Honten > kadden.quote:
Hou je niet van Honten?quote:
Ik bedoel dat ze veel eten.quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik denk dat ze wel zachtaardig zijn qua karakter.
Knaagdieren heb ik echt het minst meequote:
Sorry Hep, het zal nooit werken tussen ons.quote:
Sneeuwballen.quote:
Dan voer je dat beest toch een beer.quote:Op maandag 21 april 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze veel eten.
Als je zo groot bent, moet je veel eten toch?
En terecht. Geef mij maar honden en/of katten.quote:Op maandag 21 april 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry Hep, het zal nooit werken tussen ons.
Wat ben je toch bijzonder opofferingsgezindquote:Op maandag 21 april 2014 22:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach als ik het schijten persé moet doen, wil ik me best er voor op offeren hoor.
Gewoon Bogie's. Dat zegt genoeg.quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En terecht. Geef mij maar honden en/of katten.
Kutquote:
Panda's, want die zijn nutteloos.quote:
Er zijn alleen niet zoveel panda's.quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut
Je weet wat snowballing is toch?
Ik kan het nu niet meer los zien van Snow
[..]
Panda's, want die zijn nutteloos.
Ik heb nog nooit een Bogie IRL gezien.quote:
Het is dat je zegt dat het je hamster is, anders had ik hem waarschijnlijk opgezogen met de stofzuiger.quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Snowbells het volgende:
Mijn hamster, Nachopast precies in mijn hand. Wat je ziet is zijn oortje, hij zit met zijn kop in mijn hand te slapen
[ afbeelding ]
Nacho.quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Snowbells het volgende:
Mijn hamster, Nachopast precies in mijn hand. Wat je ziet is zijn oortje, hij zit met zijn kop in mijn hand te slapen
[ afbeelding ]
Best wel kinky.quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut
Dan heb je niet echt geleefd.quote:Op maandag 21 april 2014 22:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Bogie IRL gezien.
Aaawwwwwquote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
allebei maar katten zijn leukerquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut
Halloquote:
Ik hoop dan binnenkort te leven.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 22:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is dat je zegt dat het je hamster is, anders had ik hem waarschijnlijk opgezogen met de stofzuiger.
Aahw. Ach gossiequote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, u jelly?quote:Op maandag 21 april 2014 22:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Bogie IRL gezien.
Zo ben ikquote:
Ja sorry. Ik leg de link ook nu pas.quote:
Behoorlijk.quote:Op maandag 21 april 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, u jelly?
[..]
Zo ben ik
[..]
Ja sorry. Ik leg de link ook nu pas.
Mja met de auto ga ik sowieso. Kom je 6 mei ook naar die meet ?quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je toch bijzonder opofferingsgezind
Bij de volgende sjoelmeet niet met de auto komen he. Uit dank koop ik dit keer misschien wel 3 biertjes voor je :s
High five.quote:Op maandag 21 april 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die niet hebben samengewoond met Bogie
Nu ga je klappen krijgen eckt.quote:Op maandag 21 april 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die niet hebben samengewoond met Bogie
is dit een persoonlijke aanval? want ik doe mijn best hoor, feestmuts staat op muziek kaolohard je kan niet meer van mij vragenquote:
nee was positief bedoeld hahaquote:Op maandag 21 april 2014 22:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
is dit een persoonlijke aanval? want ik doe mijn best hoor, feestmuts staat op muziek kaolohard je kan niet meer van mij vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |