Hoi Tjacka.quote:
1 keer per jaar is voldoende in NLquote:Op maandag 21 april 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
Nee ik weet niet, nooit wat van gehoord. Broertje gaat ook maar 1 keer per jaar![]()
Ja lijkt me ook wel jaquote:Op maandag 21 april 2014 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 keer per jaar is voldoende in NL
Volgens mij wel jaquote:
jiayu g4squote:Op maandag 21 april 2014 23:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
even kijken
moet wel een iets betere hebben, abo loopt af en wil wel overstappen op een chinaphone denk ik
Dacht het wel, ja...quote:
serieus? lekkerquote:
autistje ben je ookquote:Op maandag 21 april 2014 23:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het vervelend dat ik er niet op voorbereid ben wanneer rekeningen en alles komen.
quote:Op maandag 21 april 2014 23:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
serieus? lekker
[..]
autistje ben je ook
Jij wilt dat ze een brief van te voren sturen: we gaan je binnen 5 werkdagen een rekening sturen, bij deze vind je het bedrag wat je moet storten, gr grquote:Op maandag 21 april 2014 23:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het vervelend dat ik er niet op voorbereid ben wanneer rekeningen en alles komen.
quote:Op maandag 21 april 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wilt dat ze een brief van te voren sturen: we gaan je binnen 5 werkdagen een rekening sturen, bij deze vind je het bedrag wat je moet storten, gr gr
Rekeningen van dingen die ik zelf koop etc snap ik wel. Maar weet ik veel dat er in 't nieuwe jaar een waterschapsbelasting aan komt van 200 euro. Ja, dat is vervelend als je dat niet weet en er geen rekening mee houdtquote:Op maandag 21 april 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wilt dat ze een brief van te voren sturen: we gaan je binnen 5 werkdagen een rekening sturen, bij deze vind je het bedrag wat je moet storten, gr gr
Je kan dat geld voor rekening sowieso toch al maandelijks opzij leggen?quote:Op maandag 21 april 2014 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Geef me een lijstje met vaste rekeningen; belastingen en die onzin. Dan kan ik dat geld gewoon opzij zetten![]()
Lijstjes.quote:Op maandag 21 april 2014 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Geef me een lijstje met vaste rekeningen; belastingen en die onzin. Dan kan ik dat geld gewoon opzij zetten![]()
Ik moet toch weten hoe veel het is?quote:Op maandag 21 april 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan dat geld voor rekening sowieso toch al maandelijks opzij leggen?
Geld opzij zetten voor onverwachte kosten?quote:Op maandag 21 april 2014 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet toch weten hoe veel het is?
Als ik er van uit ga dat ik geen rekening krijg van 200 euro ga ik toch geen 200 euro opzij leggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |