Blijf voortaan lekker in 020 joh gek. Ik heb jouw provincie toch ook niet in de fik gestoken toen ik langskwam.quote:
geefquote:Op maandag 21 april 2014 18:05 schreef Crack_ het volgende:
Ohyesss, laatste zaak paaseitjes nog gevonden in de supermarkt!!
oehquote:Op maandag 21 april 2014 18:05 schreef Crack_ het volgende:
Ohyesss, laatste zaak paaseitjes nog gevonden in de supermarkt!!
bitchquote:Op maandag 21 april 2014 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHAHAAHHA DE LAATSTE!!Zocht er al sinds donderdag naar
.
hou op johquote:Op maandag 21 april 2014 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijf voortaan lekker in 020 joh gek. Ik heb jouw provincie toch ook niet in de fik gestoken toen ik langskwam.
Dat niemand ze eerder had gevonden zeg. Ze lagen vast goed verstopt. xDquote:Op maandag 21 april 2014 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHAHAAHHA DE LAATSTE!!Zocht er al sinds donderdag naar
.
Mja, ik denk dat ze ergens op de verkeerde plek lagen en dat iemand ze weer op de juist plek heeft terug gelegdquote:Op maandag 21 april 2014 18:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat niemand ze eerder had gevonden zeg. Ze lagen vast goed verstopt. xD
quote:Op maandag 21 april 2014 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ze ergens op de verkeerde plek lagen en dat iemand ze weer op de juist plek heeft terug gelegd.
Sowieso.. was gisteren ook in de Appie en toen lag er een becel vezelrijk wit brood tussen de kazen en die lag er vandaag nogn
Ik vind nog wel eens kipfilet in de vriezer. En dat ligt er dan nog wel eens een paar uur. Mag je het weggooienquote:Op maandag 21 april 2014 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ze ergens op de verkeerde plek lagen en dat iemand ze weer op de juist plek heeft terug gelegd.
Sowieso.. was gisteren ook in de Appie en toen lag er een becel vezelrijk wit brood tussen de kazen en die lag er vandaag nogn
Onvoorwaardelijke liefde Tjacka. Terugdenkende aan onze Wasteland avonturen en uitstapjes in het Heren laat je zien topic.quote:Op maandag 21 april 2014 18:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hou op joh
je loop mij telkens al te internet pesten
Tss, je zou dat kippetje maar zijn he. Ben je dood doordat men je wil eten, GOOIEN ZE JE WEGquote:Op maandag 21 april 2014 18:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind nog wel eens kipfilet in de vriezer. En dat ligt er dan nog wel eens een paar uur. Mag je het weggooien
Schuif hem er maar in hoor. Of het nou 1, 2, 3 of 4 punten worden mijn hart staat volledig open voor je.quote:
okquote:Op maandag 21 april 2014 20:13 schreef Tjacka het volgende:
ik heb net gegourmet
ben nu aan het schijten
quote:Op maandag 21 april 2014 20:13 schreef Tjacka het volgende:
ik heb net gegourmet
ben nu aan het schijten
Wanneer smulburgers?quote:
wtfquote:
In elkaar slaan is geen optie, dan krijgt hij de aandacht waarop hij kickt.quote:
Dat is wellicht nog een optie al bied ik mijzelf er niet voor aan.quote:Op maandag 21 april 2014 21:49 schreef Jimbo het volgende:
ha die kan je op 3 manieren in de bek schijten
huuuuh inderdaadquote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef Crack_ het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Wat een rare hond.
Wat een scheetjequote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef Crack_ het volgende:
Wat een rare hond.
Doorgefokt.quote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef Crack_ het volgende:
Wat een rare hond.
quote:
Ben onderweg.quote:
Foutieve aannames geboren uit onwetenquote:
Zo ziet ze er wel uit in ieder gevalquote:
Soms is het wel overduidelijk maar dat komt dan voornamelijk door fysieke gebreken. Dit is gewoon een typisch straathondje uit oost-europa zoals er daar zoveel van rondlopen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kun je echt niet zeggen door het uiterlijk.
Ja klopt ook wel. Mn ouders hebben wel eens zo'n Jack Russel om op te passen die staat ook gewon scheef..quote:Op maandag 21 april 2014 22:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Soms is het wel overduidelijk maar dat komt dan voornamelijk door fysieke gebreken. Dit is gewoon een typisch straathondje uit oost-europa zoals er daar zoveel van rondlopen.
Uhm jawel hoor. Was laatst nog oo het nieuws.quote:Op maandag 21 april 2014 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kun je echt niet zeggen door het uiterlijk.
Dan zie je het toch aan het uiterlijk?quote:Op maandag 21 april 2014 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel. Mn ouders hebben wel eens zo'n Jack Russel om op te passen die staat ook gewon scheef...
En ja, Roemenië staat er ook bij.
Soms.. de meeste zul je het niet zien. Rashonden die doorgefokt zijn maar lichamelijke gebreken hebben willen niet veel mensenquote:Op maandag 21 april 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm jawel hoor. Was laatst nog oo het nieuws.
quote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef Crack_ het volgende:
Wat een rare hond.
Die bulldogs met een veel te platte neus bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 april 2014 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms.. de meeste zul je het niet zien. Rashonden die doorgefokt zijn maar lichamelijke gebreken hebben willen niet veel mensen
Ja, bij sommige honden wel ja maar bij de meeste totaal niet. En die hond in dat linkje heeft geen lichamelijk gebreken maar is gewoon een rare kruising van twee hondenquote:Op maandag 21 april 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zie je het toch aan het uiterlijk?
Als we zo gaan doen dan kun je iedere rashond doorgefokt noemen.. Denk niet dat dat de bedoeling was van je opmerking?quote:Op maandag 21 april 2014 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die bulldogs met een veel te platte neus bijvoorbeeld.
Zal wel leuk zijn om een DNA-test op uit te voeren om te kijken wat er nu exact in zit. Vaak verbaas je je over de rassen die dan opeens naar voren komen. Wil dat nog steeds eens met mijn twee honden doen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, bij sommige honden wel ja maar bij de meeste totaal niet. En die hond in dat linkje heeft geen lichamelijk gebreken maar is gewoon een rare kruising van twee honden. Dat heeft niks met door fokken te maken
Ja ik las ook pas later het bericht dat het een straathond wasquote:Op maandag 21 april 2014 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, bij sommige honden wel ja maar bij de meeste totaal niet. En die hond in dat linkje heeft geen lichamelijk gebreken maar is gewoon een rare kruising van twee honden. Dat heeft niks met door fokken te maken
In veel gevallen is dat ook zo. Of ze bedoelen doorgefokt als je ze vergelijkt met een aantal generaties geleden, dat ze er toen heel anders uitzagen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als we zo gaan doen dan kun je iedere rashond doorgefokt noemen.. Denk niet dat dat de bedoeling was van je opmerking?
Ik weet het ook niet bij mijn hondquote:Op maandag 21 april 2014 22:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal wel leuk zijn om een DNA-test op uit te voeren om te kijken wat er nu exact in zit. Vaak verbaas je je over de rassen die dan opeens naar voren komen. Wil dat nog steeds eens met mijn twee honden doen.
Raar beestje iigquote:Op maandag 21 april 2014 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik las ook pas later het bericht dat het een straathond was
Ja, dat laatste is het geval maar ik denk niet dat Fok-it dat bedoelde want dan zou hij geen enkele rashond mogen en dat lijkt me niet zo. Toch tochquote:Op maandag 21 april 2014 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
In veel gevallen is dat ook zo. Of ze bedoelen doorgefokt als je ze vergelijkt met een aantal generaties geleden, dat ze er toen heel anders uitzagen.
Afschuwelijk beestquote:
Hondje lijkt qua kop overigens erg op mijn hondquote:
Waarom zo duur?quote:Op maandag 21 april 2014 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil deze, ziet er echt super liefjes uit
Nee ik weet natuurlijk wel dat niet alle rashonden doorgefokt zijnquote:Op maandag 21 april 2014 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet bij mijn hond.. Pics van je hond?
[..]
Raar beestje iig
[..]
Ja, dat laatste is het geval maar ik denk niet dat Fok-it dat bedoelde want dan zou hij geen enkele rashond mogen en dat lijkt me niet zo. Toch toch
Ik heb niet alles gevolgd.quote:Op maandag 21 april 2014 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Raar beestje iig
[..]
Ja, dat laatste is het geval maar ik denk niet dat Fok-it dat bedoelde want dan zou hij geen enkele rashond mogen en dat lijkt me niet zo. Toch toch
Nou, ligt er aan welk doorfokken je bedoeld.. Want ze zijn allemaal doorgefokt wat Fera zegt in vergelijking met hoe ze vroeger waren. Maarja, dat is beetje flauw om daarover te beginnenquote:Op maandag 21 april 2014 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik weet natuurlijk wel dat niet alle rashonden doorgefokt zijn
Weet niet.. Vind 300 euro voor een hond nog wel meevallenquote:
Dit zijn mijn hondenquote:Op maandag 21 april 2014 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Raar beestje iig
[..]
Die honden uit het buitenland, ik word er niet goed van.quote:Op maandag 21 april 2014 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil deze, ziet er echt super liefjes uit
Drie?quote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit zijn mijn honden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon deze.quote:Op maandag 21 april 2014 22:08 schreef supersof het volgende:
zal ik deze kopen voor bruiloft
moet nog snel een jurkje
http://www.hm.com/nl/prod(...)78-M#article=10378-M
IK WORD NIET GOED VAN JOUquote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Die honden uit het buitenland, ik word er niet goed van.
Leuke beestenquote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit zijn mijn honden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eentje die nog in Nederland bij m'n moeder woont omdat ik hem niet gelijk mee wilde nemen en uit z'n vertrouwde omgeving wilde halen, heb er zelf drie hier waarvan ik er eentje heb weggegeven aan vrienden.quote:
Zulke lieve hondjes zitten hier ook wel in het asiel. Waarom dan uit het buitenland halen?quote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
IK WORD NIET GOED VAN JOU
Maar dat hondje is lief toch jaaaaaaaa. Onze hond (van mn ouders dus vooral..) komt ook uit Polen achtig iets weet ik t.
Hondjes in het buitenland hebben het soms 'iets' slechter dan de hondjes hier in het asielquote:Op maandag 21 april 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Zulke lieve hondjes zitten hier ook wel in het asiel. Waarom dan uit het buitenland halen?
no thanksquote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon deze.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/2LV_0562_011R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.4]&set=key[width],value[4231]&set=key[height],value[4947]&set=key[x],value[451]&set=key[y],value[132]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
ach als ik het schijten persé moet doen, wil ik me best er voor op offeren hoor.quote:Op maandag 21 april 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In elkaar slaan is geen optie, dan krijgt hij de aandacht waarop hij kickt.
Wat een dilemma.
[..]
Dat is wellicht nog een optie al bied ik mijzelf er niet voor aan.
Dat snap ik wel, maar ik vind het onzin dat als de asiels hier overvol zitten, waar ook lieve honden op een baas wachten, om dan speciaal te gaan doen en een hondje weet ik veel waar vandaan te halen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Hondjes in het buitenland hebben het soms 'iets' slechter dan de hondjes hier in het asiel
Nee, hontenquote:
Wat een geweldige knuffelhond.quote:Op maandag 21 april 2014 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Caucasian Shephard Dog
Werd gebruikt om op beren te jagen
[ afbeelding ]
ja jaagde deze op deze :quote:Op maandag 21 april 2014 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Caucasian Shephard Dog
Werd gebruikt om op beren te jagen
[ afbeelding ]
Ik denk alleen wel dat hij je arm eet. Zo grootquote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een geweldige knuffelhond.Zo warm en zacht.
Ligt eraan. Ik denk dat ze wel zachtaardig zijn qua karakter.quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat hij je arm eet. Zo groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |