Waarom ben je zo verbitterd? Srsquote:Op zondag 20 april 2014 17:39 schreef Modus het volgende:
[..]
De curvefeverclan is veel meer straat idd.
Zullen we keer zoenen? Weet je wat je mist girlllquote:Op zondag 20 april 2014 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar nog zie ik de lol er niet van in.
Hij is de nieuwe braddiequote:Op zondag 20 april 2014 17:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Weet ook niet wat ik hiervan moet denken
LIF / Half onwel geworden tijdens het autorijden
Slappe mannenquote:Op zondag 20 april 2014 17:42 schreef anti-loper het volgende:
Je hebt van die meiden die zonder geld uitgaan en dan zie je ze om de 15 weer bij een ander jongen die ze een drankje aanbied. Achteraf samen omlachen hoeveel gratis drankjes ze hebben geregeld
sletten
Ik bied ze nooit een drankje aan, flikker opquote:Op zondag 20 april 2014 17:42 schreef anti-loper het volgende:
Je hebt van die meiden die zonder geld uitgaan en dan zie je ze om de 15 weer bij een ander jongen die ze een drankje aanbied. Achteraf samen omlachen hoeveel gratis drankjes ze hebben geregeld
sletten
Ik ving laatst zo'n gesprek op.quote:Op zondag 20 april 2014 17:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik bied ze nooit een drankje aan, flikker op
Geld uitgeven aan vrouwen tijdens het uitgaanquote:Op zondag 20 april 2014 17:42 schreef anti-loper het volgende:
Je hebt van die meiden die zonder geld uitgaan en dan zie je ze om de 15 minuten weer bij een ander jongen die ze een drankje aanbied. Achteraf samen om lachen hoeveel gratis drankjes ze hebben geregeld
sletten
Je had ze een drankje aan moeten bieden en kapot moeten neukenquote:Op zondag 20 april 2014 17:44 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik ving laatst zo'n gesprek op.
Ze hadden door dat ik het gehoord had en liepen rood weg
TS is een complete mongool die een rijverbod verdiendquote:Op zondag 20 april 2014 17:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Weet ook niet wat ik hiervan moet denken
LIF / Half onwel geworden tijdens het autorijden
LOL, dit iddquote:Op zondag 20 april 2014 17:44 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan vrouwen tijdens het uitgaan
En dan later met zo'n kop naar buiten, " Waht een slet :sS " en niet inzien dat er gewoon geprofiteerd werd van tiener hormonen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:44 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan vrouwen tijdens het uitgaan
What's up, my ruff rydin' nigga?!quote:Op zondag 20 april 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
LOL, dit idd.
Oh wauw, het is nog o.us ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |