Wat vind je wel leuk dan?quote:Op maandag 21 april 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
Laatste keer dat ik iets ging doen met Koninginnedag vond ik echt geen reet aan.
Mij natuurlijk.quote:
Genoeg dingen. Ik hou alleen niet van extreme drukte, dronken mensen en harde muziek (tenzij metal).quote:
Daarom: Wat vind je wel leuk?quote:Op maandag 21 april 2014 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Genoeg dingen. Ik hou alleen niet van extreme drukte, dronken mensen en harde muziek (tenzij metal).
is ook altijd saaiquote:Op maandag 21 april 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
Laatste keer dat ik iets ging doen met Koninginnedag vond ik echt geen reet aan.
Feestdag, jouw supermarkt valt onder dezelfde CAO als dat van mij, en dus 200%. Je bent trouwens niet eens verplicht om te werken. Hier had je over mogen onderhandelen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Verdien ik 200% ja? Is niks van gezegd?
Kan je iets specifieker zijn? Want ik heb geen zin om een hele lijst te typen over wat ik allemaal leuk vind.quote:
Op die dagquote:Op maandag 21 april 2014 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan je iets specifieker zijn? Want ik heb geen zin om een hele lijst te typen over wat ik allemaal leuk vind.
Hm, ach ja. Beter.quote:Op maandag 21 april 2014 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Feestdag, jouw supermarkt valt onder dezelfde CAO als dat van mij, en dus 200%. Je bent trouwens niet eens verplicht om te werken. Hier had je over mogen onderhandelen.
Stel dat je al 10 weken aan de gang was op zaterdag, en van die 10 weken al minimaal 6 gewerkt had, dan krijg je zelfs 300%.quote:Op maandag 21 april 2014 22:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hm, ach ja. Beter.Dan maak ik 99 uur deze maand
Rommelmarkten vind ik soms wel tof. Kun je leuke dingen vinden. Verder eigenlijk dingen die je op andere dagen eigenlijk ook wel kunt doen.quote:
Dat klinkt op zich wel chill ja.quote:Op maandag 21 april 2014 22:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik hou ook niet van drukte Fera.. en ook niet van de rest wat je opnoemde. Maar samen met een vriendin wijntjes drinken bij mensen die gewoon chillie gitaarliedjes maken was leuk.
Nog even sparen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn ford mustang komt in de buurt met alle $$ die ik verdien
300% ja?!quote:Op maandag 21 april 2014 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stel dat je al 10 weken aan de gang was op zaterdag, en van die 10 weken al minimaal 6 gewerkt had, dan krijg je zelfs 300%.
God ik moet echt zorgen dat ik zaterdag ga werken.
Was in Eindhoven.. beetje wat meer afgelegen dan 't centrum. Schonken ze ook aanzienlijk meer wijn hahaquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 22:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nog even sparen. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |