Smooth as chocolate butter, grijp je kans veer.quote:Op zondag 20 april 2014 17:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Plaatje in de OP is speciaal voor Veer =$.
Kopieer maar in een .doc, upload 'm op rapidshare, stuur de link daarvan per gefrankeerde brief naar luchtvaartballonreisbureau de Goede Vlucht, die brengen 'm per luchtpost naar de hoogste plek van Limburg alwaar een Keniaan 'm vanaf daar rennend komt brengen naar mijn werk, daar haal ik 'm op en dan zal ik de OP bijwerken.quote:
wouquote:Op zondag 20 april 2014 17:03 schreef anti-loper het volgende:
Pff ik wou een nieuw topic maken.
Nu moet een ander topic verzinnen
wou is toch goed?quote:
doe maar nietquote:Op zondag 20 april 2014 17:03 schreef anti-loper het volgende:
Pff ik wou een nieuw topic maken.
Nu moet een ander topic verzinnen
zo zo niet verkeerdquote:
ja /carequote:
quote:Op zondag 20 april 2014 17:07 schreef Zaktabak het volgende:
Mensen die 'wou' zeggen moeten minder wouwen.
Hoe is het afgelopen bij de chimi's gisterquote:
Niets te melden hierquote:Op zondag 20 april 2014 17:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen bij de chimi's gister
jaquote:
Ja. En ook 'put my swag on'quote:Op zondag 20 april 2014 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is toch van Soulja Boy.
[ afbeelding ]
Niet eens nummertje?quote:
t was een serieuze vraagquote:
is dat wel leuk?quote:
Vind je?quote:Op zondag 20 april 2014 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat liedje was serieus KK hard. Alleen die beat al
.
quote:
Waarom ken je dat ':)quote:Op zondag 20 april 2014 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is toch van Soulja Boy.
[ afbeelding ]
Ik ook niet , maar ik hoor wel eens dat mensen alleen gaan.quote:Op zondag 20 april 2014 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit alleen uit gegaan.![]()
Geen vrienden hebben
Fucking lekker deuntje man, dit is je anthem als je met een freshe outfit op een zomerdag over straat looptquote:
Wat?quote:
Jawel als je ergens gaat waar bekenden zijnquote:
Haan bijv. die zomaar de trein naar Den Haag neemtquote:Op zondag 20 april 2014 17:14 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik ook niet , maar ik hoor wel eens dat mensen alleen gaan.
Dan ga je dus niet alleenquote:Op zondag 20 april 2014 17:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jawel als je ergens gaat waar bekenden zijn
Ja dan kan je wel bij hun gaan hangen neem ik aan.quote:Op zondag 20 april 2014 17:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maar als je zeker weet dat er bekenden zijn ga je niet alleen tochquote:Op zondag 20 april 2014 17:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |