Blijf voortaan lekker in 020 joh gek. Ik heb jouw provincie toch ook niet in de fik gestoken toen ik langskwam.quote:
geefquote:Op maandag 21 april 2014 18:05 schreef Crack_ het volgende:
Ohyesss, laatste zaak paaseitjes nog gevonden in de supermarkt!!
oehquote:Op maandag 21 april 2014 18:05 schreef Crack_ het volgende:
Ohyesss, laatste zaak paaseitjes nog gevonden in de supermarkt!!
bitchquote:Op maandag 21 april 2014 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHAHAAHHA DE LAATSTE!!Zocht er al sinds donderdag naar
.
hou op johquote:Op maandag 21 april 2014 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijf voortaan lekker in 020 joh gek. Ik heb jouw provincie toch ook niet in de fik gestoken toen ik langskwam.
Dat niemand ze eerder had gevonden zeg. Ze lagen vast goed verstopt. xDquote:Op maandag 21 april 2014 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHAHAAHHA DE LAATSTE!!Zocht er al sinds donderdag naar
.
Mja, ik denk dat ze ergens op de verkeerde plek lagen en dat iemand ze weer op de juist plek heeft terug gelegdquote:Op maandag 21 april 2014 18:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat niemand ze eerder had gevonden zeg. Ze lagen vast goed verstopt. xD
quote:Op maandag 21 april 2014 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ze ergens op de verkeerde plek lagen en dat iemand ze weer op de juist plek heeft terug gelegd.
Sowieso.. was gisteren ook in de Appie en toen lag er een becel vezelrijk wit brood tussen de kazen en die lag er vandaag nogn
Ik vind nog wel eens kipfilet in de vriezer. En dat ligt er dan nog wel eens een paar uur. Mag je het weggooienquote:Op maandag 21 april 2014 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ze ergens op de verkeerde plek lagen en dat iemand ze weer op de juist plek heeft terug gelegd.
Sowieso.. was gisteren ook in de Appie en toen lag er een becel vezelrijk wit brood tussen de kazen en die lag er vandaag nogn
Onvoorwaardelijke liefde Tjacka. Terugdenkende aan onze Wasteland avonturen en uitstapjes in het Heren laat je zien topic.quote:Op maandag 21 april 2014 18:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hou op joh
je loop mij telkens al te internet pesten
Tss, je zou dat kippetje maar zijn he. Ben je dood doordat men je wil eten, GOOIEN ZE JE WEGquote:Op maandag 21 april 2014 18:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind nog wel eens kipfilet in de vriezer. En dat ligt er dan nog wel eens een paar uur. Mag je het weggooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |