Smooth as chocolate butter, grijp je kans veer.quote:Op zondag 20 april 2014 17:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Plaatje in de OP is speciaal voor Veer =$.
Kopieer maar in een .doc, upload 'm op rapidshare, stuur de link daarvan per gefrankeerde brief naar luchtvaartballonreisbureau de Goede Vlucht, die brengen 'm per luchtpost naar de hoogste plek van Limburg alwaar een Keniaan 'm vanaf daar rennend komt brengen naar mijn werk, daar haal ik 'm op en dan zal ik de OP bijwerken.quote:
wouquote:Op zondag 20 april 2014 17:03 schreef anti-loper het volgende:
Pff ik wou een nieuw topic maken.
Nu moet een ander topic verzinnen
wou is toch goed?quote:
doe maar nietquote:Op zondag 20 april 2014 17:03 schreef anti-loper het volgende:
Pff ik wou een nieuw topic maken.
Nu moet een ander topic verzinnen
zo zo niet verkeerdquote:
ja /carequote:
quote:Op zondag 20 april 2014 17:07 schreef Zaktabak het volgende:
Mensen die 'wou' zeggen moeten minder wouwen.
Hoe is het afgelopen bij de chimi's gisterquote:
Niets te melden hierquote:Op zondag 20 april 2014 17:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen bij de chimi's gister
jaquote:
Ja. En ook 'put my swag on'quote:Op zondag 20 april 2014 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is toch van Soulja Boy.
[ afbeelding ]
Niet eens nummertje?quote:
t was een serieuze vraagquote:
is dat wel leuk?quote:
Vind je?quote:Op zondag 20 april 2014 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat liedje was serieus KK hard. Alleen die beat al
.
quote:
Waarom ken je dat ':)quote:Op zondag 20 april 2014 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is toch van Soulja Boy.
[ afbeelding ]
Ik ook niet , maar ik hoor wel eens dat mensen alleen gaan.quote:Op zondag 20 april 2014 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit alleen uit gegaan.![]()
Geen vrienden hebben
Fucking lekker deuntje man, dit is je anthem als je met een freshe outfit op een zomerdag over straat looptquote:
Wat?quote:
Jawel als je ergens gaat waar bekenden zijnquote:
Haan bijv. die zomaar de trein naar Den Haag neemtquote:Op zondag 20 april 2014 17:14 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik ook niet , maar ik hoor wel eens dat mensen alleen gaan.
Dan ga je dus niet alleenquote:Op zondag 20 april 2014 17:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jawel als je ergens gaat waar bekenden zijn
Ja dan kan je wel bij hun gaan hangen neem ik aan.quote:Op zondag 20 april 2014 17:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maar als je zeker weet dat er bekenden zijn ga je niet alleen tochquote:Op zondag 20 april 2014 17:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wel want je spreekt toch niks afquote:
Haanquote:Op zondag 20 april 2014 17:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haan bijv. die zomaar de trein naar Den Haag neemt
Despite all the criticism that he’s received from hip-hop purists, it’d be naive to think Soulja Boy hasn’t changed the face of hip-hop, for better or worse. If you don’t get it, you’re probably too old. It’s like he says on the album’s closing track, “Don’t be mad ‘cause you kids like me.”quote:Op zondag 20 april 2014 17:14 schreef Gridlok het volgende:
Souljaboy is wel een van de belangrijkste figuren in hip-hop evolutie, zonder hem waren we nergens.
Dat is wel alleen gaan toch?quote:
zelfde gedachtenquote:
Zo van ''ik zie je daar ja ik fiets nu weg'' ga je ook alleen maar zie je elkaar wel op locatie. Is wel alleen gaan met niet alleen uitgaan. Alleen uitgaan vind ik zonder afspraken naar een plek gaan waarvan je weet geen bekende tegen te komen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:16 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat is wel alleen gaan toch?
Je spreekt niks af van kom we gaan samen
Kanye syndroom.quote:Op zondag 20 april 2014 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Despite all the criticism that he’s received from hip-hop purists, it’d be naive to think Soulja Boy hasn’t changed the face of hip-hop, for better or worse. If you don’t get it, you’re probably too old. It’s like he says on the album’s closing track, “Don’t be mad ‘cause you kids like me.”
jwzquote:
Dat is wel gewoon samen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo van ''ik zie je daar ja ik fiets nu weg'' ga je ook alleen maar zie je elkaar wel op locatie. Is wel alleen gaan met niet alleen uitgaan. Alleen uitgaan vind ik zonder afspraken naar een plek gaan waarvan je weet geen bekende tegen te komen.
Hmm ok! Maar nee, doe ik niet. Chill hem altijd eerst met mijn maten en dan naar locatie.quote:Op zondag 20 april 2014 17:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat is wel gewoon samen.
Ik had het meer over. Gewoon ergens heen zonder met iemand af te spreken dus. Je kan ze wel toevallig tegen komen, maar geen afspraken.
Soulja Boy doet gewoon wat hij leuk vindt en harkt daar bakken geld mee binnen, Kanye is een ontspoorde faggotquote:
Dat is ook wel waar jaquote:Op zondag 20 april 2014 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo van ''ik zie je daar ja ik fiets nu weg'' ga je ook alleen maar zie je elkaar wel op locatie. Is wel alleen gaan met niet alleen uitgaan. Alleen uitgaan vind ik zonder afspraken naar een plek gaan waarvan je weet geen bekende tegen te komen.
Ja datquote:Op zondag 20 april 2014 17:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar ja
Maar met de mensen waar ik dan mee afspreek blijven kk hard plakken en dat vind ik irritant
Lonesome cowboy ben jetogquote:Op zondag 20 april 2014 17:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar ja
Maar met de mensen waar ik dan mee afspreek blijven kk hard plakken en dat vind ik irritant
Hahaha dat is fucked.. mijn maten snappen wel hoe ze dat moeten handelen, maar we zijn op elkaar ingespeeld enzo. Trio'tjes gehad op vakantie enzo. Rollende boyssssssquote:Op zondag 20 april 2014 17:21 schreef anti-loper het volgende:
Als je met een chimi zit te praten gaan ze dr mooi bij staan en ze zeggen helemaal niks. Gewoon aanstaren
Ze willen me niet omdat ik getint benquote:Op zondag 20 april 2014 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vraag me af hoeveel chicks jullie regelen met jullie praatjes.
Dat lijkt me dus echt helemaal niks.quote:Op zondag 20 april 2014 17:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahaha dat is fucked.. mijn maten snappen wel hoe ze dat moeten handelen, maar we zijn op elkaar ingespeeld enzo. Trio'tjes gehad op vakantie enzo. Rollende boyssssss
0quote:Op zondag 20 april 2014 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jij weet niet hoe kaoloooo grappig dat is de volgende dagen. Tijdens de daad ben je toch kogellamquote:Op zondag 20 april 2014 17:22 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt helemaal niks.
Een trio met een boy er bij
Bah, getinte mensenquote:Op zondag 20 april 2014 17:21 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ze willen me niet omdat ik getint ben
Weet niet.quote:Op zondag 20 april 2014 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waar komt "chimi" vandaan man? Nog nooit iemand horen zeggen (Amsterdam, red.), het is gewoon "chimeid".
kijk dit bedoel ikquote:
homoquote:Op zondag 20 april 2014 17:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahaha dat is fucked.. mijn maten snappen wel hoe ze dat moeten handelen, maar we zijn op elkaar ingespeeld enzo. Trio'tjes gehad op vakantie enzo. Rollende boyssssss
Ik zou me er echt heel ongemakkelijk bij voelenquote:Op zondag 20 april 2014 17:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe kaoloooo grappig dat is de volgende dagen. Tijdens de daad ben je toch kogellam
Moet dan altijd denken aan;quote:Op zondag 20 april 2014 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waar komt "chimi" vandaan man? Nog nooit iemand horen zeggen (Amsterdam, red.), het is gewoon "chimeid".
Chimi is echt voor 1e jaars die met een Goedemorgen en hun laptoptas over de schouder op het station staan om in een grote stad naar school te gaan, elke dag op Dumpert kijken en vaak broodjes döner halen bij Döner Company.quote:Op zondag 20 april 2014 17:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Weet niet.
Chimeid duurt zo lang om uit te spreken. Chimi gaat veel sneller.
Hmm nee valt mee man, je hebt toch wel eens en pik gezien.quote:Op zondag 20 april 2014 17:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik zou me er echt heel ongemakkelijk bij voelen
Nja als het uit een dronken bui voortkomt is het wel minder ongemakkelijk denk ik.
Je hebt serieus van dat soort mensen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chimi is echt voor 1e jaars die met een Goedemorgen en hun laptoptas over de schouder op het station staan om in een grote stad naar school te gaan, elke dag op Dumpert kijken en vaak broodjes döner halen bij Döner Company.
Oudste die ik kon vinden. Buffalo-Soldierquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Vanavond en morgen weer lekker minderjarige chimi's regele
Nee ik hoef gewoon geen trio met een man erbijquote:
Oh ja ik praat alleen zo op FOK!quote:Op zondag 20 april 2014 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chimi is echt voor 1e jaars die met een Goedemorgen en hun laptoptas over de schouder op het station staan om in een grote stad naar school te gaan, elke dag op Dumpert kijken en vaak broodjes döner halen bij Döner Company.
Zeg dat dan gewoon ipv dat ik homo ben. Eendjequote:Op zondag 20 april 2014 17:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee ik hoef gewoon geen trio met een man erbij
Oke Nikon.quote:Op zondag 20 april 2014 17:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oh ja ik praat alleen zo op FOK!
Dat soort onzin praat ik niet in het echt
Ik heb nog nooit een stijve pik in het echt gezien hoorquote:Op zondag 20 april 2014 17:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm nee valt mee man, je hebt toch wel eens en pik gezien.Boeie als je dan een van je maat ziet. Je hebt ge leukste gesprekken daarna. Was overigens op vakantie ergens in Lloret.
hihi dankjequote:Op zondag 20 april 2014 17:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Ahh nee hoor je bent geen Nikon. anti-loper is toffer
Ja precies, zag het al in de tijd van afcajos topics. Zo'n ontzettend dom woord, chimi'squote:Op zondag 20 april 2014 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oudste die ik kon vinden. Buffalo-Soldier
Het is meestal best frisjes zo 's ochtends.quote:Op zondag 20 april 2014 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is er mis met een Goedemorgen?
Wat is jong?quote:
Niets, maar dat totaalplaatje zijn echt van die trieste dorks.quote:Op zondag 20 april 2014 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is er mis met een Goedemorgen?
Jij noemt mij een autist a z3mmel je maakt me helemaal para hierquote:Op zondag 20 april 2014 17:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon ipv dat ik homo ben. Eendje
quote:Op zondag 20 april 2014 17:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij noemt mij een autist a z3mmel je maakt me helemaal para hier
Please be silent for the rest of the day.quote:
Afcajos was een baas.quote:Op zondag 20 april 2014 17:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja precies, zag het al in de tijd van afcajos topics. Zo'n ontzettend dom woord, chimi's.
Ken ik niet. Wat dan?quote:Op zondag 20 april 2014 17:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Afcajos was een baas.
BT zou hem kunnen opvolgen
quote:Op zondag 20 april 2014 17:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Please be silent for the rest of the day.
gr
Kleding een optie ?quote:Op zondag 20 april 2014 17:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is meestal best frisjes zo 's ochtends.
Dat wel, met die barkruk boven je hoofd-dansquote:Op zondag 20 april 2014 17:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Afcajos was een baas.
BT zou hem kunnen opvolgen
Oh .. Gelukkig kom ik nooit bij die dönertokoquote:Op zondag 20 april 2014 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niets, maar dat totaalplaatje zijn echt van die trieste dorks.
SCHATJE MAG IK JE FOTOquote:Op zondag 20 april 2014 17:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat wel, met die barkruk boven je hoofd-dans .
Dilemma'squote:Op zondag 20 april 2014 17:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dan zien mensen mijn goddelijke verschijning niet.
Ben je zo dik dan?quote:Op zondag 20 april 2014 17:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een stijve pik in het echt gezien hoor
Wil het ook zo houden
Gers die toen kaalgeschoren werd en zijn stone Island trui bij de ananas vergatquote:Op zondag 20 april 2014 17:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat wel, met die barkruk boven je hoofd-dans.
Zat jij in de KLBB-Hyves toentertijd? Dat was de Illuminati KLB Hyves met max. 20 leden
.
Gewoon laten bezorgen alles.quote:Op zondag 20 april 2014 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh .. Gelukkig kom ik nooit bij die dönertoko
Hahaquote:
Ooooohhhquote:Op zondag 20 april 2014 17:34 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Haha
Goede inkoppertje. Bedoel een ander persoon zijn stijve.
Nee zat ik niet inquote:Op zondag 20 april 2014 17:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat wel, met die barkruk boven je hoofd-dans.
Zat jij in de KLBB-Hyves toentertijd? Dat was de Illuminati KLB Hyves met max. 20 leden
.
Is die publiekelijk?quote:Op zondag 20 april 2014 17:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee zat ik niet inKLB Hyve wtf. Kwam laatst ook een fok fb groep tegen, man man man wat een figuren
-4.quote:Op zondag 20 april 2014 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
#nooitmeeruithuiszorollenwequote:
Je moet een kroket opensnijden en dan om je lul vouwen. Schijnt een lekker gevoel te geven.quote:Op zondag 20 april 2014 17:37 schreef Gridlok het volgende:
Goulash kroket op brood, zondagse cuisine.
Wat versta jij onder regelen?quote:Op zondag 20 april 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik regel trouwens wel elke week een chick als ik uitga. Daadwerkelijk seks natuurlijk niet altijd.
De curvefeverclan is veel meer straat idd.quote:Op zondag 20 april 2014 17:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee zat ik niet inKLB Hyve wtf. Kwam laatst ook een fok fb groep tegen, man man man wat een figuren
Ik ga het direct proberen, kan het ook met goulash kroket?quote:Op zondag 20 april 2014 17:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je moet een kroket opensnijden en dan om je lul vouwen. Schijnt een lekker gevoel te geven.
Ah oke ja ik dan ook welquote:Op zondag 20 april 2014 17:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zoenen, telefoonnummers desnoods..
Wow elke keer met een andere zoenen, nou wat bevredigend.quote:Op zondag 20 april 2014 17:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zoenen, telefoonnummers desnoods..
Ja man, lekker.quote:Op zondag 20 april 2014 17:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga het direct proberen, kan het ook met goulash kroket?
quote:Op zondag 20 april 2014 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow elke keer met een andere zoenen, nou wat bevredigend.
Kk smerigquote:Op zondag 20 april 2014 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow elke keer met een andere zoenen, nou wat bevredigend.
Waarom ben je zo verbitterd? Srsquote:Op zondag 20 april 2014 17:39 schreef Modus het volgende:
[..]
De curvefeverclan is veel meer straat idd.
Zullen we keer zoenen? Weet je wat je mist girlllquote:Op zondag 20 april 2014 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar nog zie ik de lol er niet van in.
Hij is de nieuwe braddiequote:Op zondag 20 april 2014 17:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Weet ook niet wat ik hiervan moet denken
LIF / Half onwel geworden tijdens het autorijden
Slappe mannenquote:Op zondag 20 april 2014 17:42 schreef anti-loper het volgende:
Je hebt van die meiden die zonder geld uitgaan en dan zie je ze om de 15 weer bij een ander jongen die ze een drankje aanbied. Achteraf samen omlachen hoeveel gratis drankjes ze hebben geregeld
sletten
Ik bied ze nooit een drankje aan, flikker opquote:Op zondag 20 april 2014 17:42 schreef anti-loper het volgende:
Je hebt van die meiden die zonder geld uitgaan en dan zie je ze om de 15 weer bij een ander jongen die ze een drankje aanbied. Achteraf samen omlachen hoeveel gratis drankjes ze hebben geregeld
sletten
Ik ving laatst zo'n gesprek op.quote:Op zondag 20 april 2014 17:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik bied ze nooit een drankje aan, flikker op
Geld uitgeven aan vrouwen tijdens het uitgaanquote:Op zondag 20 april 2014 17:42 schreef anti-loper het volgende:
Je hebt van die meiden die zonder geld uitgaan en dan zie je ze om de 15 minuten weer bij een ander jongen die ze een drankje aanbied. Achteraf samen om lachen hoeveel gratis drankjes ze hebben geregeld
sletten
Je had ze een drankje aan moeten bieden en kapot moeten neukenquote:Op zondag 20 april 2014 17:44 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik ving laatst zo'n gesprek op.
Ze hadden door dat ik het gehoord had en liepen rood weg
TS is een complete mongool die een rijverbod verdiendquote:Op zondag 20 april 2014 17:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Weet ook niet wat ik hiervan moet denken
LIF / Half onwel geworden tijdens het autorijden
LOL, dit iddquote:Op zondag 20 april 2014 17:44 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan vrouwen tijdens het uitgaan
En dan later met zo'n kop naar buiten, " Waht een slet :sS " en niet inzien dat er gewoon geprofiteerd werd van tiener hormonen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:44 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan vrouwen tijdens het uitgaan
What's up, my ruff rydin' nigga?!quote:Op zondag 20 april 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
LOL, dit idd.
Oh wauw, het is nog o.us ook!
Deze alfaman.quote:Op zondag 20 april 2014 17:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik bied ze nooit een drankje aan, flikker op
Lief dagboek wat mij vandaag is overkomen man man man manquote:Op zondag 20 april 2014 17:46 schreef anti-loper het volgende:
Wat ook kut is.
Mensen kunnen 4 flessen bier krijgen voor 1 muntje en ik moet 1 munt voor 1 glas spa/fris betalen
smakelijk xquote:
4eb3E.quote:Op zondag 20 april 2014 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
TS is een complete mongool die een rijverbod verdiend
Ja ik dacht ik lucht mijn hartje ffquote:Op zondag 20 april 2014 17:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lief dagboek wat mij vandaag is overkomen man man man man
~Gevoelige jongen
Een mattie van mij was een x hard geklaard omdat hij dacht een chickie te kunnen fixen met drank trakteren ("loon was toch gestort vandaag"). Eindstand: hij geeft 50-60 euro aan haar uit en die chick belandt in iemand anders z'n waggiequote:Op zondag 20 april 2014 17:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan later met zo'n kop naar buiten, " Waht een slet :sS " en niet inzien dat er gewoon geprofiteerd werd van tiener hormonen.
#delijstquote:Op zondag 20 april 2014 17:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Een mattie van mij was een x hard geklaard omdat hij dacht een chickie te kunnen fixen met drank trakteren ("loon was toch gestoord vandaag"). Eindstand: hij geeft 50-60 euro aan haar uit en die chick belandt in iemand anders z'n waggie
Ik kan echt niet tegen zulke meidenquote:Op zondag 20 april 2014 17:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Een mattie van mij was een x hard geklaard omdat hij dacht een chickie te kunnen fixen met drank trakteren ("loon was toch gestort vandaag"). Eindstand: hij geeft 50-60 euro aan haar uit en die chick belandt in iemand anders z'n waggie
Hahaha godverdomme, mannen zijn soms wel triestquote:Op zondag 20 april 2014 17:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Een mattie van mij was een x hard geklaard omdat hij dacht een chickie te kunnen fixen met drank trakteren ("loon was toch gestort vandaag"). Eindstand: hij geeft 50-60 euro aan haar uit en die chick belandt in iemand anders z'n waggie
Ik bedoel gewoon telkens met een andere.quote:Op zondag 20 april 2014 17:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zullen we keer zoenen? Weet je wat je mist girlll
Chillin' like a villain, wuz hann'in cuz?quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 17:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2014 17:50 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen zulke meiden
Geef hem dan tenminste een handjob
Of je hebt zo'n wijf die de hele club af gaat om speeksel samples te scoren.quote:Op zondag 20 april 2014 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon telkens met een andere.Heb je die aantrekkingskracht, ga je alleen maar zoenen.
Ws zit 9 van de 10x dan toch meteen zijnquote:Op zondag 20 april 2014 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon telkens met een andere.Heb je die aantrekkingskracht, ga je alleen maar zoenen.
Nee maar ze hebben vast wel door dat die gast interesse heeft. Als je toch niks gaat doen neem het niet aan. Gewoon profiteren en dan dumpenquote:Op zondag 20 april 2014 17:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]Kijk je te veel naar die Amerikaanse tienerfilms met die houseparties enzo
Ik ben al voor je, was ook de laatste keer dat ik met hem ging clubben. Voor de rest is hij wel chill als we assie bij hem smoken.quote:Op zondag 20 april 2014 17:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chillin' like a villain, wuz hann'in cuz?
[..]Wat.
Je moet je Bro-code H3. clubbing herzien man [ afbeelding ].
Superfrequente clubchicks zijn toch sowieso wegwerpmateriaal. Alsof je daar relatiemateriaal kan vinden (nou ja, zelden).quote:Op zondag 20 april 2014 17:54 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee maar ze hebben vast wel door dat die gast interesse heeft. Als je toch niks gaat doen neem het niet aan. Gewoon profiteren en dan dumpen
ja wat dan :s?quote:
geen twitterquote:Op zondag 20 april 2014 17:57 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
heb je geen twitter of insta waar je dit kon posten
ja ik eet eigenlijk nooit zo veel tijdens het avond eten.quote:
Goed geïntegreerd.quote:
Verdientquote:
Waarom heb jij er dan geen een?quote:Op zondag 20 april 2014 19:24 schreef anti-loper het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit doet krijg je gratis een FOK! PIMP abbo
vet chil
quote:Op zondag 20 april 2014 19:24 schreef anti-loper het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit doet krijg je gratis een FOK! PIMP abbo
vet chil
quote:
ik heb het op mijn andere account gedaan.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef Chloroform het volgende:
Hoi,
Ik ben 18 en nog steeds maagd. Ik ben bang dat ik altijd maagd zal blijven. Kan iemand me helpen?
Groetjes
Een onzeker stiertje
Verkeerde kloon bedoel jequote:
Stahpquote:
Ben geen kloon van Dima :sssquote:
Jaquote:
Jij niet, jij bent goor.quote:
Jaquote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef anti-loper het volgende:
Ik ga de topics van Dima maar eens doorlezen
Is ie zo zielig?
okquote:
Wat. :squote:
Ik ben echt stukgegaan om al die filmpjes. O mi gotquote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, las met stem van luckyTV maxima.
ban haar eens dan :SSSquote:
VIND JE MIJ OOK GOOR OF WATquote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben echt stukgegaan om al die filmpjes. O mi got
Durft hij niet.quote:
Die lach is zo aanstekelijkquote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben echt stukgegaan om al die filmpjes. O mi got
Ik discrimineer niet, vind jullie allemaal goor.quote:
Het manlijk geslacht, of fokkers in het algemeen?quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet, vind jullie allemaal goor.
FOK!kers in het algemeen. Ze mankeren allemaal wel wat.quote:Op zondag 20 april 2014 19:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Het manlijk geslacht, of fokkers in het algemeen?
Als ik gewoon hollander was zat ik hier nietquote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
FOK!kers in het algemeen. Ze mankeren allemaal wel wat.
Ik zal volgend weekend je mankement komen genezen :$quote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, nat geworden. :$quote:Op zondag 20 april 2014 19:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zal volgend weekend je mankement komen genezen :$
Jij bent mod.quote:
Alleen maar van die deprimerende topicsquote:
Ja hij is gewoon triest, maar niet zieligquote:Op zondag 20 april 2014 19:53 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Alleen maar van die deprimerende topics
Gewoon dat zijn leven zuigtquote:
spreek met hem af danquote:
Daar kan die jongen niks aan doenquote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Gewoon dat zijn leven zuigt
is wel zielig
eensquote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind Dima best zielig. Heb minder empathie voor een hongernegertje.
Denk niet dat jij zijn type bent.quote:
Denk het niet. Hij heeft ook wel smaakquote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wees bereid voor 241 DM's van hem in je mailbox.
quote:
Hahaha zo lelijk ja?quote:Op zondag 20 april 2014 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij heeft ook wel smaak
hard hardquote:Op zondag 20 april 2014 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, val op gebronsde goden, niet op bronstige brony's.quote:
Dat had je niet moeten zeggen, ik heb al een kut humeurquote:Op zondag 20 april 2014 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh... #feelsquote:Op zondag 20 april 2014 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, val op gebronsde goden, niet op bronstige brony's.
?quote:
Ik vind jou niet lelijkquote:Op zondag 20 april 2014 20:02 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dat had je niet moeten zeggen, ik heb al een kut humeur
Was ik maar 174quote:Op zondag 20 april 2014 20:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Hij is een kleine turk van 1.74m die nog nooit heeft gezoend. Hou op hoor.![]()
Afgelopen week zijn er al twee mental breakdowns geweest hier, dat is wel genoeg geweest.quote:Op zondag 20 april 2014 20:02 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Geloof het ook nietquote:Op zondag 20 april 2014 20:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Misschienquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 20:03 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:
Thanquote:
Wie? Suicides? Link?quote:Op zondag 20 april 2014 20:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Afgelopen week zijn er al twee mental breakdowns geweest hier
Hij is groter, gespierder, mooier dan Bojan hoorquote:Op zondag 20 april 2014 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verklaart een hoopquote:Op zondag 20 april 2014 20:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Afgelopen week zijn er al twee mental breakdowns geweest hier, dat is wel genoeg geweest.
Just saying.
Echt he, wat is die mortaxx toch een ontzettende boeren lul :SSSquote:Op zondag 20 april 2014 20:02 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jij bent speciaal, bby.quote:
Maar Bojan heeft money en fuckt bitches.quote:Op zondag 20 april 2014 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is groter, gespierder, mooier dan Bojan hoor
Nee, vind jou echt speciaal. :$quote:
God hier, zie sig.quote:Op zondag 20 april 2014 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij is 1.685mquote:Op zondag 20 april 2014 20:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |