Er is toch iets van een ongeschreven regel dat je 3 maandsalarissen op je rekening moet hebben om onvoorziene uitgaven te bekostigen?quote:Op maandag 21 april 2014 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet toch weten hoe veel het is?
Als ik er van uit ga dat ik geen rekening krijg van 200 euro ga ik toch geen 200 euro opzij leggen?
Het is niet dat ik het geld niet heb.. ik ging er gewoon niet van uit en ik vind 200 euro een groot genoeg bedrag dat ik dat vervelend vond om niet te weten dat zoiets er aan zat te komenquote:Op maandag 21 april 2014 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geld opzij zetten voor onverwachte kosten?
Je mag 1000 euro op je spaarrekening hebben + je premie van je zorgverzekering + je huur. Nou ehh sorry, maar dat is toch geen tyfusquote:Op maandag 21 april 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is toch iets van een ongeschreven regel dat je 3 maandsalarissen op je rekening moet hebben om onvoorziene uitgaven te bekostigen?
Hoezo mag? Van wie?quote:Op maandag 21 april 2014 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je mag 1000 euro op je spaarrekening hebben + je premie van je zorgverzekering + je huur. Nou ehh sorry, maar dat is toch geen tyfus.
Van de belastingquote:
Dat weet ik, had je al gezegd.quote:Op maandag 21 april 2014 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je mag 1000 euro op je spaarrekening hebben + je premie van je zorgverzekering + je huur. Nou ehh sorry, maar dat is toch geen tyfus.
Oh, geen idee.. maar daar gaat het niet om want ik héb het geld wel maar ik wist gewoon niet dat zoiets kwam. En al helemaal omdat ik voorgaande jaren ook nog nooit iets heb gekregenquote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet ik, had je al gezegd.
Maar ik bedoel: voor je zelf. Dat je een bedrag op je rekening hebt dat je klaar hebt staan voor als je wasmachine kapot gaat, of als je een rekening moet betalen.
Dit dus jaquote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet ik, had je al gezegd.
Maar ik bedoel: voor je zelf. Dat je een bedrag op je rekening hebt dat je klaar hebt staan voor als je wasmachine kapot gaat, of als je een rekening moet betalen.
Welke belasting?quote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Van de belasting. Als je dus iets van 2000 euro hebt op je spaar + normale rekning moet je die belasting gewoon betalen
.
kunnen ze dat zomaar veranderen jaquote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef Crack_ het volgende:
En nu blijkt dus dat mn tandarst nog maar voor de helft verzekerd is omdat mn zorgverzekering is verandert. Dat vind ik vervelend dat ik dat niet wist ja
Waterschapsbelasting. En nee, die hoef je niet te betalen als je 't niet kán betalenquote:Op maandag 21 april 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke belasting?Ik dacht dat je die sowieso wel moest betalen.
Nee. Ik moest andere verzekering en dat heeft mn vader gedaan. Heb er zelf niet bij stilgestaan dat mn verzekerde zooi dan ook verandertquote:Op maandag 21 april 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kunnen ze dat zomaar veranderen ja
oh das wel kut jaquote:Op maandag 21 april 2014 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Nee. Ik moest andere verzekering en dat heeft mn vader gedaan. Heb er zelf niet bij stilgestaan dat mn verzekerde zooi dan ook verandert![]()
True, weinig aan hier.quote:Op maandag 21 april 2014 18:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jou zie ik hier ook weinig
Ik snap je punt wel hoorquote:Op maandag 21 april 2014 23:22 schreef Crack_ het volgende:
Jullie snappen mn punt totaal niet. Ik heb genoeg geld op mn rekening om van alles te kunnen betalen maar het punt was niet dat ik het niet zou kunnen betalen
.
Maarja, het is atlijd vervelend als er iets gebeurt wat je niet verwacht waardoor je ineens veel meer geld moet betalen.quote:
22.quote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik was net aan het plassen en toen vroeg ik mij af hoe oud Fera eigenlijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |