quote:Op maandag 21 april 2014 22:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat betaal ik niet hoor. Betalen hoeft pas als je 't koopt
Was je met tchock mee gisteren?quote:Op maandag 21 april 2014 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is meer.. zodra je in Duindorp bent verandert die naam gewoon automatisch in Puindorp.
Waar?quote:
O ja, de tandarts. Daar ben ik ook al 2,5 jaar niet geweest.quote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef Crack_ het volgende:
Al voel ik me nu wel volwassen worden. Krijg afgelopen twee maanden alleen maar rekeningen binnen. Ook rekning van de tandarst en shit. HELLUP, eerst werd dat allemaal nog vergoedt!
Hey typisch, is je chick al weer weg?quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was je met tchock mee gisteren?
[..]
Waar?
Polska kan wel een feestje maken. Tony Star is echt heel kut.quote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef xcachet het volgende:
oh
mr polska komt met koningsdag hier![]()
en tony star
Jaquote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je zo'n raar shirtje besteld met de blote bovenbuik?
Nee, geef er zelf niet zo veel om.. al vind ik dit ook wel leuk natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Waar?
quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hey typisch, is je chick al weer weg?![]()
vind allebei kutquote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Polska kan wel een feestje maken. Tony Star is echt heel kut.
gr gr
quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hey typisch, is je chick al weer weg?![]()
er gaat hier wat mis in jullie communicatie denk ikquote:
Het is een zeer normale vraag, niks geen stoken. Gemeende interesse tussen twee goede vrienden.quote:
banggoodquote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Waar?
ohquote:Op maandag 21 april 2014 22:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is een zeer normale vraag, niks geen stoken. Gemeende interesse tussen twee goede vrienden.![]()
Kut man. Nouja, tandarts kost me geen geld.. controle. Gaatjes boren weet ik niet maar de fucking mondhygiëniste kost 12,56 per vijf minuten.. En ik had 7 keer 5 minutenquote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja, de tandarts. Daar ben ik ook al 2,5 jaar niet geweest.
Ah, zonde.quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, geef er zelf niet zo veel om.. al vind ik dit ook wel leuk natuurlijk.
Ik ook, maar Polska in Portugal meegemaakt en is best okay als je accepteert dat ie uit de maat in de microfoon schreeuwt.quote:
link?quote:Op maandag 21 april 2014 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
banggood
is nog een redelijk betrouwbaar merk ook
en vind het wel handig als mobiel erbij zeg maar
ook een goede batterij
Ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten om te gaan. Het is zo vervelend dat ik niet vrijwillig een afspraak wil maken. Eigenlijk is het net zoals de huisarts. Ik heb nergens last van, dus waarom zou ik gaan?quote:Op maandag 21 april 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kut man. Nouja, tandarts kost me geen geld.. controle. Gaatjes boren weet ik niet maar de fucking mondhygiëniste kost 12,56 per vijf minuten.. En ik had 7 keer 5 minuten.
Tot je ineens je hele mond moet laten verbouwen ja!quote:Op maandag 21 april 2014 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten om te gaan. Het is zo vervelend dat ik niet vrijwillig een afspraak wil maken. Eigenlijk is het net zoals de huisarts. Ik heb nergens last van, dus waarom zou ik gaan?Maar eigenlijk moet het wel.
Ik weet het.quote:Op maandag 21 april 2014 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tot je ineens je hele mond moet laten verbouwen ja!
Heb ik ook hoor. Sinds mijn kaakchirurg-incident ben ik al niet meer gegaanquote:Op maandag 21 april 2014 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tot je ineens je hele mond moet laten verbouwen ja!
Ik weet niet hoe het in Engeland zit maar hier in Nederland gaan zorgverzekeraars moeilijk doen als je ze nodig hebt en je blijkt niet naar je controles te gaan.quote:Op maandag 21 april 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor. Sinds mijn kaakchirurg-incident ben ik al niet meer gegaanDat was vorige zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |