Wel want je spreekt toch niks afquote:
Haanquote:Op zondag 20 april 2014 17:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haan bijv. die zomaar de trein naar Den Haag neemt
Despite all the criticism that he’s received from hip-hop purists, it’d be naive to think Soulja Boy hasn’t changed the face of hip-hop, for better or worse. If you don’t get it, you’re probably too old. It’s like he says on the album’s closing track, “Don’t be mad ‘cause you kids like me.”quote:Op zondag 20 april 2014 17:14 schreef Gridlok het volgende:
Souljaboy is wel een van de belangrijkste figuren in hip-hop evolutie, zonder hem waren we nergens.
Dat is wel alleen gaan toch?quote:
zelfde gedachtenquote:
Zo van ''ik zie je daar ja ik fiets nu weg'' ga je ook alleen maar zie je elkaar wel op locatie. Is wel alleen gaan met niet alleen uitgaan. Alleen uitgaan vind ik zonder afspraken naar een plek gaan waarvan je weet geen bekende tegen te komen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:16 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat is wel alleen gaan toch?
Je spreekt niks af van kom we gaan samen
Kanye syndroom.quote:Op zondag 20 april 2014 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Despite all the criticism that he’s received from hip-hop purists, it’d be naive to think Soulja Boy hasn’t changed the face of hip-hop, for better or worse. If you don’t get it, you’re probably too old. It’s like he says on the album’s closing track, “Don’t be mad ‘cause you kids like me.”
jwzquote:
Dat is wel gewoon samen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo van ''ik zie je daar ja ik fiets nu weg'' ga je ook alleen maar zie je elkaar wel op locatie. Is wel alleen gaan met niet alleen uitgaan. Alleen uitgaan vind ik zonder afspraken naar een plek gaan waarvan je weet geen bekende tegen te komen.
Hmm ok! Maar nee, doe ik niet. Chill hem altijd eerst met mijn maten en dan naar locatie.quote:Op zondag 20 april 2014 17:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat is wel gewoon samen.
Ik had het meer over. Gewoon ergens heen zonder met iemand af te spreken dus. Je kan ze wel toevallig tegen komen, maar geen afspraken.
Soulja Boy doet gewoon wat hij leuk vindt en harkt daar bakken geld mee binnen, Kanye is een ontspoorde faggotquote:
Dat is ook wel waar jaquote:Op zondag 20 april 2014 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo van ''ik zie je daar ja ik fiets nu weg'' ga je ook alleen maar zie je elkaar wel op locatie. Is wel alleen gaan met niet alleen uitgaan. Alleen uitgaan vind ik zonder afspraken naar een plek gaan waarvan je weet geen bekende tegen te komen.
Ja datquote:Op zondag 20 april 2014 17:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar ja
Maar met de mensen waar ik dan mee afspreek blijven kk hard plakken en dat vind ik irritant
Lonesome cowboy ben jetogquote:Op zondag 20 april 2014 17:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar ja
Maar met de mensen waar ik dan mee afspreek blijven kk hard plakken en dat vind ik irritant
Hahaha dat is fucked.. mijn maten snappen wel hoe ze dat moeten handelen, maar we zijn op elkaar ingespeeld enzo. Trio'tjes gehad op vakantie enzo. Rollende boyssssssquote:Op zondag 20 april 2014 17:21 schreef anti-loper het volgende:
Als je met een chimi zit te praten gaan ze dr mooi bij staan en ze zeggen helemaal niks. Gewoon aanstaren
Ze willen me niet omdat ik getint benquote:Op zondag 20 april 2014 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vraag me af hoeveel chicks jullie regelen met jullie praatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |