Krijg afgelopen twee maanden alleen maar rekeningen binnen. Ook rekning van de tandarst en shit. HELLUP, eerst werd dat allemaal nog vergoedt!
Topfeestquote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef xcachet het volgende:
oh
mr polska komt met koningsdag hier![]()
en tony star“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Het heeft wel meer sfeer inderdaad. En Bosche bollen zijn ranzig. Ik word misselijk van zoveel slagroom.quote:Op maandag 21 april 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuk leuker centrum ook. En dan niet door de Bossche BolDie zijn niet lekker
En bovendien staat er van opening tot sluit een rij bij die bakker.
wat is ene tandarst nou weer danquote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef Crack_ het volgende:
Al voel ik me nu wel volwassen worden. Krijg afgelopen twee maanden alleen maar rekeningen binnen. Ook rekning van de tandarst en shit. HELLUP, eerst werd dat allemaal nog vergoedt!![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 22:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat betaal ik niet hoor. Betalen hoeft pas als je 't koopt
Heb je zo'n raar shirtje besteld met de blote bovenbuik?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Was je met tchock mee gisteren?quote:Op maandag 21 april 2014 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is meer.. zodra je in Duindorp bent verandert die naam gewoon automatisch in Puindorp.
Waar?quote:![]()
![]()
O ja, de tandarts. Daar ben ik ook al 2,5 jaar niet geweest.quote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef Crack_ het volgende:
Al voel ik me nu wel volwassen worden. Krijg afgelopen twee maanden alleen maar rekeningen binnen. Ook rekning van de tandarst en shit. HELLUP, eerst werd dat allemaal nog vergoedt!
Hey typisch, is je chick al weer weg?quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was je met tchock mee gisteren?
[..]
Waar?![]()
![]()
![]()
Polska kan wel een feestje maken. Tony Star is echt heel kut.quote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef xcachet het volgende:
oh
mr polska komt met koningsdag hier![]()
en tony star
gr gr![]()
Jaquote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je zo'n raar shirtje besteld met de blote bovenbuik?Nee, geef er zelf niet zo veel om.. al vind ik dit ook wel leuk natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Waar?.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hey typisch, is je chick al weer weg?![]()
stokerd![]()
vind allebei kutquote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Polska kan wel een feestje maken. Tony Star is echt heel kut.
gr gr![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hey typisch, is je chick al weer weg?
er gaat hier wat mis in jullie communicatie denk ikquote:![]()
Het is een zeer normale vraag, niks geen stoken. Gemeende interesse tussen twee goede vrienden.quote:![]()
![]()
![]()
banggoodquote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Waar?
is nog een redelijk betrouwbaar merk ook
en vind het wel handig als mobiel erbij zeg maar
ook een goede batterij
Groot fan van User Wotte![]()
ohquote:Op maandag 21 april 2014 22:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is een zeer normale vraag, niks geen stoken. Gemeende interesse tussen twee goede vrienden.![]()
![]()
Kut man. Nouja, tandarts kost me geen geld.. controle. Gaatjes boren weet ik niet maar de fucking mondhygiëniste kost 12,56 per vijf minuten.. En ik had 7 keer 5 minutenquote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja, de tandarts. Daar ben ik ook al 2,5 jaar niet geweest..
Ah, zonde.quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, geef er zelf niet zo veel om.. al vind ik dit ook wel leuk natuurlijk.
Ik ook, maar Polska in Portugal meegemaakt en is best okay als je accepteert dat ie uit de maat in de microfoon schreeuwt.quote:![]()
link?quote:Op maandag 21 april 2014 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
banggood
is nog een redelijk betrouwbaar merk ook
en vind het wel handig als mobiel erbij zeg maar
ook een goede batterij![]()
Ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten om te gaan. Het is zo vervelend dat ik niet vrijwillig een afspraak wil maken. Eigenlijk is het net zoals de huisarts. Ik heb nergens last van, dus waarom zou ik gaan?quote:Op maandag 21 april 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kut man. Nouja, tandarts kost me geen geld.. controle. Gaatjes boren weet ik niet maar de fucking mondhygiëniste kost 12,56 per vijf minuten.. En ik had 7 keer 5 minuten.
Maar eigenlijk moet het wel.
Tot je ineens je hele mond moet laten verbouwen ja!quote:Op maandag 21 april 2014 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten om te gaan. Het is zo vervelend dat ik niet vrijwillig een afspraak wil maken. Eigenlijk is het net zoals de huisarts. Ik heb nergens last van, dus waarom zou ik gaan?Maar eigenlijk moet het wel.
Ik weet het.quote:Op maandag 21 april 2014 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tot je ineens je hele mond moet laten verbouwen ja!Zodra ik verhuisd ben (dit jaar) ga ik naar de tandarts. Anders moet ik dit jaar nog van tandarts switchen.
Heb ik ook hoor. Sinds mijn kaakchirurg-incident ben ik al niet meer gegaanquote:Op maandag 21 april 2014 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tot je ineens je hele mond moet laten verbouwen ja!Dat was vorige zomer
Ik weet niet hoe het in Engeland zit maar hier in Nederland gaan zorgverzekeraars moeilijk doen als je ze nodig hebt en je blijkt niet naar je controles te gaan.quote:Op maandag 21 april 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor. Sinds mijn kaakchirurg-incident ben ik al niet meer gegaanDat was vorige zomer
![]()
Goedzoquote:Op maandag 21 april 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het.Zodra ik verhuisd ben (dit jaar) ga ik naar de tandarts. Anders moet ik dit jaar nog van tandarts switchen.
.[quote]
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2098674/8/25#139131451]maandag 21 april 2014
Je hebt 't tegen de verkeerde.quote:Op maandag 21 april 2014 23:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in Engeland zit maar hier in Nederland gaan zorgverzekeraars moeilijk doen als je ze nodig hebt en je blijkt niet naar je controles te gaan.Baby darling doll face honey![]()
Anyways.. verschilt per verzekering OF het was afgeschaft Typisch. Mijn verzekering doet dat niet namelijk.
Ik weet ook niet hoe het in Engeland zitquote:Op maandag 21 april 2014 23:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in Engeland zit maar hier in Nederland gaan zorgverzekeraars moeilijk doen als je ze nodig hebt en je blijkt niet naar je controles te gaan.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hallo gezelligerdsIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Hallo Muutquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Aha, ik heb het ook maar eens gehoord. Moet ook maar weer een afspraak maken.quote:Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef Crack_ het volgende:
Anyways.. verschilt per verzekering OF het was afgeschaft Typisch. Mijn verzekering doet dat niet namelijk.
jaja leukquote:Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe het in Engeland zit
allemaal even lachen mensen![]()
![]()
typisch zag je het niet
hier de link
http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.htmlGroot fan van User Wotte![]()
FI :wquote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Ja, mn vader zei dat tijd terug ook en toen werd ik ook bang.. Weet ook niet hoe 't bij andere verzekeraars zit verderquote:Op maandag 21 april 2014 23:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, ik heb het ook maar eens gehoord. Moet ook maar weer een afspraak maken.
[..]
jaja leuk
allemaal even lachen mensenBaby darling doll face honey![]()
Rustig maar hoorquote:Op maandag 21 april 2014 23:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, ik heb het ook maar eens gehoord. Moet ook maar weer een afspraak maken.
[..]
jaja leuk
allemaal even lachen mensen![]()
Nee ik weet niet, nooit wat van gehoord. Broertje gaat ook maar 1 keer per jaar
Ik faalde met de smiley.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op maandag 21 april 2014 23:03 schreef Tjacka het volgende:
typisch zag je het niet
hier de link
http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html![]()
![]()
Hoe is de leef?quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Trustenquote:
bedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktquote:Op maandag 21 april 2014 23:03 schreef Tjacka het volgende:
typisch zag je het niet
hier de link
http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.htmlNee.quote:Op maandag 21 april 2014 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Had je nog hardloopwedstrijd 10km gedaan Typisch?![]()
![]()
![]()
Ahw, waarom niet?quote:Op maandag 21 april 2014 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
bedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedankt
[..]
Nee.
You`re welcome very muchquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Goed man.quote:En ik maar langs de kant aan het wachten.quote:Op maandag 21 april 2014 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
bedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedanktbedankt
[..]
Nee.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
ga je kopenquote:Op maandag 21 april 2014 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Nee.
even kijkenquote:
moet wel een iets betere hebben, abo loopt af en wil wel overstappen op een chinaphone denk ik![]()
Hoi Tjacka.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
1 keer per jaar is voldoende in NLquote:Op maandag 21 april 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
Nee ik weet niet, nooit wat van gehoord. Broertje gaat ook maar 1 keer per jaar
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ja lijkt me ook wel jaquote:Op maandag 21 april 2014 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 keer per jaar is voldoende in NLOm de half jaar controle als er niks mis is vind ik ook overdreven
Om maar over de `preventiecontrole'te zwijgen
Ik ga 3 keer per jaar want dat krijg ik vergoed. En ik ben een ultieme profiteur.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Kaakchirurg valt toch onder eigen risico?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Volgens mij wel jaquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
jiayu g4squote:Op maandag 21 april 2014 23:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
even kijken
moet wel een iets betere hebben, abo loopt af en wil wel overstappen op een chinaphone denk ikGroot fan van User Wotte![]()
Dacht het wel, ja...quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik vind het vervelend dat ik er niet op voorbereid ben wanneer rekeningen en alles komen.Baby darling doll face honey![]()
serieus? lekkerquote:autistje ben je ookquote:Op maandag 21 april 2014 23:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het vervelend dat ik er niet op voorbereid ben wanneer rekeningen en alles komen.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 23:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
serieus? lekker
[..]
autistje ben je ook
Jij wilt dat ze een brief van te voren sturen: we gaan je binnen 5 werkdagen een rekening sturen, bij deze vind je het bedrag wat je moet storten, gr grquote:Op maandag 21 april 2014 23:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het vervelend dat ik er niet op voorbereid ben wanneer rekeningen en alles komen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wilt dat ze een brief van te voren sturen: we gaan je binnen 5 werkdagen een rekening sturen, bij deze vind je het bedrag wat je moet storten, gr gr![]()
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Rekeningen van dingen die ik zelf koop etc snap ik wel. Maar weet ik veel dat er in 't nieuwe jaar een waterschapsbelasting aan komt van 200 euro. Ja, dat is vervelend als je dat niet weet en er geen rekening mee houdtquote:Op maandag 21 april 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wilt dat ze een brief van te voren sturen: we gaan je binnen 5 werkdagen een rekening sturen, bij deze vind je het bedrag wat je moet storten, gr gr
Geef me een lijstje met vaste rekeningen; belastingen en die onzin. Dan kan ik dat geld gewoon opzij zetten![]()
Je kan dat geld voor rekening sowieso toch al maandelijks opzij leggen?quote:Op maandag 21 april 2014 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Geef me een lijstje met vaste rekeningen; belastingen en die onzin. Dan kan ik dat geld gewoon opzij zetten
Lijstjes.quote:Op maandag 21 april 2014 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Geef me een lijstje met vaste rekeningen; belastingen en die onzin. Dan kan ik dat geld gewoon opzij zetten![]()
Ik moet toch weten hoe veel het is?quote:Op maandag 21 april 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan dat geld voor rekening sowieso toch al maandelijks opzij leggen?
Als ik er van uit ga dat ik geen rekening krijg van 200 euro ga ik toch geen 200 euro opzij leggen?
Ik ga weer.
Het was gezellig. tot snel. xxxxxIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Geld opzij zetten voor onverwachte kosten?quote:Op maandag 21 april 2014 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet toch weten hoe veel het is?
Als ik er van uit ga dat ik geen rekening krijg van 200 euro ga ik toch geen 200 euro opzij leggen?
Daarbij is het schijtvervelend dat ik hier nu bijna 4 jaar woon en geen enkele keer belastingshit heb gekregen en dat ze dit jaar met de rekening van twee jaar komen omdat ze vorig jaar zijn vergeten/over het hoofd hebben gezien. Dat is dan al 400 euro.Baby darling doll face honey![]()
Er is toch iets van een ongeschreven regel dat je 3 maandsalarissen op je rekening moet hebben om onvoorziene uitgaven te bekostigen?quote:Op maandag 21 april 2014 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet toch weten hoe veel het is?
Als ik er van uit ga dat ik geen rekening krijg van 200 euro ga ik toch geen 200 euro opzij leggen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het is niet dat ik het geld niet heb.. ik ging er gewoon niet van uit en ik vind 200 euro een groot genoeg bedrag dat ik dat vervelend vond om niet te weten dat zoiets er aan zat te komenquote:Op maandag 21 april 2014 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geld opzij zetten voor onverwachte kosten?.
Je mag 1000 euro op je spaarrekening hebben + je premie van je zorgverzekering + je huur. Nou ehh sorry, maar dat is toch geen tyfusquote:Op maandag 21 april 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is toch iets van een ongeschreven regel dat je 3 maandsalarissen op je rekening moet hebben om onvoorziene uitgaven te bekostigen?.
Hoezo mag? Van wie?quote:Op maandag 21 april 2014 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je mag 1000 euro op je spaarrekening hebben + je premie van je zorgverzekering + je huur. Nou ehh sorry, maar dat is toch geen tyfus.
En nu blijkt dus dat mn tandarst nog maar voor de helft verzekerd is omdat mn zorgverzekering is verandert. Dat vind ik vervelend dat ik dat niet wist ja
Van de belastingquote:. Als je dus iets van 2000 euro hebt op je spaar + normale rekning moet je die belasting gewoon betalen
.
Dat weet ik, had je al gezegd.quote:Op maandag 21 april 2014 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je mag 1000 euro op je spaarrekening hebben + je premie van je zorgverzekering + je huur. Nou ehh sorry, maar dat is toch geen tyfus.
Maar ik bedoel: voor je zelf. Dat je een bedrag op je rekening hebt dat je klaar hebt staan voor als je wasmachine kapot gaat, of als je een rekening moet betalen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh, geen idee.. maar daar gaat het niet om want ik héb het geld wel maar ik wist gewoon niet dat zoiets kwam. En al helemaal omdat ik voorgaande jaren ook nog nooit iets heb gekregenquote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet ik, had je al gezegd.
Maar ik bedoel: voor je zelf. Dat je een bedrag op je rekening hebt dat je klaar hebt staan voor als je wasmachine kapot gaat, of als je een rekening moet betalen.
Dit dus jaquote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet ik, had je al gezegd.
Maar ik bedoel: voor je zelf. Dat je een bedrag op je rekening hebt dat je klaar hebt staan voor als je wasmachine kapot gaat, of als je een rekening moet betalen.
Welke belasting?quote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Van de belasting. Als je dus iets van 2000 euro hebt op je spaar + normale rekning moet je die belasting gewoon betalen
.
Ik dacht dat je die sowieso wel moest betalen.
kunnen ze dat zomaar veranderen jaquote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef Crack_ het volgende:
En nu blijkt dus dat mn tandarst nog maar voor de helft verzekerd is omdat mn zorgverzekering is verandert. Dat vind ik vervelend dat ik dat niet wist jaAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Waterschapsbelasting. En nee, die hoef je niet te betalen als je 't niet kán betalenquote:Op maandag 21 april 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke belasting?Ik dacht dat je die sowieso wel moest betalen.
Nee. Ik moest andere verzekering en dat heeft mn vader gedaan. Heb er zelf niet bij stilgestaan dat mn verzekerde zooi dan ook verandertquote:Op maandag 21 april 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kunnen ze dat zomaar veranderen ja
Jullie snappen mn punt totaal niet. Ik heb genoeg geld op mn rekening om van alles te kunnen betalen maar het punt was niet dat ik het niet zou kunnen betalen
.
oh das wel kut jaquote:Op maandag 21 april 2014 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Nee. Ik moest andere verzekering en dat heeft mn vader gedaan. Heb er zelf niet bij stilgestaan dat mn verzekerde zooi dan ook verandert
het zou mij kunnen overkomen
ik ben echt een debiel met geldzakenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
ik doe mn belasting, rekeningen en verzekeringen niet zelf
True, weinig aan hier.quote:Op maandag 21 april 2014 18:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jou zie ik hier ook weinig![]()
Ik snap je punt wel hoorquote:Op maandag 21 april 2014 23:22 schreef Crack_ het volgende:
Jullie snappen mn punt totaal niet. Ik heb genoeg geld op mn rekening om van alles te kunnen betalen maar het punt was niet dat ik het niet zou kunnen betalen
.
Maarja, het is atlijd vervelend als er iets gebeurt wat je niet verwacht waardoor je ineens veel meer geld moet betalen.quote:
En dan heb ik het niet over spullen die kapot gaan oid want dat voelt alsof je het zelf in de hand hebt. Ik heb er ook een hekel aan als mn fiets gestolen wordt.. niet omdat ie dan gestolen is maar dat geregel met dat ik geen fiets meer heb en stress hoe ik dan moest werken etc etc etc!!!!!!
Nu heb ik er twee.
Ik was net aan het plassen en toen vroeg ik mij af hoe oud Fera eigenlijk is
22.quote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik was net aan het plassen en toen vroeg ik mij af hoe oud Fera eigenlijk isA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Haha jezus waarom vind ik dit grappig?quote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik was net aan het plassen en toen vroeg ik mij af hoe oud Fera eigenlijk isEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zat er ook een direct verband tussen het deponeren van je plas en het denken aan Fera?quote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik was net aan het plassen en toen vroeg ik mij af hoe oud Fera eigenlijk is![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maarja, het is atlijd vervelend als er iets gebeurt wat je niet verwacht waardoor je ineens veel meer geld moet betalen.
En dan heb ik het niet over spullen die kapot gaan oid want dat voelt alsof je het zelf in de hand hebt. Ik heb er ook een hekel aan als mn fiets gestolen wordt.. niet omdat ie dan gestolen is maar dat geregel met dat ik geen fiets meer heb en stress hoe ik dan moest werken etc etc etc!!!!!!
Nu heb ik er twee.
Mijn fiets is al zovaak gestolen, lekke band etc etc dat ik echt een chronische haat tegen fietsen heb ontwikkeld en al meerdere malen overwogen heb om een scooter te nemen, mja fietsen conditie dit dat dus
Prachtige leeftijd! En waar ga je heen verhuizen?quote:Ja dat weet ik ook niet.quote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha jezus waarom vind ik dit grappig?Hoop 't nietquote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat er ook een direct verband tussen het deponeren van je plas en het denken aan Fera?.
Zooo vervelend he!quote:Op maandag 21 april 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]Mijn fiets is al zovaak gestolen, lekke band etc etc dat ik echt een chronische haat tegen fietsen heb ontwikkeld en al meerdere malen overwogen heb om een scooter te nemen, mja fietsen conditie dit dat dus
Maar goed, fietsen zelf is dan weer wel lekker als je gewoon kunt fietsen zonder dat er iets gebeurt.
Heb nou fietsenmaker gevonden die banden plakt voor 3 euro dus dat is al chiller
Dank je. Hoe oud ben jij eigenlijk? Ook zoiets toch?quote:Op maandag 21 april 2014 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prachtige leeftijd! En waar ga je heen verhuizen?
[..]
Ja dat weet ik ook niet.
[..]
Hoop 't niet.
Ik ga naar Arnhem.
Ja, ook 22.quote:Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Hoe oud ben jij eigenlijk? Ook zoiets toch?
Ik ga naar Arnhem.
Arnhem, wat moet je dáár nou weer dan
waar in arnhemquote:Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Hoe oud ben jij eigenlijk? Ook zoiets toch?
Ik ga naar Arnhem.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
omgquote:Op maandag 21 april 2014 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zooo vervelend he!
Maar goed, fietsen zelf is dan weer wel lekker als je gewoon kunt fietsen zonder dat er iets gebeurt.
Heb nou fietsenmaker gevonden die banden plakt voor 3 euro dus dat is al chillerzo`n fietsenmaker wil ik ook
Mijn fiets is ook nog nooit gestolen.
Anders gewoon terugstelen niet dan.
Ik heb tevens al jaren geen fiets meer.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Mijne wel. In fucking Zaltbommel.quote:Studeren.quote:Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ook 22.
Arnhem, wat moet je dáár nou weer dan
Uhu, ik wil ook in de stad wonenquote:Op maandag 21 april 2014 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, voordele van in de stad wonen denk ik.. die concurrentieLater.. later..
Weet ik nog niet, ik heb nog geen plekje gevonden.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oh, ja oke goede reden welquote:Op maandag 21 april 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijne wel. In fucking Zaltbommel.
[..]
Studeren..
En ik in een dorp, haha. Ruilenquote:Op maandag 21 april 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, ik wil ook in de stad wonenLater.. later..
Graagquote:Op maandag 21 april 2014 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja oke goede reden wel.
[..]
En ik in een dorp, haha. Ruilen
Dan zou ik nog trots kunnen zijn.quote:
Kapsalon.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: