Haha jezus waarom vind ik dit grappig?quote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik was net aan het plassen en toen vroeg ik mij af hoe oud Fera eigenlijk is
Zat er ook een direct verband tussen het deponeren van je plas en het denken aan Fera?quote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik was net aan het plassen en toen vroeg ik mij af hoe oud Fera eigenlijk is
quote:Op maandag 21 april 2014 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maarja, het is atlijd vervelend als er iets gebeurt wat je niet verwacht waardoor je ineens veel meer geld moet betalen.
En dan heb ik het niet over spullen die kapot gaan oid want dat voelt alsof je het zelf in de hand hebt. Ik heb er ook een hekel aan als mn fiets gestolen wordt.. niet omdat ie dan gestolen is maar dat geregel met dat ik geen fiets meer heb en stress hoe ik dan moest werken etc etc etc!!!!!!
Nu heb ik er twee.
Prachtige leeftijd! En waar ga je heen verhuizen?quote:
Ja dat weet ik ook niet.quote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha jezus waarom vind ik dit grappig?
Hoop 't nietquote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat er ook een direct verband tussen het deponeren van je plas en het denken aan Fera?
Zooo vervelend he!quote:Op maandag 21 april 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]Mijn fiets is al zovaak gestolen, lekke band etc etc dat ik echt een chronische haat tegen fietsen heb ontwikkeld en al meerdere malen overwogen heb om een scooter te nemen, mja fietsen conditie dit dat dus
Dank je. Hoe oud ben jij eigenlijk? Ook zoiets toch?quote:Op maandag 21 april 2014 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prachtige leeftijd! En waar ga je heen verhuizen?
[..]
Ja dat weet ik ook niet.
[..]
Hoop 't niet.
Ja, ook 22.quote:Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Hoe oud ben jij eigenlijk? Ook zoiets toch?
Ik ga naar Arnhem.
waar in arnhemquote:Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Hoe oud ben jij eigenlijk? Ook zoiets toch?
Ik ga naar Arnhem.
omgquote:Op maandag 21 april 2014 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zooo vervelend he!
Maar goed, fietsen zelf is dan weer wel lekker als je gewoon kunt fietsen zonder dat er iets gebeurt.
Heb nou fietsenmaker gevonden die banden plakt voor 3 euro dus dat is al chiller
Mijne wel. In fucking Zaltbommel.quote:
Studeren.quote:Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ook 22.
Arnhem, wat moet je dáár nou weer dan
Uhu, ik wil ook in de stad wonenquote:Op maandag 21 april 2014 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, voordele van in de stad wonen denk ik.. die concurrentie
Weet ik nog niet, ik heb nog geen plekje gevonden.quote:
Oh, ja oke goede reden welquote:Op maandag 21 april 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijne wel. In fucking Zaltbommel.
[..]
Studeren.
En ik in een dorp, haha. Ruilenquote:Op maandag 21 april 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, ik wil ook in de stad wonenLater.. later..
Graagquote:Op maandag 21 april 2014 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja oke goede reden wel.
[..]
En ik in een dorp, haha. Ruilen
Dan zou ik nog trots kunnen zijn.quote:
Kapsalon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |