Mag je mij ook klappen.quote:
Jij wel? Anders kan ik het overwegen. Al moeten we Typisch ook meetrekken.quote:Op maandag 21 april 2014 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja met de auto ga ik sowieso. Kom je 6 mei ook naar die meet ?
quote:
Ja zo als het er nu naar uit ziet ga ik ook.quote:Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wel? Anders kan ik het overwegen. Al moeten we Typisch ook meetrekken.
Dat hoop ik dan maar, met je nerveuze lach.quote:
Insinueer je soms iets door dit specifiek aan mij te vragen, Kaneelstokje?quote:Op maandag 21 april 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is seks met een man die 10 cm kleiner is dan gemiddeld anders dan seks met een vrouw die 10 cm kleiner is dan gemiddeld?
Tuurlijk is dat andersquote:Op maandag 21 april 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is seks met een man die 10 cm kleiner is dan gemiddeld anders dan seks met een vrouw die 10 cm kleiner is dan gemiddeld?
[..]
Jij weet.
[..]
Zou je wel willen he?
Die heeft momenteel sexy times met zijn buurmeid.quote:Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wel? Anders kan ik het overwegen. Al moeten we Typisch ook meetrekken.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus praktisch gezien moet ik mij weer tussen de 40+ers redden en jij?quote:Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja zo als het er nu naar uit ziet ga ik ook.
Schijnt dan ook daadwerkelijk een ESF ding te zijn _o-
Mooi. Dan blijft hij de 6de mogelijk van mij af.quote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die heeft momenteel sexy times met zijn buurmeid.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef FL_Freak het volgende:
rodawa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je probleme
quote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef FL_Freak het volgende:
rodawa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FL_FreakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞![]()
Hard gewordenquote:Ik wilde gaan voor impliceren, maar ik settle voor insinueren.quote:Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Insinueer je soms iets door dit specifiek aan mij te vragen, Kaneelstokje?Nog nooit gedaan, dus ik weet niet.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
In dat geval moet ik je teleurstellen, ik ben nog nooit met een meisje geweest van 1.77m.quote:Op maandag 21 april 2014 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde gaan voor impliceren, maar ik settle voor insinueren.∞![]()
Mannen die zo klein zijn kan je altijd wat minder serieus nemenquote:Op maandag 21 april 2014 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hard geworden
[..]
Ik wilde gaan voor impliceren, maar ik settle voor insinueren.
[..]
Nog nooit gedaan, dus ik weet niet.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar, met je nerveuze lach.
[..]
Insinueer je soms iets door dit specifiek aan mij te vragen, Kaneelstokje?![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 22:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
FL_FreakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahahaha
![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die heeft momenteel sexy times met zijn buurmeid.![]()
Hoe roddels de wereld inkomen.![]()
![]()
Hahaha godverquote:Op maandag 21 april 2014 22:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In dat geval moet ik je teleurstellen, ik ben nog nooit met een meisje geweest van 1.77m.Asian and proud.quote:Op maandag 21 april 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mannen die zo klein zijn kan je altijd wat minder serieus nemen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Erger, nu zijn het 40-45+ers, homo's en wijquote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus praktisch gezien moet ik mij weer tussen de 40+ers redden en jij?
Dat kan ik wel aan... met bier dan.
[..]
Mooi. Dan blijft hij de 6de mogelijk van mij af.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Hehe, hoe waren je pannenkoeken?quote:Op maandag 21 april 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha godver
[..]
Asian and proud.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 22:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
FL_FreakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij heeft de hele dag niet gereageerd.quote:![]()
Aangezien die chick blijft slapen..
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2014 22:32:09 ]![]()
Vieze dingen die je per ongeluk wilt postenquote:Op maandag 21 april 2014 22:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij heeft de hele dag niet gereageerd.![]()
Aangezien die chick blijft slapen..
????quote:Op maandag 21 april 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vieze dingen die je per ongeluk wilt posten![]()
En ze wilde gaan "hardlopen"quote:Op maandag 21 april 2014 22:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij heeft de hele dag niet gereageerd.![]()
Aangezien die chick blijft slapen..![]()
![]()
![]()
???quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Welke?quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Pics van je pak.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
tv kijken in de kroeg met onsquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
wie is ons?quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Wow.quote:Op maandag 21 april 2014 22:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Erger, nu zijn het 40-45+ers, homo's en wij
![]()
Waarom zou ik daar ook alweer tussen willen staan?. Alhoewel. Homo's staan altijd garant voor gratis bier.![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 22:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, eindelijk heeft Tjacka de al zolang gewenste walkietalkies voor je gekocht.
Jiayu G4Squote:![]()
Flink wat biertjes dit weekendquote:Op maandag 21 april 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb al tijden geen alcohol meer gedronken.
Trots
Maar ja wat wil je met een hottub en een kampvuur
Ik ben altijd trots op jou.quote:Op maandag 21 april 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trots
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
ik ook nietquote:Op maandag 21 april 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trots
sinds 1 januari![]()
Oké dit is gewoon weer zo fout dat ik ga.quote:Op maandag 21 april 2014 22:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Erger, nu zijn het 40-45+ers, homo's en wij![]()
Ik kan altijd nog richting huis![]()
Godver, ben al sinds 't over honden gaat hierzo een foto aan 't zoeken van mn konijn en hond eerst eckte ontmoeten maar kanniet vinden!
Baby darling doll face honey
Forum Opties Forumhop: Hop naar: