Die parkeerplaats ging prima man. Zelfs ik had er geen moeite mee.quote:
Een halve draai is iets anders dan omkijken naar je passagiere hè?quote:Op zondag 20 april 2014 06:59 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Die parkeerplaats ging prima man. Zelfs ik had er geen moeite mee.
Die halve draai met iemand achterop lukte me zowaar ook gewoon
ik moet nog ongeveer een halve minuut aan beeld bij elkaar sprokkelen en dan renderen/uploadenquote:
arme kwaakquote:
250 toch?quote:Op zondag 20 april 2014 10:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
arme kwaak
Edit: was nu 125 of 250 die kawa?
Even me complimenten dat je dat zo snel doet! De NS zou meer mensen als u moeten hebbenquote:Op zondag 20 april 2014 10:40 schreef Salatrel het volgende:
volgens goed gebruik heeft youtube de kwaliteit weer gegangraped
gebruik dan ook vimeoquote:Op zondag 20 april 2014 10:40 schreef Salatrel het volgende:
volgens goed gebruik heeft youtube de kwaliteit weer gegangraped
Duurt lang voordat ie verwerkt is daar... maar nu iedereen opzet gezien heeft ff op vimeo proberen kan geen kwaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zelfs op het nieuws (van 3FM)quote:Op zondag 20 april 2014 10:06 schreef Salatrel het volgende:
Heidebrand in Nationaal Park De Hoge Veluwe
Even geheel terzijde ik vind jouw avatar meer een buismusquote:Op zondag 20 april 2014 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is zelfs op het nieuws (van 3FM)
Het is een of andere opening in een muur. Heb de complete foto niet meerquote:Op zondag 20 april 2014 12:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Even geheel terzijde ik vind jouw avatar meer een buismus
je ging verzitten, da's wat andersquote:Op zondag 20 april 2014 13:38 schreef KneusTeun het volgende:
En ik mis de kneedowns die ik snoeihard deed!
jonge 60 graden allesquote:
vooral midden op de weg!!!!!quote:
Ik heb ook een hekel aan die gasten hoor, daar niet van, maar praktisch alles wat je over wielrenners kunt zeggen gaat net zo goed op voor motorrijders.quote:Op zondag 20 april 2014 13:38 schreef KneusTeun het volgende:
Wat ik nog even kwijt wil na de rit.
WIELRENNERS ZIJN HET UITSCHOT VAN DE WEG!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik mis de kneedowns die ik snoeihard deed!
Dat idd, as usual.quote:
Het eerste gedeelte, na de pannenkoeken is er ietwat geïmproviseerd.quote:Op zondag 20 april 2014 16:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat idd, as usual.
Maarrehh.. was dit nou dezelfde route als die al eens eerder is gereden? Dat startpunt komt me nogal bekend voor
snertrit 2012quote:Op zondag 20 april 2014 16:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat idd, as usual.
Maarrehh.. was dit nou dezelfde route als die al eens eerder is gereden? Dat startpunt komt me nogal bekend voor
Heb ik niet meegereden..quote:
Binnenwerker heah, die hebben een wat zwakker gestelletjequote:Op zondag 20 april 2014 16:59 schreef Salatrel het volgende:
en deka die 's ochtends liep te klagen vlak voor apeldoorn bij het tankstation dattie het koud hadhij heeft het zelfs op video gezet
Neh, niewbie's horen vooraan ergens achter de voorrijder die het tempo bepaalt. Achteraan wordt dan meestal wat harder gereden omdat je soms op een auto ofzo moet wachten met het oprijden van kruisingen enzo.. Als de voorrijder zijn werk goed doet rijdt iedereen in een goed tempo.quote:Op zondag 20 april 2014 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
toch ging tempo wel iets te drastisch omlaag had ik het idee. Volgende keer de noobs (ja ik dus ook) achteraan? kijken of dan dat jojo effect weg is.
Ik had 1 laag te weinig aangetrokken, hmjaquote:Op zondag 20 april 2014 16:59 schreef Salatrel het volgende:
en deka die 's ochtends liep te klagen vlak voor apeldoorn bij het tankstation dattie het koud hadhij heeft het zelfs op video gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |