Wel want je spreekt toch niks afquote:
Haanquote:Op zondag 20 april 2014 17:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haan bijv. die zomaar de trein naar Den Haag neemt
Despite all the criticism that he’s received from hip-hop purists, it’d be naive to think Soulja Boy hasn’t changed the face of hip-hop, for better or worse. If you don’t get it, you’re probably too old. It’s like he says on the album’s closing track, “Don’t be mad ‘cause you kids like me.”quote:Op zondag 20 april 2014 17:14 schreef Gridlok het volgende:
Souljaboy is wel een van de belangrijkste figuren in hip-hop evolutie, zonder hem waren we nergens.
Dat is wel alleen gaan toch?quote:
zelfde gedachtenquote:
Zo van ''ik zie je daar ja ik fiets nu weg'' ga je ook alleen maar zie je elkaar wel op locatie. Is wel alleen gaan met niet alleen uitgaan. Alleen uitgaan vind ik zonder afspraken naar een plek gaan waarvan je weet geen bekende tegen te komen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:16 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat is wel alleen gaan toch?
Je spreekt niks af van kom we gaan samen
Kanye syndroom.quote:Op zondag 20 april 2014 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Despite all the criticism that he’s received from hip-hop purists, it’d be naive to think Soulja Boy hasn’t changed the face of hip-hop, for better or worse. If you don’t get it, you’re probably too old. It’s like he says on the album’s closing track, “Don’t be mad ‘cause you kids like me.”
jwzquote:
Dat is wel gewoon samen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo van ''ik zie je daar ja ik fiets nu weg'' ga je ook alleen maar zie je elkaar wel op locatie. Is wel alleen gaan met niet alleen uitgaan. Alleen uitgaan vind ik zonder afspraken naar een plek gaan waarvan je weet geen bekende tegen te komen.
Hmm ok! Maar nee, doe ik niet. Chill hem altijd eerst met mijn maten en dan naar locatie.quote:Op zondag 20 april 2014 17:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat is wel gewoon samen.
Ik had het meer over. Gewoon ergens heen zonder met iemand af te spreken dus. Je kan ze wel toevallig tegen komen, maar geen afspraken.
Soulja Boy doet gewoon wat hij leuk vindt en harkt daar bakken geld mee binnen, Kanye is een ontspoorde faggotquote:
Dat is ook wel waar jaquote:Op zondag 20 april 2014 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo van ''ik zie je daar ja ik fiets nu weg'' ga je ook alleen maar zie je elkaar wel op locatie. Is wel alleen gaan met niet alleen uitgaan. Alleen uitgaan vind ik zonder afspraken naar een plek gaan waarvan je weet geen bekende tegen te komen.
Ja datquote:Op zondag 20 april 2014 17:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar ja
Maar met de mensen waar ik dan mee afspreek blijven kk hard plakken en dat vind ik irritant
Lonesome cowboy ben jetogquote:Op zondag 20 april 2014 17:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar ja
Maar met de mensen waar ik dan mee afspreek blijven kk hard plakken en dat vind ik irritant
Hahaha dat is fucked.. mijn maten snappen wel hoe ze dat moeten handelen, maar we zijn op elkaar ingespeeld enzo. Trio'tjes gehad op vakantie enzo. Rollende boyssssssquote:Op zondag 20 april 2014 17:21 schreef anti-loper het volgende:
Als je met een chimi zit te praten gaan ze dr mooi bij staan en ze zeggen helemaal niks. Gewoon aanstaren
Ze willen me niet omdat ik getint benquote:Op zondag 20 april 2014 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vraag me af hoeveel chicks jullie regelen met jullie praatjes.
Dat lijkt me dus echt helemaal niks.quote:Op zondag 20 april 2014 17:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahaha dat is fucked.. mijn maten snappen wel hoe ze dat moeten handelen, maar we zijn op elkaar ingespeeld enzo. Trio'tjes gehad op vakantie enzo. Rollende boyssssss
0quote:Op zondag 20 april 2014 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vraag me af hoeveel chicks jullie regelen met jullie praatjes.
Jij weet niet hoe kaoloooo grappig dat is de volgende dagen. Tijdens de daad ben je toch kogellamquote:Op zondag 20 april 2014 17:22 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt helemaal niks.
Een trio met een boy er bij
Bah, getinte mensenquote:Op zondag 20 april 2014 17:21 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ze willen me niet omdat ik getint ben
Weet niet.quote:Op zondag 20 april 2014 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waar komt "chimi" vandaan man? Nog nooit iemand horen zeggen (Amsterdam, red.), het is gewoon "chimeid".
kijk dit bedoel ikquote:
homoquote:Op zondag 20 april 2014 17:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahaha dat is fucked.. mijn maten snappen wel hoe ze dat moeten handelen, maar we zijn op elkaar ingespeeld enzo. Trio'tjes gehad op vakantie enzo. Rollende boyssssss
Ik zou me er echt heel ongemakkelijk bij voelenquote:Op zondag 20 april 2014 17:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe kaoloooo grappig dat is de volgende dagen. Tijdens de daad ben je toch kogellam
Moet dan altijd denken aan;quote:Op zondag 20 april 2014 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waar komt "chimi" vandaan man? Nog nooit iemand horen zeggen (Amsterdam, red.), het is gewoon "chimeid".
Chimi is echt voor 1e jaars die met een Goedemorgen en hun laptoptas over de schouder op het station staan om in een grote stad naar school te gaan, elke dag op Dumpert kijken en vaak broodjes döner halen bij Döner Company.quote:Op zondag 20 april 2014 17:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Weet niet.
Chimeid duurt zo lang om uit te spreken. Chimi gaat veel sneller.
Hmm nee valt mee man, je hebt toch wel eens en pik gezien.quote:Op zondag 20 april 2014 17:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik zou me er echt heel ongemakkelijk bij voelen
Nja als het uit een dronken bui voortkomt is het wel minder ongemakkelijk denk ik.
Je hebt serieus van dat soort mensen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chimi is echt voor 1e jaars die met een Goedemorgen en hun laptoptas over de schouder op het station staan om in een grote stad naar school te gaan, elke dag op Dumpert kijken en vaak broodjes döner halen bij Döner Company.
Oudste die ik kon vinden. Buffalo-Soldierquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Vanavond en morgen weer lekker minderjarige chimi's regele
Nee ik hoef gewoon geen trio met een man erbijquote:
Oh ja ik praat alleen zo op FOK!quote:Op zondag 20 april 2014 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chimi is echt voor 1e jaars die met een Goedemorgen en hun laptoptas over de schouder op het station staan om in een grote stad naar school te gaan, elke dag op Dumpert kijken en vaak broodjes döner halen bij Döner Company.
Zeg dat dan gewoon ipv dat ik homo ben. Eendjequote:Op zondag 20 april 2014 17:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee ik hoef gewoon geen trio met een man erbij
Oke Nikon.quote:Op zondag 20 april 2014 17:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oh ja ik praat alleen zo op FOK!
Dat soort onzin praat ik niet in het echt
Ik heb nog nooit een stijve pik in het echt gezien hoorquote:Op zondag 20 april 2014 17:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm nee valt mee man, je hebt toch wel eens en pik gezien.Boeie als je dan een van je maat ziet. Je hebt ge leukste gesprekken daarna. Was overigens op vakantie ergens in Lloret.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |