quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef picodealion het volgende:
Welkom in het motorclubtopic. Neem een korreltje zout. En negeer alles wat Sala zegt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef stinkie het volgende:
Over mijn lijk dat ik me in laat halen door een BMW.
Voor 70 euro per uur vloeken ze maar een eind weg.quote:Op maandag 21 april 2014 15:07 schreef Vinniiee het volgende:
Dat is nog steeds dom, want vervolgens vloeken die monteurs er ook op los
Ja, datquote:Op maandag 21 april 2014 15:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die moeten niet zeuren want die krijgen er zat voor betaald (nouja de baas factureert genoeg)
Als het niet meer isquote:Op maandag 21 april 2014 15:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Voor 70 euro per uur vloeken ze maar een eind weg.
zelfs z'n zadel valt uit elkaarquote:Op maandag 21 april 2014 15:08 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
het standaard yamaha zadel was robuuster
ja, dat is een normale maatquote:Op maandag 21 april 2014 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat
[..]
Als het niet meer is
Zit een inbus 10 in zo'n standaard inbussetje?
Beter doe je dat niet, vorige keer olie overalquote:Op maandag 21 april 2014 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
Binnenkort de racer maar eens de woonkamer binnenrollen. Kop eraf en kijken hoe 't er na 2 seizoenen scheuren uitziet.
Jonge, nadat ik schoongemaakt had was het schoner dan voordat ik ermee begon sukkelquote:Op maandag 21 april 2014 15:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
Beter doe je dat niet, vorige keer olie overal
Morgen doen?quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 15:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jonge, nadat ik schoongemaakt had was het schoner dan voordat ik ermee begon sukkel.
[..]
Morgen doen?
Dan ga ik liever zelf een uurtje staan vloeken en hou ik 70 euro in mijn zak. Lucht nog eens ontieglijk op ook. Net mijn uitgaande nokkenas weer de volle laag gegevenquote:Op maandag 21 april 2014 15:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Voor 70 euro per uur vloeken ze maar een eind weg.
Ik had geďnformeerd wat een grote beurt incl. klepspeling controleren/stellen kost. Fucking 500-600 euroquote:Op maandag 21 april 2014 15:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan ga ik liever zelf een uurtje staan vloeken en hou ik 70 euro in mijn zak. Lucht nog eens ontieglijk op ook. Net mijn uitgaande nokkenas weer de volle laag gegeven
Kloptquote:Op maandag 21 april 2014 16:01 schreef Dekatria het volgende:
Grote beurt is met filters en vloeistoffen toch? Scheelt al gauw de helft als je die zelf doet.
Olie, KVS en remvloeistof vervangen is max een uurtje werk. Scheelt je dus 70 euro.quote:Op maandag 21 april 2014 16:01 schreef Dekatria het volgende:
Grote beurt is met filters en vloeistoffen toch? Scheelt al gauw de helft als je die zelf doet.
Vaak aan de rode kleur.quote:Op maandag 21 april 2014 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt![]()
Meeste werk was klepspeling controleren
Iemand trouwens een idee hoe je een K&N inlegfilter kunt herkennen?
Doe maar een foto; roepen wij wel ja of neequote:Op maandag 21 april 2014 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt![]()
Meeste werk was klepspeling controleren
Iemand trouwens een idee hoe je een K&N inlegfilter kunt herkennen?
Je bedoelt diezelfde rode kleur als dat DNA luchtfilters hebben?quote:
rode filters zijn sneller?quote:Op maandag 21 april 2014 17:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Je bedoelt diezelfde rode kleur als dat DNA luchtfilters hebben?
Dat lijkt me gewoon een standaard Honda filter wat nooit vervangen isquote:Op maandag 21 april 2014 17:49 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen even een ander setje voelermaatjes halen, als het echt de waarde is dat ik meet, staan mn uitlaatkleppen veel te strakIk meet 0,05 terwijl het 0,31 moet zijn
Nou ja, volgens de manual zou het 18k geleden gebeurd moeten zijnquote:Op maandag 21 april 2014 18:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat lijkt me gewoon een standaard Honda filter wat nooit vervangen isof komt dit filter uit je stofzuiger?
Heb je er wel op gelet dat de nok niet tegen de nokvolger aan zit? Anders krijg je krappe metingen ja.
Gheghe, dat moet nog wel gebeurenquote:Op maandag 21 april 2014 18:11 schreef Isdatzo het volgende:
Volgens mij is 't een spons waarmee hij net z'n velg schoongemaakt heeft.
En wat zegt de manual over de vervangings interval?quote:Op maandag 21 april 2014 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, volgens de manual zou het 18k geleden gebeurd moeten zijn
Jep, heb ik op gelet
[..]
Gheghe, dat moet nog wel gebeuren
18k.quote:Op maandag 21 april 2014 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En wat zegt de manual over de vervangings interval?
ik ga ervan uit dat bij een nieuwe motor ook een nieuw filter gebruikt isquote:Op maandag 21 april 2014 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
Dat is meestal het eerste wat ik check bij een nieuwe motor.
Ze kosten inderdaad geen reet.quote:Op maandag 21 april 2014 21:29 schreef Maegrim het volgende:
heb er een voor 400 euro gekocht laatst, leuk ding hoorzal best vergelijkbaar zijn ja
Idd, na 5K met deze setup is die van mij al redelijk vies.quote:Op maandag 21 april 2014 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind 18K érg lang voor een filter op een motorfiets.
Whehe, de mijne heeft er een dikke 40k ingezetenquote:Op maandag 21 april 2014 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind 18K érg lang voor een filter op een motorfiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wereld van verschil wel als je die vervangt
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ben ik lid van, strandde alleen op 1 km van een andere kazerne af. Heb dus daar de motor neergeplempt en heb de rest gelopen, geen zin om een uur op de wegenwacht te wachten in deze uithoekquote:Op maandag 21 april 2014 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
Sommige brommerts hebben ook een brandstofpomp relais, kun je dan weer een directe + op zetten.
Je kunt ook een ANWB lidmaatschap nemen; kan best handig zijn
Doe dat nog eens goed lezen, en denk nog eens goed na over de werking van injectie? Of tank je dan hogedruk benzine ofzo?quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:30 schreef Erasmo het volgende:
Pompje heeft in veel motors gezeten, ook kawa's enzo. De nieuwe Deauville met injectie heeft dan weer geen pomp.
Ik heb hem gewoon met ducttape aan de deurpost hangen, is een factor 1000 goedkoperquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:09 schreef Geerd het volgende:
Ik zat wat rond te neuzen
http://www.optitune.nl/on(...)/optimate-muurbeugel
Tering daar koop je 2 laders voor![]()
ntv650 kopen? 1000 euroquote:Op maandag 21 april 2014 22:16 schreef Erasmo het volgende:
Gvd houdt dat kutding er 5km voor de bestemming mee op
Probeer het oosten van het land eensquote:Op maandag 21 april 2014 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had geďnformeerd wat een grote beurt incl. klepspeling controleren/stellen kost. Fucking 500-600 euro
Dikke doei, dan doe ik het zelf wel.
Bij een VTR is het gewoon een pens werk, daarom is het zo duur.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Probeer het oosten van het land eens
Al een zaak gevonden (kawa-dealer) die er 300 euro voor vraagt. Stuk redelijker.
whahaha ge-wel-dig!quote:
In de motoplus stonden 'jiffy extensions' oid voor 50 euro per stuk, oftewel een metalen plaatje wat je onder je jiffy schroeftquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:09 schreef Geerd het volgende:
Ik zat wat rond te neuzen
http://www.optitune.nl/on(...)/optimate-muurbeugel
Tering daar koop je 2 laders voor![]()
Hier zit wel een goede motorbeun in de buurt, kan ik wel sort off aanbevelenquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Probeer het oosten van het land eens
Al een zaak gevonden (kawa-dealer) die er 300 euro voor vraagt. Stuk redelijker.
Alles is aan te passen, stekkers zullen wel niet overeenkomen gok ik zomaarquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:16 schreef Erasmo het volgende:
Past een TA spanningsregelaar ook op een Deauville?
Dat icm lekke bougiekabels was waarschijnlijk het euvel.
"Even kijken of ie vonkt" Zap
Ze delen wel een blokje dus ik hoop dat de stekkers overeen komen. Wie had ook alweer die TA in een stellingkast liggen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alles is aan te passen, stekkers zullen wel niet overeenkomen gok ik zomaar
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ze delen wel een blokje dus ik hoop dat de stekkers overeen komen. Wie had ook alweer die TA in een stellingkast liggen?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:33 schreef Daantke het volgende:
Hehe, even wat koppen bij de namen checken.
Vandaag is het restant van de Alp opgehaald, alles wat nog over is kan gewoon in de stellingkast.En zit qua opbrengst van onderdelen al praktisch op de helft van de aanschafprijs van de Alp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef BlackLining het volgende:
Nou, we hebben weer een stukje gereden. Dit keer met alle zestien kleppen aan het werkVoelt, klinkt en reageert weer zoals het hoort. Morgen nog ff alle momentwaardes langslopen, klein elektra probleempje (geloof het of niet, knipperlicht linksachter verdomd het
) oplossen en dan mag ie weer mee naar huis
Moertje gevonden ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eergisteren al, maar die was dol en M5x0.5 is vrijwel nergens te krijgen. Moest ervoor naar Roermondquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef BlackLining het volgende:
Nou, we hebben weer een stukje gereden. Dit keer met alle zestien kleppen aan het werkVoelt, klinkt en reageert weer zoals het hoort. Morgen nog ff alle momentwaardes langslopen, klein elektra probleempje (geloof het of niet, knipperlicht linksachter verdomd het
) oplossen en dan mag ie weer mee naar huis
je hebt hem dus echt in denoude staat teruggebracht incl. kapotte knipperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je hebt hem dus echt in denoude staat teruggebracht incl. kapotte knipper
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Je hebt hem dus echt in denoude staat teruggebracht incl. kapotte knipper
Er meteen ophangen?quote:Op woensdag 23 april 2014 14:19 schreef Yreal het volgende:
Vanavond die tassen ophalen bij stinikie, maar ik twijfel dus of ze in mijn topkoffer passen...
ik heb nog geen rekje om ze van de uitlaat te beschermen en bovendien haal je mijn zadel er niet zomaar afquote:
Textielen tassen zijn onmogelijk om van vorm te veranderen ja.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb nog geen rekje om ze van de uitlaat te beschermen en bovendien haal je mijn zadel er niet zomaar af
Hoe laat? Zit nu nog in A'dam en ga eerst sportenquote:Op woensdag 23 april 2014 14:19 schreef Yreal het volgende:
Vanavond die tassen ophalen bij stinikie, maar ik twijfel dus of ze in mijn topkoffer passen...
na 8e toch?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hoe laat? Zit nu nog in A'dam en ga eerst sporten
Beetje afstellen nog, maar verder lijkt hij het allemaal prima te doenquote:Op woensdag 23 april 2014 14:26 schreef mjan het volgende:
[..]
Er meteen ophangen?
BL: geen rare rateltjes of andere losse dingen meer? Helemaal 100% klaar nu?
Die van mij ook, achterin een busje.quote:
Had dan niks gezegd.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die van mij ook, achterin een busje.
¤750,- lichter.
Shit happens, meer wil ik er niet over kwijt en het was niet vanwege een wheelie o.i.d.
dat had je gewildquote:Op woensdag 23 april 2014 18:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en het was niet vanwege een wheelie o.i.d.
Hmja.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:13 schreef weerstandje het volgende:
Had dan niks gezegd.
Nu ben ik benieuwd ook
Dit.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:13 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Had dan niks gezegd.
Nu ben ik benieuwd ook
1000 CC 4cil in lijn inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:27 schreef pindaplukker het volgende:
DAt blok wat er onder hangt is echt huge, 4in1lijn?
vanwege 220 rijden waar je 70 mag?quote:Op woensdag 23 april 2014 18:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die van mij ook, achterin een busje.
¤750,- lichter.
Shit happens, meer wil ik er niet over kwijt en het was niet vanwege een wheelie o.i.d.
Mag ook wel met de uren die erin zijn gegaanquote:Op woensdag 23 april 2014 19:40 schreef Dekatria het volgende:
Wat een vet ding is dat gewordensucces met die reis!
Dat kan natuurlijk ook nog. Slecht dat we meteen denken aan een overtredingquote:Op woensdag 23 april 2014 19:59 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Of is het een gevalletje vergeten schijfremslot
quote:Op woensdag 23 april 2014 18:13 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Had dan niks gezegd.
Nu ben ik benieuwd ook
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 18:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja.
Klinkt als een Art 5 inderdaad?
Heel ergquote:
quote:
Nou vooruit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee dagen echt goed misselijk van geweest, schade is ¤750,- ( al het zichtbare+ het stuur is krom.. voorvork etc schijnt niet krom te zijn) iets wat ik gewoon zelf ga betalen.quote:![]()
![]()
![]()
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |