Ben ik lid van, strandde alleen op 1 km van een andere kazerne af. Heb dus daar de motor neergeplempt en heb de rest gelopen, geen zin om een uur op de wegenwacht te wachten in deze uithoekquote:Op maandag 21 april 2014 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
Sommige brommerts hebben ook een brandstofpomp relais, kun je dan weer een directe + op zetten.
Je kunt ook een ANWB lidmaatschap nemen; kan best handig zijn
Doe dat nog eens goed lezen, en denk nog eens goed na over de werking van injectie? Of tank je dan hogedruk benzine ofzo?quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:30 schreef Erasmo het volgende:
Pompje heeft in veel motors gezeten, ook kawa's enzo. De nieuwe Deauville met injectie heeft dan weer geen pomp.
Ik heb hem gewoon met ducttape aan de deurpost hangen, is een factor 1000 goedkoperquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:09 schreef Geerd het volgende:
Ik zat wat rond te neuzen
http://www.optitune.nl/on(...)/optimate-muurbeugel
Tering daar koop je 2 laders voor![]()
ntv650 kopen? 1000 euroquote:Op maandag 21 april 2014 22:16 schreef Erasmo het volgende:
Gvd houdt dat kutding er 5km voor de bestemming mee op
Probeer het oosten van het land eensquote:Op maandag 21 april 2014 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had geïnformeerd wat een grote beurt incl. klepspeling controleren/stellen kost. Fucking 500-600 euro
Dikke doei, dan doe ik het zelf wel.
Bij een VTR is het gewoon een pens werk, daarom is het zo duur.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Probeer het oosten van het land eens
Al een zaak gevonden (kawa-dealer) die er 300 euro voor vraagt. Stuk redelijker.
whahaha ge-wel-dig!quote:
In de motoplus stonden 'jiffy extensions' oid voor 50 euro per stuk, oftewel een metalen plaatje wat je onder je jiffy schroeftquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:09 schreef Geerd het volgende:
Ik zat wat rond te neuzen
http://www.optitune.nl/on(...)/optimate-muurbeugel
Tering daar koop je 2 laders voor![]()
Hier zit wel een goede motorbeun in de buurt, kan ik wel sort off aanbevelenquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Probeer het oosten van het land eens
Al een zaak gevonden (kawa-dealer) die er 300 euro voor vraagt. Stuk redelijker.
Alles is aan te passen, stekkers zullen wel niet overeenkomen gok ik zomaarquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:16 schreef Erasmo het volgende:
Past een TA spanningsregelaar ook op een Deauville?
Dat icm lekke bougiekabels was waarschijnlijk het euvel.
"Even kijken of ie vonkt" Zap
Ze delen wel een blokje dus ik hoop dat de stekkers overeen komen. Wie had ook alweer die TA in een stellingkast liggen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alles is aan te passen, stekkers zullen wel niet overeenkomen gok ik zomaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |