Deze alfaman.quote:Op zondag 20 april 2014 17:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik bied ze nooit een drankje aan, flikker op
Lief dagboek wat mij vandaag is overkomen man man man manquote:Op zondag 20 april 2014 17:46 schreef anti-loper het volgende:
Wat ook kut is.
Mensen kunnen 4 flessen bier krijgen voor 1 muntje en ik moet 1 munt voor 1 glas spa/fris betalen
smakelijk xquote:
4eb3E.quote:Op zondag 20 april 2014 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
TS is een complete mongool die een rijverbod verdiend
Ja ik dacht ik lucht mijn hartje ffquote:Op zondag 20 april 2014 17:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lief dagboek wat mij vandaag is overkomen man man man man
~Gevoelige jongen
Een mattie van mij was een x hard geklaard omdat hij dacht een chickie te kunnen fixen met drank trakteren ("loon was toch gestort vandaag"). Eindstand: hij geeft 50-60 euro aan haar uit en die chick belandt in iemand anders z'n waggiequote:Op zondag 20 april 2014 17:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan later met zo'n kop naar buiten, " Waht een slet :sS " en niet inzien dat er gewoon geprofiteerd werd van tiener hormonen.
#delijstquote:Op zondag 20 april 2014 17:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Een mattie van mij was een x hard geklaard omdat hij dacht een chickie te kunnen fixen met drank trakteren ("loon was toch gestoord vandaag"). Eindstand: hij geeft 50-60 euro aan haar uit en die chick belandt in iemand anders z'n waggie
Ik kan echt niet tegen zulke meidenquote:Op zondag 20 april 2014 17:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Een mattie van mij was een x hard geklaard omdat hij dacht een chickie te kunnen fixen met drank trakteren ("loon was toch gestort vandaag"). Eindstand: hij geeft 50-60 euro aan haar uit en die chick belandt in iemand anders z'n waggie
Hahaha godverdomme, mannen zijn soms wel triestquote:Op zondag 20 april 2014 17:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Een mattie van mij was een x hard geklaard omdat hij dacht een chickie te kunnen fixen met drank trakteren ("loon was toch gestort vandaag"). Eindstand: hij geeft 50-60 euro aan haar uit en die chick belandt in iemand anders z'n waggie
Ik bedoel gewoon telkens met een andere.quote:Op zondag 20 april 2014 17:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zullen we keer zoenen? Weet je wat je mist girlll
Chillin' like a villain, wuz hann'in cuz?quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 17:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2014 17:50 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen zulke meiden
Geef hem dan tenminste een handjob
Of je hebt zo'n wijf die de hele club af gaat om speeksel samples te scoren.quote:Op zondag 20 april 2014 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon telkens met een andere.Heb je die aantrekkingskracht, ga je alleen maar zoenen.
Ws zit 9 van de 10x dan toch meteen zijnquote:Op zondag 20 april 2014 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon telkens met een andere.Heb je die aantrekkingskracht, ga je alleen maar zoenen.
Nee maar ze hebben vast wel door dat die gast interesse heeft. Als je toch niks gaat doen neem het niet aan. Gewoon profiteren en dan dumpenquote:Op zondag 20 april 2014 17:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]Kijk je te veel naar die Amerikaanse tienerfilms met die houseparties enzo
Ik ben al voor je, was ook de laatste keer dat ik met hem ging clubben. Voor de rest is hij wel chill als we assie bij hem smoken.quote:Op zondag 20 april 2014 17:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chillin' like a villain, wuz hann'in cuz?
[..]Wat.
Je moet je Bro-code H3. clubbing herzien man [ afbeelding ].
Superfrequente clubchicks zijn toch sowieso wegwerpmateriaal. Alsof je daar relatiemateriaal kan vinden (nou ja, zelden).quote:Op zondag 20 april 2014 17:54 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee maar ze hebben vast wel door dat die gast interesse heeft. Als je toch niks gaat doen neem het niet aan. Gewoon profiteren en dan dumpen
ja wat dan :s?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |