even aangevuldquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eens even kijken hoe ver ik kom.
scheringa, erasmo, dan Maegrim, rulerofdeath, Sala, whY, Bozz1234, Gummie, Stinkie, KT +1, Vinniie, mstx
mjan, whY+1, nero22
en één of andere klapjosti.
Als ik nou 60 zeg, zijn ze dan verkocht?quote:Op zondag 20 april 2014 15:38 schreef stinkie het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)2a99040ca8de656940d2
als je ze komt halen voor ik een hoger bod hebquote:Op zondag 20 april 2014 15:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als ik nou 60 zeg, zijn ze dan verkocht?
Hoeveel moet ik roepen voordat je ze in een doos naar het postkantoor brengt?quote:Op zondag 20 april 2014 15:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
als je ze komt halen voor ik een hoger bod heb
op een zondag best veel denk ikquote:Op zondag 20 april 2014 15:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoeveel moet ik roepen voordat je ze in een doos naar het postkantoor brengt?
educated guess; 66.75¤, en dan bidden dat er niemand meer biedt voor maandagochtend.quote:Op zondag 20 april 2014 15:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoeveel moet ik roepen voordat je ze in een doos naar het postkantoor brengt?
moet ik mijn bod op MP nou gaan verhogen?quote:Op zondag 20 april 2014 16:16 schreef Yreal het volgende:
Bij deze dan, 70 inclusief verzending geboden.
Mensen die sowieso met 1 euro gaan overbiedenquote:Op zondag 20 april 2014 16:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
moet ik mijn bod op MP nou gaan verhogen?
Goed bodquote:Op zondag 20 april 2014 16:22 schreef Yreal het volgende:
En als jullie lastig gaan doen sloop ik gewoon dat bieden op marktplaats
Is dit de nieuwe SC?quote:
1 schijf, moet haast wel.quote:
quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 20:38 schreef mstx het volgende:
Heb ik net een hele rit gefilmd, is er schijnbaar in het begin al een dikke vlieg op de lens geknald
quote:Op zondag 20 april 2014 21:00 schreef Scheringa het volgende:
[..]![]()
Dat moet een mooi filmpje zijn geworden!
Why?quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Is hier ook een motormonteur aanwezig?
Ze zijn experts in het wegstoppen van dingen, jaquote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is Honda toch verschrikkelijk dom. Twee kleppendekselbouten waar je niet met gereedschap bij kunt komen
[ afbeelding ]
Aan de andere kant zit er nog zo een
Ja, bovenin de foto zie je een koker lopen, daar zit ie net achter.quote:Op maandag 21 april 2014 14:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze zijn experts in het wegstoppen van dingen, ja1 van mijn klepdekselbouten zit 2 centimeter onder het frame. Succes met je momentsleutel
SIE SOLLEN DAS SOFORT ZURUCKNEHMEN!!!!1quote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Salatrel het volgende:
in mijn beste steinkölndeutsch een mail naar touratech verzonden voor het zadel
Vast wel. Japanners zijn een feest om mee bezig te zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is Honda toch verschrikkelijk dom. Twee kleppendekselbouten waar je niet met gereedschap bij kunt komen
[ afbeelding ]
Aan de andere kant zit er nog zo een
Ik ben een GS500 gewend, dat kun je nog met 2 vingers in je neus.quote:Op maandag 21 april 2014 15:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vast wel. Japanners zijn een feest om mee bezig te zijn.
Moet je voor de grap eens aan een triump/aprilia sleutelen. Kan je pas echt lachen.
Dat is nog steeds dom, want vervolgens vloeken die monteurs er ook op losquote:Op maandag 21 april 2014 15:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is niet dom want ze hopen dat je nu naar de honda dealert toe gaat om het te laten doen
die moeten niet zeuren want die krijgen er zat voor betaald (nouja de baas factureert genoegquote:Op maandag 21 april 2014 15:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is nog steeds dom, want vervolgens vloeken die monteurs er ook op los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |