Hoe laat? Zit nu nog in A'dam en ga eerst sportenquote:Op woensdag 23 april 2014 14:19 schreef Yreal het volgende:
Vanavond die tassen ophalen bij stinikie, maar ik twijfel dus of ze in mijn topkoffer passen...
na 8e toch?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hoe laat? Zit nu nog in A'dam en ga eerst sporten
Beetje afstellen nog, maar verder lijkt hij het allemaal prima te doenquote:Op woensdag 23 april 2014 14:26 schreef mjan het volgende:
[..]
Er meteen ophangen?
BL: geen rare rateltjes of andere losse dingen meer? Helemaal 100% klaar nu?
Die van mij ook, achterin een busje.quote:
Had dan niks gezegd.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die van mij ook, achterin een busje.
¤750,- lichter.
Shit happens, meer wil ik er niet over kwijt en het was niet vanwege een wheelie o.i.d.
dat had je gewildquote:Op woensdag 23 april 2014 18:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en het was niet vanwege een wheelie o.i.d.
Hmja.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:13 schreef weerstandje het volgende:
Had dan niks gezegd.
Nu ben ik benieuwd ook
Dit.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:13 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Had dan niks gezegd.
Nu ben ik benieuwd ook
1000 CC 4cil in lijn inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:27 schreef pindaplukker het volgende:
DAt blok wat er onder hangt is echt huge, 4in1lijn?
vanwege 220 rijden waar je 70 mag?quote:Op woensdag 23 april 2014 18:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die van mij ook, achterin een busje.
¤750,- lichter.
Shit happens, meer wil ik er niet over kwijt en het was niet vanwege een wheelie o.i.d.
Mag ook wel met de uren die erin zijn gegaanquote:Op woensdag 23 april 2014 19:40 schreef Dekatria het volgende:
Wat een vet ding is dat gewordensucces met die reis!
Dat kan natuurlijk ook nog. Slecht dat we meteen denken aan een overtredingquote:Op woensdag 23 april 2014 19:59 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Of is het een gevalletje vergeten schijfremslot
quote:Op woensdag 23 april 2014 18:13 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Had dan niks gezegd.
Nu ben ik benieuwd ook
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 18:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja.
Klinkt als een Art 5 inderdaad?
Heel ergquote:
quote:
Nou vooruit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee dagen echt goed misselijk van geweest, schade is ¤750,- ( al het zichtbare+ het stuur is krom.. voorvork etc schijnt niet krom te zijn) iets wat ik gewoon zelf ga betalen.quote:![]()
![]()
![]()
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |