Gers die toen kaalgeschoren werd en zijn stone Island trui bij de ananas vergatquote:Op zondag 20 april 2014 17:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat wel, met die barkruk boven je hoofd-dans.
Zat jij in de KLBB-Hyves toentertijd? Dat was de Illuminati KLB Hyves met max. 20 leden
.
Gewoon laten bezorgen alles.quote:Op zondag 20 april 2014 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh .. Gelukkig kom ik nooit bij die dönertoko
Hahaquote:
Ooooohhhquote:Op zondag 20 april 2014 17:34 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Haha
Goede inkoppertje. Bedoel een ander persoon zijn stijve.
Nee zat ik niet inquote:Op zondag 20 april 2014 17:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat wel, met die barkruk boven je hoofd-dans.
Zat jij in de KLBB-Hyves toentertijd? Dat was de Illuminati KLB Hyves met max. 20 leden
.
Is die publiekelijk?quote:Op zondag 20 april 2014 17:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee zat ik niet inKLB Hyve wtf. Kwam laatst ook een fok fb groep tegen, man man man wat een figuren
-4.quote:Op zondag 20 april 2014 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vraag me af hoeveel chicks jullie regelen met jullie praatjes.
#nooitmeeruithuiszorollenwequote:
Je moet een kroket opensnijden en dan om je lul vouwen. Schijnt een lekker gevoel te geven.quote:Op zondag 20 april 2014 17:37 schreef Gridlok het volgende:
Goulash kroket op brood, zondagse cuisine.
Wat versta jij onder regelen?quote:Op zondag 20 april 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik regel trouwens wel elke week een chick als ik uitga. Daadwerkelijk seks natuurlijk niet altijd.
De curvefeverclan is veel meer straat idd.quote:Op zondag 20 april 2014 17:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee zat ik niet inKLB Hyve wtf. Kwam laatst ook een fok fb groep tegen, man man man wat een figuren
Ik ga het direct proberen, kan het ook met goulash kroket?quote:Op zondag 20 april 2014 17:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je moet een kroket opensnijden en dan om je lul vouwen. Schijnt een lekker gevoel te geven.
Ah oke ja ik dan ook welquote:Op zondag 20 april 2014 17:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zoenen, telefoonnummers desnoods..
Wow elke keer met een andere zoenen, nou wat bevredigend.quote:Op zondag 20 april 2014 17:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zoenen, telefoonnummers desnoods..
Ja man, lekker.quote:Op zondag 20 april 2014 17:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga het direct proberen, kan het ook met goulash kroket?
quote:Op zondag 20 april 2014 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow elke keer met een andere zoenen, nou wat bevredigend.
Kk smerigquote:Op zondag 20 april 2014 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow elke keer met een andere zoenen, nou wat bevredigend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |