Bij een VTR is het gewoon een pens werk, daarom is het zo duur.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Probeer het oosten van het land eens
Al een zaak gevonden (kawa-dealer) die er 300 euro voor vraagt. Stuk redelijker.
whahaha ge-wel-dig!quote:
In de motoplus stonden 'jiffy extensions' oid voor 50 euro per stuk, oftewel een metalen plaatje wat je onder je jiffy schroeftquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:09 schreef Geerd het volgende:
Ik zat wat rond te neuzen
http://www.optitune.nl/on(...)/optimate-muurbeugel
Tering daar koop je 2 laders voor![]()
Hier zit wel een goede motorbeun in de buurt, kan ik wel sort off aanbevelenquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Probeer het oosten van het land eens
Al een zaak gevonden (kawa-dealer) die er 300 euro voor vraagt. Stuk redelijker.
Alles is aan te passen, stekkers zullen wel niet overeenkomen gok ik zomaarquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:16 schreef Erasmo het volgende:
Past een TA spanningsregelaar ook op een Deauville?
Dat icm lekke bougiekabels was waarschijnlijk het euvel.
"Even kijken of ie vonkt" Zap
Ze delen wel een blokje dus ik hoop dat de stekkers overeen komen. Wie had ook alweer die TA in een stellingkast liggen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alles is aan te passen, stekkers zullen wel niet overeenkomen gok ik zomaar
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ze delen wel een blokje dus ik hoop dat de stekkers overeen komen. Wie had ook alweer die TA in een stellingkast liggen?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:33 schreef Daantke het volgende:
Hehe, even wat koppen bij de namen checken.
Vandaag is het restant van de Alp opgehaald, alles wat nog over is kan gewoon in de stellingkast.En zit qua opbrengst van onderdelen al praktisch op de helft van de aanschafprijs van de Alp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef BlackLining het volgende:
Nou, we hebben weer een stukje gereden. Dit keer met alle zestien kleppen aan het werkVoelt, klinkt en reageert weer zoals het hoort. Morgen nog ff alle momentwaardes langslopen, klein elektra probleempje (geloof het of niet, knipperlicht linksachter verdomd het
) oplossen en dan mag ie weer mee naar huis
Moertje gevonden ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eergisteren al, maar die was dol en M5x0.5 is vrijwel nergens te krijgen. Moest ervoor naar Roermondquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef BlackLining het volgende:
Nou, we hebben weer een stukje gereden. Dit keer met alle zestien kleppen aan het werkVoelt, klinkt en reageert weer zoals het hoort. Morgen nog ff alle momentwaardes langslopen, klein elektra probleempje (geloof het of niet, knipperlicht linksachter verdomd het
) oplossen en dan mag ie weer mee naar huis
je hebt hem dus echt in denoude staat teruggebracht incl. kapotte knipperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je hebt hem dus echt in denoude staat teruggebracht incl. kapotte knipper
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Je hebt hem dus echt in denoude staat teruggebracht incl. kapotte knipper
Er meteen ophangen?quote:Op woensdag 23 april 2014 14:19 schreef Yreal het volgende:
Vanavond die tassen ophalen bij stinikie, maar ik twijfel dus of ze in mijn topkoffer passen...
ik heb nog geen rekje om ze van de uitlaat te beschermen en bovendien haal je mijn zadel er niet zomaar afquote:
Textielen tassen zijn onmogelijk om van vorm te veranderen ja.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb nog geen rekje om ze van de uitlaat te beschermen en bovendien haal je mijn zadel er niet zomaar af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |